Skocz do zawartości

Cappa

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Ballymena

Osiągnięcia Cappa

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Odświeżam temat. Naprawiłem auto. Sprawdziłem przepływomierze, druciki całe. Sprawdziłem filtry powierza przy okazji, wyglądają świeżo. Kupiłem zregenerowane przepustnice (dwie pary z silniczkami), zamontowałem i falowanie ustało. Silnik pracował równo, tak jak powinien. Pozostał jeden mankament... nie chciał się wkręcać powyżej 2,700 RPM. Pomógł reset kompa i teraz 750 jest jak nowa! Nie ma błędów a zregenerowane przepustnice chodzą jak nowe. Auto sprawne jak za dawnych lat. Po prawie roku znów śmigam limuzyną. Koszt naprawy to tylko koszt tych przepustnic, czyli $200 plus przesyłka z USA. Dzięki za pomoc i sugestie. BMW FOR LIFE!
  2. Reset pomógł. Auto śmiga jak należy, dzięki.
  3. Witam, ciekawi mnie, czy problem został rozwiązany, ponieważ jestem w podobnej sytuacji.
  4. Cappa

    Carsoft 6.5

    http://images6.fotosik.pl/105/8e24b92e8238f8e2m.jpg To jest ten kabelek o który mi chodzi. Między Interfejsem a samochodem. Próbował już ktoś rozdzielić linię K, tak aby dochodził sygnał jednocześnie do pinu 17 i 20? W moim aucie mam oba piny. Próbowałem już zamieniać, raz podłączałem się do 17 raz do 20 i nic. Może trzeba wprowadzić dodatkowy kabel, tak jak na tym schemacie: http://images6.fotosik.pl/104/c4bf02d06b5445d6m.jpg
  5. Cappa

    Carsoft 6.5

    Ja kupiłem nie tak dawno zestaw- "Interfejs diagnostyczny z 2 liniami K (KKL)" http://www.allegro.pl/show_item.php?item=276737765. Jednak jakoś nie mogę połączyć się prawidłowo z moim autem (750i - E32), Interface nie rozpoznaje żadnego z modułów. Teraz tak się zastanawiam, że tu chyba powinny być chyba dwie osobne linie K a mam tylko jedną- zmostkowaną. Na Aukcyjnych fotografiach sprzęt posiada jeszcze jeden kabel - niebieski, którego ja nie mam. Nie wiem jak to wygląda u was, u mnie tak: http://images6.fotosik.pl/104/ebe12d7a7e56a65dm.jpg Jutro będę się kontaktował z firmą Viaken aby to wyjaśnić, ale chciałbym wiedzieć bezpośrednio od użytkowników, czy obecnie posiadany kabel powinien zadziałać, czy jest to raczej zły zestaw. Dzięki za uwagę.
  6. Cappa

    Gdzie są sondy lambda w 750i?

    O dzięki - już coś więcej wiem. Czy macie jakieś uwagi co do odłączenia tego ustrojstwa? Czy trzeba coś odkręcać, czy wystarczy jakąś wtyczkę odpiąć z pinów? Czy potrzebne są jakieś narzędzia?
  7. Cappa

    Gdzie są sondy lambda w 750i?

