Skocz do zawartości

banzajek

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    - E60 530xD
    - Lancer Evolution X GSR 420KM

Osiągnięcia banzajek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdzałeś koło pasowe? Nie śmierdziało Ci nic w aucie nagle, nie ma problemu z ładowaniem aku?
  2. W Evo mam zdecydowanie głośniejszy (i nie polecam montowania tak głośnych wydechów w aucie do jazdy codziennej) i nigdy policja się akurat za to nie przyczepiła ;)
  3. W razie czego mam jeden zalegający z 2008 w pełni sprawny. Pseudo-mechanik do którego wcześniej jeździłem przekonał mnie że na pewno jest pęknięty i żeby kupić nowy. Po wymianie okazało się że jednak nie tutaj leżał problem . Jakby co - cena do uzgodnienia - czekam na propozycje. Odbiór w WWA :)
  4. Termostaty sprawne, wtryski wydają się być ok (korekta max to -0.35) , jedyny błąd w komputerze to Kuehlluftklappensystem cokolwiek by to nie znaczyło. Zastanawiam się czy możliwe jest żeby padł np przepływomierz a nie dawał żadnych błędów do INPY ? Po czym w takim razie możnaby poznać jego wadliwe działanie?
  5. No właśnie klapki dawno już wywalone , wstawione zaślepki. Może dokręciłem za słabo,ale wątpię. Najwyżej faktycznie zmienie cały kolektor, albo chociaż uszczelki pod nim.
  6. trochę był szarpany jak pierwszy raz zdejmowałem kolektor dolotowy do przeczyszczenia i zapomniałem odkręcić śrubki trzymającej bagnet. Myślisz że to może być z tego? Można to cudo jakoś uszczelnić czy trzeba oddać do specjalisty/wymienić pół silnika?
  7. Witajcie, Problemów z durnym dieslem ciąg dalszy. Zauważyłem olej pod samochodem (pare kropel) więc w poszukiwaniu przyczyny zajrzałem pod maskę. Znalazłem pare plam oleju w okolicy bagnetu od pomiaru oleju (oraz troche oleju w dziurce z której owy bagnet bierze początek). Czy możliwe żeby z tamtego miejsca tak nachlapało oleju? Ewentualnie jakie jeszcze mogą być źródła plamy w tamtej okolicy? http://www.gontkiewicz.com/bmw%20wyciek.jpg
  8. Owszem - dedykowana , bo możesz ją zamontować w miejsce oryginalnego o czym jest informacja w opisie. Generalnie pomijając to że nie podłączysz tego bez modułu , to jakoś z tej kamery będzie naprawdę żenująco niska. Jeśli chcesz kamerę której nie wstyd zamontować to kup Alpine hce-c210rd i będzie ok. Do tego musisz mieć moduł np Dension GW500 i już.
  9. Tak,tak, oczywiscie mialem na mysli kolektor wydechowy.
  10. a przerwana plecionka dawałaby spadki mocy?
  11. Auto dogrzewa się elegancko , 92 stopnie utrzymuje (latem myślałem nawet że się przegrzewa, ale było ok) więc niestety to nie to ;/
  12. Witajcie, Mam problem ze spalinami w kabinie , czuć je bardzo wyraźnie na postoju. Czytając posty z forum oczywiscie pomyślałem o kolektorze dolotowym, wymieniłem go a spaliny dalej czuć tak samo. Oprócz tego samochód do 2000 obrotów nie bardzo chce jechać (mam wrażenie jakby był przyklejony do asfaltu) . Oprócz tego spalanie wydaje mi się dość wysokie (delikatnie muskając gaz , na ekranie jest 14,4 l/100km , wedlug kalkulatora około 13 litrów) Czy ktoś ma pomysł co może autu dolegać lub jak dokładniej (zanim znajdę czas żeby pojechać do mechanika) sprawdzić auto? Samochód to 530xd 2008 rocznik , przebieg oryginalny 148.000 km , z modyfikacji - wyrzucone klapki w kolektorze na wszelki wypadek, ale chyba włożę je na miejsce.
  13. Odgrzeje kotleta,ale mam taki sam problem, czy autor postu lub inni wypowiadający się byliby łaskawi udzielić informacji co w ich wypadku było przyczyną wysokiego spalania?
  14. banzajek

    E60 530xd grzeje się

    Mam następujący problem z moim 530xd (rocznik 2008 przebieg rzeczywisty 145000 km) : Samochód dość sprawnie się nagrzewa , ale temp dochodzi na postoju i w korkach do 98 stopni. Podczas jazdy spada i utrzymuje się w granicach 88-94 stopni. Generalnie odwrotność tego co jest zglaszane w wiekszosci postów, ale czy to może być również termostat nieszczęsny? Mam kabel oraz działającą INPĘ , natomiast nie wiem gdzie mógłbym tam coś sprawdzić :D . Pomóżcie proszę. Samochód obecnie pali w mieście ok. 13 litrów co jak na 4x4 i Warszawę chyba nie jest jakimś powodem do zmartwienia? Przy okazji jeszcze jedno pytanie - wyczytałem gdzieś że oprócz menu ukrytego temperaturę powinny wskazywać te śmieszne kreseczki na obrotomierzu. Natomiast u mnie czy zimny silnik czy ciepły tkwią na 4.500 obrotów.
  15. Rafik - to Ty Waszkownik? :D Robiłem swoje Evo w TTC i muszę przyznać że Fryt zna się na robocie jak mało kto. Dla mnie znaczące jest to że dla niego nie liczą się tylko cyferki ale to jak auto faktycznie się zbiera na ulicy. Nie wiem jak mu idzie z dieslami, podejrzewam że też nieźle , ale 4B11T ogarnia nieprzyzwoicie dobrze ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.