Skocz do zawartości

Prezes98

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D

Osiągnięcia Prezes98

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Prosze o rozkodowanie: WBAFG81080L283486
  2. Miałem na zime założone 245/45/18 i raz zdarzyło sie ze oponka optarła mi przedni błotnik dokładnie mówiac jego krawędz nad kołem i lakier sie posypał. Nie polecam zakładac niczego innego jak orginalny rozmiar 245/40 Co do krzywych felg to bmw chyba sie nie postarało w e60 i te orginalne felgi nie sa zbyt wytrzymałe...
  3. Kolega Hipo ma chyba racje bo z tego co czytałem u wieskszkości jak był zepsuty czujnik to siewciło sie dsc a mnie działa poprawnie cały czas.. na dodatek na postoju mam kierwonice troszeczke w prawo strone przechlona
  4. Więc musze kupic starszy czujnik z wyjsciem most. i powinno wtedy wszystko pasowac?. Przez to ze ten mój czujnik który kupiłem nie miał wyjscia most mechanik nie móg skalibrowac to było przyczyna?
  5. Z tego co widze to nie da sie sprawdzic który rok i miesiac czujnika bez podłaczania ale ten uzywany chyba był z 4 miesiaca 2005 roku to coś zmienia? Moje Auto 2004 rok.
  6. Dokładnie jest to bład ACTIVE STEERING taki też napis wyswielta mi sie na ekranie glównym po kazdym uruchomieniu auta . Dsc działa poprawnie. Ja bym z checią pojechał do i nnego majstra ale naprawde w okolicy 200km nikogo nie ma a w serwisie to mnie skroją niemiłosiernie znajac zycie :( Pytałem elektryka powiedział ze w tym nowym czujniku który kupiłem nie ma wejscia swiatłowodowego.
  7. Tak kumaty w temacie nie jestem zebym to sam zrobił.. co to wooglw jest te wejscie most? Czyli jestes w 100% pewnien ze da sie skalibrowac uzywany czyjnik nie powinno byc problemu? Z tego co mi mówił ten mechanik to kazdy czujnik ma zakodowany vin i na tym utkneła jego praca podczas kalibrowania ze nie mogł przpisac vinu cos takiego mi powiedzial i stwierdził ze jak kupie nowy to nie pownno byc problemu Dzieęki wielkie za pomoc.
  8. Jestes w stanie opisac co dokładnie trzeba zrobic aby skalibrowac ten uzywany czujnik? wtedy oświeci moze mojego majstra :D :D
  9. Sęk w tym ze w mojej okolicy nie ma dobrego mechanika kazdy twierdzi ze tylko serwis breczko białystok... Rok auta to 2004. Czujnik jest z roku 2005 z tego co mi mówił ten mechanik
  10. Kupiłem auto z uszkodzonym czujnikiem kąta skrętu kierunki nie odbijają i ciagle swieci sie kontrolka- kierownica z wykrzyknikiem. Postanowiłem kupic używany i udałem sie do do mechanika aby mi to podłaczył i skalibrował.. Niestety kalibracja nie powidoła sie mechanik stwierdział ze nie da sie skalibrowac uzywanego chyba ze byłby z tego samego miesiaca i roku co auto ..i trzeba prawdopodobhnie nowy. Czy kto miał moze podobny problem?
  11. Dzięki mam jeszcze pytanko co oznacza: S590A LM RAEDER STERNSP.123 MIT NOTLAUF. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 123
  12. Prośba o rozkodowanie Vin WBANC71030B820613
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.