Skocz do zawartości

lejdon1212

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D touring 2000r

Osiągnięcia lejdon1212

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. to nie są oryginalne felgi BMW to rzecz jasna Chińczyk. Kupiłem takie felgi 2.5 roku temu i do dziś (zapewniam że baardzo duzo jezdze) na oponie 45 nie mam z nimi absolutnie żadnych problemów poza jednym który czeka każdego kto je kupi. Mianowicie po mniej więcej 1.5 roku użytkowania całe czoła felgi poprostu się rozwarstwiają sam nie wiem jak to nazwać bo ogólnie to bardzo dziwny i zapewne kiepskiej jakości stop. Nie zadbasz o to w żaden sposób temu sie nie da zapobiec. Ja swoje felgi w stanie zaawansowanego rozkładu zawiozłem do znajomego który poleruje felgi aluminiowe i po prawie tygodniu prac nad nimi oraz przklinaniu mnie zobaczyłem efekt niesamowity. Całe czoło felgi wygląda mega lepiej w porównaniu to świeżo kupionych na allegro wogóle nie ma o czym gadać :D Fakt trzeba troszke bardziej dbać niż o chromy np nie myc auta na szczotach ale efekt naprawde zaskakujący. Oczywiście zgadzam się z kolegami że jest to Chińczyk i też żałowałem ich zakupu ale gdy wyjechały z polerki przestałem żałować i do dziś jest bardzo malina :D
  2. lejdon1212

    E46 ringi LED a CCFL

    od prawie 3 lat mam założone ccfl i nie zamieniłbym na led. Jak kolega wyżej wspomniał żadne z tych ringów nie mogą być używane do jazdy dziennej a moim zdaniem ccfl świecą zdecydowanie ładniej, bardziej jednorodnie zwłąszcza wieczorem cały pierścień z każdej strony świeci jednakowo i idealnie komponuje się z ksenonem. Led z tego co widziałem patrząc z boku nie daje już tego efektu. Od czasu gdy je kupiłem co 8 miesięcy wymieniam spalone przetwornice a same ringi świeca dalej.Takie moje zdanie :D
  3. ja miałem zaślepiony i postanowiłem podłączyć z powrotem ponieważ zamulał do 1800 a teraz normalnie ruszam i lepiej jedzie z dołu. Na wyższych obrotach nie ma różnicy. Nie jestem znawcą ale chyba jak autko nie ma mocy w jakimkolwiek przedziale to trzeba szukać prawdziwej przyczyny bo z tego co czytałem tu wcześniej to zaślepienie nie jest najlepszym rozwiązaniem
  4. Panowie jak w temacie podczas jazdy momentalny spadek mocy tak jak by odcięło turbo. Jadę z pedałem w podłodze a on nic zero reakcji a przecież zazwyczaj łagodnie traktuje moje autko:) Aby ponownie wróciła moc trzeba zgasić motor. Od czego zaczac panowie. Dodam- filtr paliwa 20tys, zauwazyłem zmurszałe węzyki podcisnienia ale trzymią, hmm no niby jest ok aha i jeszcze mam zaślepiony wężyk który dochodzi do EGR tak juz autko kupiłem i przyznam że na trasie auto jest szybsze od kolegów z tym samym piecem lecz dziwnie chodzi na niskich obrotach. Prosze was o porady :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.