    Jakby ktoś jeszcze mógł dać więcej informacji najlepiej w postaci fotografi. Będę chciał je sprawdzić odłączając na moment - mam problem z falowaniem obrotów na ciepłym silniku. Będę wdzięczny za pomoc.
  8. Nie mogę zlokalizować sondy lambda. Potrzebny opis jak się do nich dostać, może jakiś schemacik i fotki. Dzięki.
  9. Ja to rozebrałem, ponieważ tak sugerowali forumowicze w tym wątku. Miałem takie same obiawy jak kolega wcześniej. Rzeczywiście u mnie to wygląda całkiem nieźle jeszcze, lecz jedną z przyczyn dziwnego zachowania auta mógł być silniczek jednej z przepustnic - tego nie widać na fotkach, lecz jeden z nich był już lekko pordzewiały wśroku i ciężko chodził - już wszystko poczyściłem, skręciłem spowrotem i zamontowałem, auto odpala, zresztą zawsze odpalało. Krótko przed regeneracją zapaliła mi się dioda EML a teraz już się nie świeci i to chyba jedyna poprawa po całej tej rozbiórce. Niestety auto nadal ma trudności z wkręcaniem się na wysokie obroty w czasie jazdy i mało tego przy każdym odpaleniu strasznie faluje z 1000 do ok 1800 obrotów na biegu jałowym. Silnik pracuje nierówno - lekko przerywa jeśli już się uspokoi po falowaniu, które zresztą nie ustępuje jeśli nie zmienię biegu. Kupiłem interface OBD I taki: http://www.allegro.pl/item276737765_interfejs_do_opel_97_2004_bmw_87_2004_vag_92_2004.html - niestety Carsoft 6.4.1 z którym rzekomo ma współpracować nie rozpoznaje mi żadnego z modułów. Auto nie jest na LPG- tylko i wyłącznie benzyna, także żaden "szczał" nie zaistniał. Jeśli nie uda mi się tego samemu naprawić to oddaje auto na złom - niestety naprawa w serwisie przerośnie wartość auta. Sprawdzę to ale będę potrzebował więcej informacj na temat przepływki. W którym miejscu znajduje się ten drucik?
  10. Tą po lewej, która pochodzi od elementu który udało mi się rozkręcić - jej główkę specjalnie naciąłem. Jak odkręcić szczoteczki? Obracając kuluczem one kręcą się razem z nim ale nie odkeręcają się - chcę je odkręcić przed czyszczeniem i wyprostować - pogięły się przy demontarzu. http://images6.fotosik.pl/100/713376b907ac5a8cm.jpg Tu jeszcze klika fotek rozebranego silnika krokowego: http://images6.fotosik.pl/100/bb6c01dc060f65d6m.jpg http://images6.fotosik.pl/100/7e931545e40b26b0m.jpghttp://images6.fotosik.pl/100/2a02a41a1c733c3dm.jpg http://images6.fotosik.pl/100/3df0235f914b3e27m.jpg
  11. Witam. Właśnie jestem w trakcie rozbiórki przepustnic. Ja także od dłuższego czasu obserwowałem objawy wymienione wcześniej. Silnikiem strasznie buja i nie wkreca sie na wysokie obroty. Postanowiłem zregenerowac przepustnice. Mam niestety ogromny problem z odkręceniem tej fikuśnej śruby. Szukałem po sklepach odpowiedniego klucza ale nic nie znalazłem. Śruby będę zmieniał na zwykłe więc postanowiłem przerobić główkę jednej z nich. Cudem udało mi się ją odkręcić i zanieść do mechanika - powiedział mi że on nie ma takiego klucza i że nigdy takiej śruby nie widział. Jedna z przepustnic jest jak na razie nie do rozbrojenia - zbyt trudny dostęp do tej śruby. Udało mi się jednak wykręcić jedną i zrobić fotki. Nie wygląda mi ona na zbyt zużytą. Nie jestem pewny czy to co wykręciłem to już wszystko, czy muszę jeszcze wykręcić coś jeszcze. Piszecie o sprężynie, zaworach i łożyskach - ja nic takiego nie znalazłem jeszcze. Czy możecie rzucić okiem na to co mam i coś doradzić? http://images6.fotosik.pl/100/51ea49ee2c253424m.jpg http://images6.fotosik.pl/100/f98c7dd2b35d9829m.jpg http://images6.fotosik.pl/100/23753a703a95a61fm.jpg http://images6.fotosik.pl/100/05c6dc04cb8481e1m.jpg http://images6.fotosik.pl/100/dfdcc3a87f329f4em.jpg http://images6.fotosik.pl/100/4c63a77befe5af91m.jpg http://images6.fotosik.pl/100/cf8b7ff2dd97de19m.jpg http://images6.fotosik.pl/100/ace47616a5405b5am.jpg http://images6.fotosik.pl/100/6fcf27ce3500490dm.jpg
  12. Spróbuję obejść to sposobem. Wystarczy jeden dobry lewarek i pod każde koło podstawię coś w miarę wytrzymałego i wysokiego. Mam nadzieję, że to podziała. Dzięki Wam za informacje. Postaram się też o fotorelację z przebiegu naprawy. Pozdrawiam
  13. To ta linka - już zdemontowałem odcinek od dźwigni - 47 cm. http://images6.fotosik.pl/43/8029860b6f0ac0b6m.jpg Nie wiem teraz jak zabrać się za pozostały odcinek (od skrzyni). Jakiej długości odcinek mi pozostał? Czy to gdzieś zupełnie przy skrzyni będzie, czy kawałek dalej? Jak tam się dostać?
  14. Witam. Problem dotyczy modelu e32 750i z 1993 roku. Wygląda na to, że zerwało się połączenie dźwigni zmiany biegów ze skrzynią. Do tej pory wszystko chodziło bez problemów. Każdą zmianę biegu czuło się w ręku (dźwignia stawiała minimalny opór przy ruchu ręką). Teraz to jest bardzo luźne, jakby gdzieś zerwał się ten drut łączący dźwignię ze skrzynią. Oczywiście biegi nie wchodzą, auto stoi pod domem na biegu P. Elektronika nada działa, bo wyświetla mi poprawnie każde położenie dźwigni. Jak mogę się upewnić, że chodzi właśnie o zerwane cięgło? HELP ME!
  15. No to właśnie nie działa :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.