Skocz do zawartości

maciej2001

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciej2001

  • Urodziny 25.09.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 528i Touring
  • Lokalizacja
    Nowy Tomyśl

Osiągnięcia maciej2001

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie no, na mokrym to nie mam problemów :-D. Rondo bokiem zrobię :)
  2. A widzisz jakiś problem żeby automatem palić gumę? ja nie. Miałem Jeepa cherokee i palił na zawołanie i nie było z nim problemów.
  3. Spróbuje przy chwili czasu pomierzyć przyspieszenia jak radzisz i wrzucę na forum i może ktoś się przyłączy do rozmowy i porównamy.
  4. Z tym ogniskiem to nie głupi pomysł :D ale lubię zapach palonej gumy samochodem... :-P Skrzynia automat. Kontrolę wyłączałem przyciskiem i próbowałem też z wyciągniętą wtyczką pod maską i nic :-/
  5. Witam. Chciałbym odświeżyć temat i dokończyć. W sumie zostały wymienione wtryski, filtr fazy lotnej i stałej, czujnik wałka rozrządu i świece. zostało to zrobione w dwóch etapach. Najpierw wtryski i filtry, jakiś czas miałem spokój, ale po kilku-kilkunastu dniach znów problem powrócił. I w tedy zostały wymienione pozostałe rzeczy i od maja 2013 problemu nie ma. Dziwiła mnie wymiana świec ponieważ na benzynie nie było problemów, ale moja wiedza z lpg jest bardzo mała. Najważniejsze, że pomogło. Czujnik wałka chyba miał tutaj najmniej do "gadania" ale przed drugą wizytą u gazownika bawiłem się inpą i poprosiłem aby przy okazji wymienili. Posłuchałem rad kolegów z tego forum i forum-lpg i znalazłem gazownika od LandiRenzo w wysogotowie. Stosunkowo blisko ponieważ jakieś 50km ale widać, że człowiek znał się na rzeczy. AAA przy okazji wynaleźli, że ktoś odwrotnie podłączył kable do jakiegoś elektrozaworu przy parowniku. Nie miało to żadnego wpływu, ale poprawili. Mam nadzieję, że komuś ten temat się przyda... w razie potrzeby proszę pisać podam namiary na mojego gazownika. Wysogotowo koło Poznania. Można adres też samemu znaleźć na stronie Landirenzo. Przy okazji napiszę w tym temacie moje pytanie z innej beczki; czy to iż nie mogę spalić gumy prawie dwustu konną bmką jest przyczyną dobrych hamulców na tyle czy one (528) tak po prostu mają ? dodam iż jest to automat... pozdrawiam
  6. Witam. Bardzo przepraszam, że w tym temacie, ale nie chcę zakładać nowego tematu ponieważ jestem nowy na forum a nie mogłem znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Czy jeśli nie mogę spalić gumy na postoju w bmw 528 to tylko oznaka, że mam dobre hamulce czy i tak powinna palić? kolega ma również e39 lecz 530 i nie ma z tym problemu. Mam kiepskie letnie opony i chciałem jakoś "fajnie" zakończyć ich żywot przed zmianą na "zimę". Jeszcze raz przepraszam, że się podpinam w tym temacie, ale nie wiedziałem gdzie pytać... pozdrawiam Maciej
  7. Z Nowego Tomyśla. Podeślę później jakieś dane instalacji, wtryski itp. To może faktycznie to być sterownik...!?
  8. Witam. Mam problem z instalacją. 528i Touring z 97roku, w 2010 roku sprowadzona z niemiec. Gaz Landirenzo montowany w niemczech w 2007roku. Problem polega na tym iż co jakiś czas instalacja przestaje działać. Raptem w trakcie jazdy auto traci moc i przełącza się na benzynę. Czasami po odpaleniu jedzie na benzynie i jak ma się przełączyć na gaz też się wyłącza. U majstra w moim mieście (jedyny który ma pojęcie o Landi.) Podmieniał parownik, szukał i nic. Ostatnia diagnoza to wadliwy sterownik. Po diagnozie auto zaczęło jeździć i śmigało 4miesiące i znów to samo. Odłączyłem wąż który łączy parownik z wtryskami, spuściłem gaz i jeździł znów kilka miesięcy. A teraz od kilku dni lipa. Nic nie pomaga. Gazownik mówił, że sterownik podobno podaje zbyt duże ciśnienie i dlatego instalacja się wyłącza. Parownik mam kwadratowy. Co o tym sądzicie? Może ktoś miał podobny problem i pomoże mi z tym??? pozdrawiam
  9. maciej2001

    Pierwsza wizyta.

    Witam. Na wstępie chciałem się przywitać. Od kilku dni jestem posiadaczem BMW E39 528i Touring. Miałbym do kolegów kilka pytań, na jakim oleju silnik najlepiej pracuje, co ile wymieniać olej w automacie, gdzie kupujecie cześci itp. BMW wcześniej nie miałem i myślę, że Wasze rady mogą się okazać cenne. Co do oleju to poprzedni właściciel nalał 15W40 i tak przejeździł rok. Wcześniej auto jeździło na 10W40. Nie wiem jakiej firmy Semisyntetyka nalać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.