Skocz do zawartości

Santok92

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Santok92

  • Urodziny 23.03.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 320i 92' bez vanosa

Osiągnięcia Santok92

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak jest w r6, u Ciebie powinno być podobnie, zaraz pod visco. Czujnik położenia wału korbowego : http://s23.postimg.org/e55t7w3az/IMG_20130610_145458.jpg
  2. Za sygnał odpowiada czujnik położenia wału korbowego.
  3. Zrób tak jak kolega wyżej mówi. Możesz sprawdzić czy załączy się pompa jeżeli wyciągniesz przekaźnik i złączysz kabelkiem piny ale do tego potrzebna jest pompa albo wepnij żarówkę w instalację od pompy wtedy bedziesz widział czy prąd dochodzi. U mnie też po podpięciu do kompa nie można było się połączyć, pomogła wymiana komputera, ale skoro u Ciebie odpala to komputer powinien być ok. Mój silnik też nierówno pracował, okazało się, że 2 cewki biły po obudowie silnika i była istna dyskoteka, po wymianie cewek auto zaczęło pracować normalnie. Podobnie było z ciężkim odpalaniem, czasami kręciłem ją 6-7 razy zeby odpaliła- czujnik położenia wałka nawalał, aż w końcu całkiem padł i w ogóle jej nie mogłem odpalić bo pompa się nie załączała i nie było iskry. Przede wszystkim kup pompę bo tak czy siak będziesz musiał ją założyć polecam SKF.
  4. Zacznij od podstaw, sonda lambda, sprawdź świece, wtryski, czujnik temperatury, termostat itd. Proponuję również wpiąć się w komputer. Jeżeli nie dochodzi Ci napięcie do pompy to sprawdź czy masz iskrę, jeżeli nie jedź na szrot i poszukaj czujnika położenia wałka, ja dorwałem za 20zł a w sklepie z używanymi chcieli 80.
  5. Moim zdaniem wina leżała w czujniku ponieważ komputer od środka wyglądał jakbym kupił go wczoraj, zero wilgoci i jakichkolwiek śladów rdzy czy czegoś podobnego. Przekonamy sie wieczorem, sprawdze po czyjej stronie była wina.
  6. Witam. Od razu przejdę do rzeczy... Naprawiłem, otóż zdesperowany pojechałem 50Km na najbliższy szrot i kupiłem czujnik wałka za 20zł i komputer za 80zł. Wpiąłem od razu jedno i drugie, auto zapaliło na dyg. Już nie miałem siły po kolei wkładać czujnika a potem komputera. Dziękuję wszystkim za pomoc, bez Was nie poradziłbym sobie. To była pierwsza poważniejsza usterka, którą własnymi rękami naprawiałem, nie u żadnych wiejskich czarodzieji dziękóweczka! Zapraszam w moje strony, Bieszczady stoją otworem! ;) Pozdrawiam wszystkich!
  7. Wlasnie jest problem z polaczeniem. Program nie widzi sterownika mojego samochodu. Dzwoniłem już po szrotach, mają mi dać znać czy posiadają komputery bosha do bmw e36 2.0. Czy jest jakiś prosty sposób, żeby sprawdzić czy komputer jest padnięty? Co do reszty to spinałem pompe na sztywno w przekaźniku i załączała się, przekaźnik na pewno dobry bo wkładałem chyba 4 inne i było tak samo. Iskry tak czy siak nie ma. Wydaje mi się, że czujnik położenia wałka jest dobry a komputer jest padniety, gdyż w ogóle nie można było się z nim połączyć. @ edit: Około godziny 14:40 będę miał nowy komputer, oddzwonili że jest taki nawet z tymi samymi numerami, zobaczymy czy to rozwiąze problem.
