Skocz do zawartości

Manio28

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318 1991

Osiągnięcia Manio28

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Generalnie mi chodzi z racji tego że jestem trochę pedantyczny do takich spraw oto że jak ktoś wymyślił coś po to aby iść ewolucją techniczną do przodu to po jakiego grzyba ktoś cofa to wszystko do epoki silników Poloneza I-go wydania.Moim zdaniem samochód ma jeźdźić sprawnie a nie zastanawiać się czy rozwali mi pół silnika czy nie.Panowa jazda narazie na Pb a w zimie zmiana na sekwencje.
  2. Dzieki stary moje obawy odchodzą do lamusa a jakie graty masz pod maska?
  3. Witam zapewne jak wiele jeżdżących Beemek widać po naszych drogach na LPG ciekawi mnie ile ma sekwencje a ile zwykłą instalacje.Ale wracamy do tematu,otóż w mojej założona jest II generacji (reduktor Lovato RG92,elektronika STAG2-L)i teraz nasuwa mi sie pytanie.Przecież jest to silnik z wielopunktowym wtryskiem paliwa a taka instalacje podaje gaz który jest podłączony między filtrem powietrza a przepływomierzem czyli można twierdzić że cofa taki silnik w rozwoju.LPG dostaje się drogą gdzie ta droga należy do powietrza i teraz czy to jest zdrowe dla takiego silnika?poważnie się zastanawiam na jeżdżeniem na Pb bo jeśli ja mam zaoszczędzić jakąś sumkę pieniążków na takiej jeździe a za pare miesięcy silnik mi klęknie to ja dziękuje i jeżdżę póki co na Pb a kiedyś w przyszłości przerobiłbym IIg na IVg co wy o tym sądzicie?
  4. Kolego rozświetliłeś mi trochę oczy bo u mnie jest identyczny problem ,jutro zabieram się za sprawdzenie palca rozdzielacza :D
  5. Ludzie wogule nie rozumieją tematu instalacji a później bierze się negatywna opinia o LPG.Osobiście miałem już wiele samochodów z LPG i II jak i IV generacji i wiem że jest to duża różnica w jeździe .
  6. Witam moja Bunia to E36 1991 rok 1.8i 113KM ma założoną instalację II generacji na elektronice STAG 2-L reduktor Lovato RG92>Dodam że owy reduktor jest dziwnie zamontoowany bo na samym spodzie samochodu aż czasem bardzo bojno aby nie zawadzić o krawężnik (pierwszy raz się spotkałem z czymś takim).Z racji tego że ktoś wymyślając silniki z wtryskiem paliwa a ludzie zakładając takie instalacje cofają te silniki w rozwoju technicznym chciałbym założyć instalacje IV generacji i teraz pytanie do Was jakie podzespoły byłyby najlepsze .Bardzo proszę o porady dzięki.
  7. Witam mam podobny problem ale w 1.8 i ,byłem na komputerze i wyszla ze jest uszkodzona sonda lambda wiec wymienilem na nowa i jest troche lepiej ale nie do konca .Dodatkowo objawem były falujące obroty ,troche sie uspokoiło ale jeszcze jak jest zimno ciezko odpala co to może być?Krokowiec?
  8. Najprościej jedź na kompa i wszystko wyjdzie :D
  9. Też się dziwie że leją takie gów..... ,a więc nastepny będzie motul 10W40 a później 5W40 dzięki pzdr
  10. Super sprawa u mnie Beatka ma wszystko tak samo jak kolega wyżej napisał Model E36 M40 z tym że jak pytam oto że kupiłem ją zaledwie tydzień temu i z tego co widzę to lany był Mobil S 15W40.Jest to dosyć gęsty olej i chciałbym go zalać odpowiednim dla niego,więc co też 5W40?Ktoś kiedyś mi powiedział że nie zmiania się oleju z gęstego na rzadszy,prawdą to jest do końca?Pzdr
  11. Manio28

    Brak ssania E36 1.8 M40

    Wczoraj byłem na podpięciu pod kompa i wyszły 2 błędy związane z sondą lambda,dla pewności sprawdził zakres działania sondy i szykuje się wymiana ,więc już chyba mam przyczyne owego tematu .Mówił że czasami gubi jeden zapłon ,patrzyłem wczoraj w nocy czy nie mają kable przebicia ,ale wszystko ok ,więc może cewka?Choć jest jedno małe prawdoipodobieństwo lecz zapytam Was jako fachowców,otóż przy wymianie świeć jedna z nich wkręcała się bardzo luźno ,naderwany jest gwint przy niej ,i czy może być to przyczyną tego ?
  12. Manio28

    Brak ssania E36 1.8 M40

    Nigdy niemiałem BMW i jak narazie nie znam specyfiki tych silników,wiem że w tych samochodach co miałem do tej pory po odpaleniu silnika rano działał w zakresie 1100-1200rpm więc stąd to pytanie.Mam kolejne mianowucie jak rano zapale samochód to sprasznie mi coś tyka przez pare sekund w silniku....Czy Beatka ma hydraulicznie otwierane zawory?Co do oleju u mnie jest wlany 15W4o Mobil S i chciałbym zmienić go na 10W40,macie jakieś przeciwskazania?
  13. Manio28

    Brak ssania E36 1.8 M40

    Witam serdecznie od niespełna tygodnia jestem posiadaczem Beatki E36 1.8 5-drzwi kolor granatowy.Powiem szczerze że nie przypuszczałem że samochód o takim wieku może przysporzyć tyle frajdy z jazdy .Mam jedynie mały problem ,jak odpale rano to zawsze powinien silnik chodzić na ssaniu (ok.1200rpm) a u mnie odrazu są wolne obroty(900rpm)co powoduje lekkie szarpanie .Dodam że sonda lambda była uszkodzona ,założżyłem inną bosch-a zrobiłem reset kompa według tutejszych opisów.Falowanie które było podczas jazdy ustąpiło ,ale został problem z tym ssaniem.Proszę o porady z możliwością przyczyny pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.