Skocz do zawartości

Guta

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Biłgoraj

Osiągnięcia Guta

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Nie to żebym się czepiał ale kolega michal_143 właśnie napisał że to zrobił :roll: I to do niego kieruję swoje zapytanie.
  2. Witam Właśnie włożyliśmy tds'a do kumpla e30 http://images37.fotosik.pl/248/eb393152f8ecce75med.jpg Mam pytanie o wykorzystanie pompy z 2.4td,miałem podłączać na tds'owej pompie ale możliwość użycia pompy z 2.4 znacznie uprościła by mi pracę :wink: Czy pompa podchodzi bez przeróbek? Na co zwrócić uwagę przy zmianie?Oryginalnie w tej e30 był 2.4td. Każda informacja będzie pomocna. Pozdrawiam
  3. Czy ktoś mógł by mi wytłumaczyć konkretnie gdzie jest opornica w klimatyzowanym e30?Mam wyjęty schowek i plastiki z pod kierownicy i nie mogę tego shitu namierzyć,znalazłem tylko po lewej stronie nagrzewnicy przekażnik 1.381.496.2 z 6 pinami ale na 100% to nie to,Już mi ręce opadają powoli. Z góry dzięki
  4. Guta

    kupno BMW e30

    Apropo 2,5 to chodziło mi o uturbienie silnika w beemie :oops: . Mój najszybszy nissan miał ok.250-260km i uwierz był bezawaryjny,a z racji mocy i rozmiaru mojego buta to opony znikały w oczach(255/17). A co do porównywania obu modeli to porównuj serie,Ty masz podobno prawie 50km więcej niż seria. Ja mówię o objeżdżaniu seryjnym zdrowym 200sx s13. EOT To forum o BMW,jeśli masz jakieś pytania do mnie to wal na priva,jeśli o nissana to zapraszam na www.turbokillers.com Pozdrawiam
  5. Guta

    kupno BMW e30

    Witam Probe jak mniemam kanciaste? Przed BMW miałem 200sx (tak ze 6 sztuk) i żadne proge nigdy nie dało rady,także 7,5 do setki to coś optymistycznie.Poza tym Probe ma napęd na przód :cry2: Ale co fakt to racja,turbo to turbo,to zboczenie zostaje :8) 2,5 12v Turbo - to brzmi dumnie :D Pozdrawiam
  6. Zapala normalnie,ale obroty po jakichś 10 sekundach saczynają falować(obrotomierz stoi równo,ale to słychać i czuć na budzie),to pewnie cośinnego niż przepływka bo z innym przepływomierzem robiło się tak samo. Dziś wspawałem środkowy tłumik z katalizatorem,bo były dwie puste rury zamontowane i w dodatku nieszczelne.Z obserwacji na nowej przepływce,to wkręca się szybciej,przynajmniej tak mi się wydaje. Sonda była wgnieciona lekko i będę ją wymieniał,czy będzie pasować od 2.0 24v(świeża z niemiec,bez gazu) siemensa?tam są kabelki żółty czerwony czarny i biały ,jak je podłączyć(o ile pasuje) mam też od 2.0 12v wygląda tak samo ale nie jestem pewien czy jest sprawna, wolał bym zamontować tą z 24v. Pozdrawiam Grzesiek
  7. Sprężyna wymieniona,Teraz chyba pasuje wybrać się na jakiś analizator spalin? Jak się kalibruje przepływomierz? Pozdrawiam Grzesiek
  8. Ups,niedoczytałem o gazie.Jak już wszystko zostało wymienione to podmień na chwilę kopułkę i palec,zaszkodzić nie zaszkodzi,a resztę już i tak wymieniłeś. Pozdrawiam Grzesiek
  9. Robiłem wczoraj e34 1,8 i powyżej 3-3,5tys zaczynała chodzić jak traktor,wymiana świec i cewek nie pomogła,wymianie pompki paliwa chodzi pieknie,na starej pompce,zimna nie chciała zapalać,zalewała świece,po dłuższym kręceniu zapalała i chodziła równo do 3-3,5tys powyżej,zero jazdy,po naładowaniu akumulatora i wymianie pompki,wszystko się uspokoiło. Pozdrawiam Grzesiek
  10. Witam Mam takie pytanko: W moim 2,5 m20 ktoś założył przepłwomierz 083,nawet markerem na deklu było napisane 2.0. Postanowiłem coś z tym zrobić i znalazłem 082 ze skrzywioną klapką i bardzo ładnym środkiem,przełożyłem cały środek oprócz czujnika temperatury co jest na końcu przepływomierza(o ile to jest czujnik temperatury,bo wychodząc z takiego założenia dałem mu spokój i nie wymieniałem) Sprężynę ustawiłem tak jak było w tym 082 i po odpaleniu i nagrzaniu silnika zanotowałem z wielkim uśmiechem na twarzy że auto wkręca się ze 2 razy szybciej a szczególnie powyżej 2,5-3tys..(nie wiem czy to tylko wrazenie bo auto w trakcie remontu blacharskiego i na ulicy nie sprawdzałem) I teraz pytanko,czym różni się 082 od 083 ? na płytce ponencjometra tylko jeden numer się nie zgadza,a sprężyna na tym czarnym kółku wydaje mi się taka sama,wedle mojego rozumowania jeśli ten czujnik temperatury jest taki sam to mam piękny przepływomierz od 2,5? Pozdrawiam Grzesiek
  11. Guta

    Emblemat BMWna masce i klapie

    :duh: :duh: Pisze jak byk na początku strony 9 zł wysyłka. Jako że sam muszę znaczki wymienić podłączam się do pytania,które są oryginalne z tych dostępnych na allegro?Bo rozpiętość cenowa jest ....duża. Pozdrawiam
  12. Mam tak samo w m20b25,Czy towarzyszą temu takie delikatne wachnięcia obrotów na biegu jałowym? tak że obrotomierz nie reaguje ale buda się buja na boki?Jeśli tak to mam tak samo i nie wiem jak to ugryźć :mad2:
  13. Guta

    maglownica e30

    No u mnie te tulejki były dobre,zero luzów góra/dół. Jak na tulejkach jest luż to listwa lata w maglownicy a czy to też odpowiada za tłumienie to nie wiem,ale skoro to tworzywo to może i coś tłumi. Pozdrawiam Grzesiek
  14. Sprawdzałem,e30 bez klimy mam na części i tam znalazłem bezproblemowo. A z tą klimą to nie wiem,w sumie chodzi tylko na czwórce,ale mnie denerwuje to że coś jest niesprawne. eszcze raz wielkie dzięki. Pozdrawiam Grzesiek
  15. No i to jest konkret. Czyli elektromagnes rozrusznika steruje tym czy plus czy minus podawany jest na przekażniki,jutro pan elektromagnes wylatuje z auta. Dzięki wielkie za pomoc,ja nienawidzę kabelków :) Jeśli byś jezcze wiedział gdzie jest umiejscowiony rezystor od biegów w dmuchawie w wersii z klimą to był bym poprostu wniebowzięty :) http://www.realoem.com/bmw/diagrams/e/v/12.png element nr.6 obmacałem wszystko do okoła ale nie znalazłem . Pozdrawiam Grzesiek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.