  8. To na pewno czujnik położenia wału ale jest tak jak mówisz na pewno nie bez powodu wtyczka jest inna. Czy dostanę taki czujnik gdzieś w sklepie z używanymi częściami czy raczej ciężko jest dostać? Może szybciej gdzieś na szrocie wyciągnę tylko wtedy nie wiadomo czy będzie dobry. A może być tak, że komputer mi padł? Sprawdzałem dziś wg. pinów które mi podałeś i jak podłączyłem żarówkę, to mrugała.
  9. Z e34 silnik z 92 też 2.0i . Odwrotnie raczej nie bo przerobilem zatrzask z jednej strony bo z drugiej pasowal Ja mam wejście na taką wtyczkę: http://s12.postimg.org/3yanoac59/czeea.jpg a ta którą pożyczyłem jest taka: http://s13.postimg.org/4adh7y807/czuuu.jpg
  10. No i niestety założyłem dobry czujnik i dalej pompa paliwa się nie załącza i nie ma iskry. Tylko nie wiem czy ten czujnik jest odpowiedni do mojego silnika poniewaz wtyczka rozni sie tym, ze ma dwa zatrzaski z obu stron do wpiecia a w moim wejsciu z jednej strony sa dwa a w drugim jedno miejsce na zatrzask, przerobilem wtyczke zeby piny weszly ale nie dziala dalej tak jak bylo.
  11. Dziekuje za cierpliwosc :) dzis bede mial czujnik to zobaczymy czy jak zamienie to pompa paliwa bedzie sie zalaczac i czy iskra sie pojawi. @edit: Udało mi się wyciągnąć ten czujnik, jednak to prawda, że ktoś kto ma duże ręce nie da rady tego zrobić bez odkręcania sprzęgła visco i chłodnicy, moje szczęście że mam małe ręce ;) Nr podzespołu: BMW 1 724 055 2 Czujnik jest dosyć mocno pogięty, czy to uszkodzenie w postaci pogięcia może być przyczyną, tego ze nie działa? http://s8.postimg.org/e13yigyqr/IMG_20130611_094216.jpg http://s8.postimg.org/vpvpa3ahv/IMG_20130611_094222.jpg Niestety gość z miernikiem nie przyjechał ale to nic około 14-15 będę miał inny czujnik, sprawny także założe tamten i sprawdzimy efekt.
  12. Komputer suchy, skoro ten drugi to czujnik walka to ten pierwszy z naderwana koncowka co to jest?
  13. Więc tak. Znalazłem chyba czujnik położenia wałka: Zaznaczony na czerwono na poniższym zdjęciu. http://s23.postimg.org/e55t7w3az/IMG_20130610_145458.jpg Do tego ten kabel ma widoczne poniżej uszkodzenie nie wiem czy to ma znaczenie ale kabel wygląda na mocno naderwany. http://s23.postimg.org/rv0cgoqez/IMG_20130610_150246.jpg Znalazłem również drugi podobny kabel (pewnie też czujnik tylko nie wiem od czego) powie mi ktoś co to za czujnik? http://s23.postimg.org/rejq7zs1n/IMG_20130610_152219.jpg Teraz co do komputera widać, że jest w porządku, nie był zalany, nie jest przyrdzewiały ani zaśniedziały. http://s23.postimg.org/80iw8b0l7/IMG_20130610_153003.jpg
  14. Ok po południu będę miał czujnik tymczasem podaje dane komputera o które piotr520 prosił: Bosh 0 261 200 402 @ edit Ciezko mi zlokalizowac ten czujnik, macie moze jakies foto gdzie on jest? Odpialem uklad dolotowy i go nie widze, patrzylem od przodu lezac i rowniez go nie widze.
  15. Tylko, że w moim przypadku były objawy właśnie padającego czujnika wału korbowego (na postoju trzęsło autem, ostatnimi czasy bardzo ciężko paliła, brak iskry, brak masy na przekaźniku pompy paliwa), powiedz coś więcej o sterowniku, jaki to sterownik? (sterownik silnika?) Od 2 miesiecy sam naprawiam sobie samochód i jeszcze dużo rzeczy nie wiem a raczej mało wiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.