Skocz do zawartości

majkbakier

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O majkbakier

  • Urodziny 09.04.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 08 r.
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia majkbakier

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Mam jeszcze pytanie odnośnie skrzyni, bo znalazłem jeszcze ładną 330 wręcz bliźniaczą (tyle że polski salon) z automatem. Lepiej sie sprawdza w tym aucie manual czy automat ?
  2. Motor: N53B30O0 - 3,00l (200kW) taki jest engine po rozkodowaniu w tygodniu jeszcze sie wybieram do salonu sprawdzic, czy moga mi udzielic informacji odnośnie głowicy?
  3. Witam! Z góry przepraszam, jeżeli nie pisze w odpowiednim dziale. Mam pytanie odnośnie tego auta i silnika 3.0 R6. Wiem widziałem troche wątków, ale czy moglibyście przytoczyć parę linków. Silnik w tym aucie jest N53B30. Proszę o sugestie obiektywne użytkowników. Dzięki za pomoc z góry ! :)) Poprosze, jeżeli się da o rozkodowanie VIN: WBAWE71020PV93187 LINK: http://allegro.pl/bmw-e92-coupe-330i-m-pakiet-sprzedam-lub-zamienie-i4517368521.html
  4. Witam! Jestem świeżo po wymianie rozrządu. Na początek wszystkim polecam zrobić to bo różnica jest poprostu kolosalna. Kupując auto wydaawało mi sie ze praca tego silnika musi tak wygladac, po wymianie auto zupelnie inaczej sie zachowuje i pracuje. Po wlaczenie slysze teraz tylko alternator i nic wiecej. Polecam warsztat V- Max w bialymstoku poniewaz panowie ktorzy tam robia maja o tym pojecie i nie zdzieraja kasy. Zaplacilem za wymiane olejow filtrow zmiane kompletnego rozrzadu i oleju w skrzyni za 3,5 tys. Jezeli chodzi o wal korbowy to przy przebiegu oryginalnym 173 k nic tam sie nie niszczy jezeli w dobrym czasie jest ten lancuch wymieniony. U mnie napinacze i slizgi byly w wzglednie dobrym stanie aczkolwiek ogniwa w lancuchu byly poluzowane. Nie zastanawiajcie sie tylko wymieniajce bo po 173 k tys km naprawa za 3 tysiace to nie jest jeszcze tragedia a jednostka ogolnie bezawaryjna. Bedziecie odrazu czuli różnice bo u mnie stuki byly przy wlaczeniu glownei ale i na obrotach czuc znaczaca roznice :) Pozdrawiam
  5. po przeczytaniu całego tematu chyba wole swoje n47 ;]
  6. jeżeli to zwykła lampa to żaden problem kup na allegro i wymień i masz problem z glowy ;-)
  7. Czyli naprawiać to czy z tym jeździć czy sprzedawać? Nie wiem bo odgłos jest bardzo wyraźny jak samochód postoi 5-10min, potem 3-5 sec wyraźne pukanie, potem tylko delikatne szuranie. Jaka jest wasza rada? Jeszcze jedno pytanie co z wałem korbowym (podobno rozwalonym po 175 k przebiegu)?
  8. sporo w białymstoku taka zabawa kosztuje 1,5 tys - 2 tyś + częsci czyli około 3 tyś.
  9. zgadzam się z kolega :] tylko w 99% rozrząd jest do wymiany (chyba że wcześniej już został wymieniony) i jeszcze zależy od przebiegu. Ale typ z ASO powiedział że samochody czasami mogą mieć 30 k przebiegu i juz może być warkot
  10. i może nie tyle do marki co poprostu do silników diesla, mój drugi diesel, niby nic sie nie dzieje ale zapowiada się konkretnie dlatego, chce sprzedać samochód i szukać w 330 tyle że w benzynie, bo te wszystkie oszczędności na ropie wyjdą dużo gorzej
  11. troszeczke odnawiając temat mianowicie: Zrobiłem mały trip po mechanikach (było ich około 4-5), byłem u mechaników w ASO i zwykłych i się dowiedziałem następujących rzeczy. Wymiana rozrządu czyli ślizgów, napinaczy i zębatek to jest tylko doraźna naprawa, ponieważ zużywa się wał korbowy stąd cena wymiany w ASO jest 10 tyś. zł. Mechanik z aso powiedział mi że trzeba tym jeździć, aż pęknie ponieważ nie opłaca się wymieniać rozrządu. Niestety dla posiadaczy aut z 11-12-13 roku mam także złą nowine, bo BMW mówi że ten problem został poprawiony niestety nic bardziej mylnego. PROBLEM jest w każdej bmce z silnikiem DIESLA N47. Także biedny użytkownik musi się pogodzić że mając dieselka w BMW N47 czeka go bardzo duży wydatek. To jest moje pierwsze BMW ale tak błacha sprawa jak rozrząd bardzo mocno zraziła mnie do marki, auta super się prowadzą ale to jest mój ostatni silnik diesla.
  12. albo z okolicy Białegostoku ktoś ma jakiegoś mechanika, który mógłby to zrobić.
  13. a orientujesz się ile kosztuje kompletna wymiana rozrządu, bo tu się wszyscy rozpisują, ale nikt nie podał konkretnej ceny...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.