Skocz do zawartości

rump

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525D 2002

Osiągnięcia rump

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. rump

    problem z odpalaniem e39 530d

    E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 10/27/12 05:47:26 ECU: DDE40KW0 JobStatus: OKAY Variant: DDE40KW0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 2550 Rail pressure control at start Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 199.80 1/min fuel pre-supply pressure 3.74 bar Einspritzmenge 32.77 mm^3 RPC rail pressure 84.34 bar Fehler aufgetreten bei 292700.00 km Error present Rail-pressure build up Errorcode: 09 F6 28 01 74 10 08 EA 40 0E 72 56 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ============================================================= Na początku troszeczkę trudniej odpalał po rozgrzaniu aż w końcu na autostradzie wystąpiła usterka. Nierówna praca, tak jakby nie palił na wszystkie gary. Teraz w ogóle nie odpala. Powyżej sczytane wczoraj błędy. Ciśnienie na CR o jakieś 200 barów za małe. Przyczyny mogą być trzy. Czujnik ciśnienia CR, regulator ciśnienia na pompie CR, przelewający wtrysk albo kilka wtrysków. Prośba do tych co wyciągali wtryski własnoręcznie o kilka wskazówek, czy mieliście jakieś specjalne ściągacze? Słyszałem, że przy zapieczonych wtryskach nie sposób je wyciągnąć? Może ktoś ma jakieś zdjęcia z tej operacji. Byłbym wdzięczny. Przyznaję, że troszkę mało na tym forum takich praktycznych porad jak co zrobić, żeby czegoś nie uszkodzić, lub jakich narzędzi użyć, czy nawet jak powinny te narzędzia wyglądać.
  2. Wprawdzie ja mam e39 ale silniki chyba mamy podobne. Mam ten sam problem co Ty miałeś. E39 252D z 2002r nie chce odpalić, INPA pokazuje taki błąd: E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 10/27/12 05:47:26 ECU: DDE40KW0 JobStatus: OKAY Variant: DDE40KW0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 2550 Rail pressure control at start Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 199.80 1/min fuel pre-supply pressure 3.74 bar Einspritzmenge 32.77 mm^3 RPC rail pressure 84.34 bar Fehler aufgetreten bei 292700.00 km Error present Rail-pressure build up Errorcode: 09 F6 28 01 74 10 08 EA 40 0E 72 56 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ============================================================= Wszystko wskazuje na to, że to regulator ciśnienia na pompie CR, albo czujnik ciśnienia CR, albo co najgorsza lejący wtrysk powodujący spadek ciśnienia na CR. Napisz jak udało Ci się naprawić usterkę? A może, któryś z kolegów pomoże jakąś merytoryczną podpowiedzią?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.