E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 10/27/12 05:47:26 ECU: DDE40KW0 JobStatus: OKAY Variant: DDE40KW0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 2550 Rail pressure control at start Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 199.80 1/min fuel pre-supply pressure 3.74 bar Einspritzmenge 32.77 mm^3 RPC rail pressure 84.34 bar Fehler aufgetreten bei 292700.00 km Error present Rail-pressure build up Errorcode: 09 F6 28 01 74 10 08 EA 40 0E 72 56 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ============================================================= Na początku troszeczkę trudniej odpalał po rozgrzaniu aż w końcu na autostradzie wystąpiła usterka. Nierówna praca, tak jakby nie palił na wszystkie gary. Teraz w ogóle nie odpala. Powyżej sczytane wczoraj błędy. Ciśnienie na CR o jakieś 200 barów za małe. Przyczyny mogą być trzy. Czujnik ciśnienia CR, regulator ciśnienia na pompie CR, przelewający wtrysk albo kilka wtrysków. Prośba do tych co wyciągali wtryski własnoręcznie o kilka wskazówek, czy mieliście jakieś specjalne ściągacze? Słyszałem, że przy zapieczonych wtryskach nie sposób je wyciągnąć? Może ktoś ma jakieś zdjęcia z tej operacji. Byłbym wdzięczny. Przyznaję, że troszkę mało na tym forum takich praktycznych porad jak co zrobić, żeby czegoś nie uszkodzić, lub jakich narzędzi użyć, czy nawet jak powinny te narzędzia wyglądać.