Skocz do zawartości

Antimatter

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wawa

Osiągnięcia Antimatter

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. u mnie wal byl oznaczony i zlozony zostal wedlug tych oznaczen, zaufalem mechanikowi, ktory mowil to, co Ty, a pozniej musialem becelowac powtornie za demontaz w celu wywazenia. wolny wybor.
  2. tu wlasnie opinie sa podzielone: wiekszosc jednak mowi, ze wal powinno sie wywazac ZAWSZE, nowa podpora zawsze moze inaczej sie ulozyc. u mnie brakowalo ok 30gr.
  3. %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img88.imageshack.us/img88/3346/5423jb.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img65.imageshack.us/img65/8163/small35ln.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img218.imageshack.us/img218/6/bmw101za.jpg to sa fotki jeszcze poprzedniego wlasciciela, odkad to autko jest w moim posiadaniu zmienilo sie pare drobiazgow :) w tej chwili auto jezdzi na 17" BBS a 19"...decyzje podejme na wiosne, ale chyba beda na sprzedaz.
  4. Antimatter

    Wibracje

    Witam, mam podobny problem. mam wrazenie, ze w wibracje wpada tylne prawe kolo, ale przenosza sie one na cale auto. Efekt wystepuje tylko podczas przyspieszania i tez NIE ZAWSZE. amortyzatory przetestowane - OK podpora walu - NOWA tuleje - raczej ok, ich uszkodzenie objawia sie jednak nieco inaczej. lozysko na laczeniu z mostem - wydaje sie byc ok, nie ma luzow. nie robilem jeszcze wywazenia walu, ale powiedziano mi, ze nie trzeba tego robic, o ile wal jest poprawnie spiety i nie byl np skracany. dodam, ze poprzedni wlasciciel zalozyl na tyl dystanse, ok 5mm na strone. musze przejechac sie bez nich.. koncza mi sie pomysly.. kocham to auto, ale owe wibracje wkurzaja mnie niemilosiernie :(
  5. co do znajomosci podstawowych zasad korzystania z automatu - mysle, ze nikt nie ma watpliwosci, ze...wiadomo :D nie wiem jaki typ skrzyni ma Mavic, ta u mnie jest ponoc z rodzaju montowanych pozniej w E39, wedlug fachowcow z jednego serwisow - prawidlowo uzywana - nie powinna sprawiac zadnych problemow. sie zobaczy, jak mawiaja ;) jak narazie, poza paroma rzeczami, ktore robie dla wlasnego spokoju - z auta jestem mega zadowolony :cool2: nawet ze spalania :dance: ;)
  6. nie strasz ;) czy jest cos, o czym powinnismy z Mavic'em wiedziec? :D
  7. :cool2: - sprawdze. dzieki :)
  8. hmmm, w takim razie tymbardzie musze to sprawdzic.. mysle, ze gdyby to byla polos, to efekt wystepowalby caly czas, wraz ze zwiekszeniem predkosci, wzrastalby. to wyglada troche tak, jakby przy w miare duzym momencie obrotowym, cos nie mialo sily utrzymac gumy przy asfalcie. jesli ruszam pelnym ogniem - efekt jest na tyle silny, ze boje sie o bude ;0 moge tez ruszyc baaaaardzo spokojnie, delikatnie przyspieszajac - wtedy efekt jest niezauwazalny, wrecz nie wystepuje. tylko trudno wciaz ruszac baaaaaardzo spokojnie, majac V8 pod maska :mrgreen:
  9. rzecz w tym, ze nie wystepuja stuki. moj objaw to "tylko" jakby miejscami skakanie kola podczas przyspieszania (np ze swiatel, w trasie, przy wiekszej predkosci np ok 80km/h nic takiego sie nie dzieje) i nie ma zwiazku z nierownosciami - po prostu zawsze podczas przyspieszania ze startu ;) podczas wymiany kol ogladalem amorki - nie sa wilgotne, a poprzedni wlasciciel na stacji diagnostycznej sprawdzal je - ponoc ok 80% trzymania. co dziwne - efekt dotyczy tylko jednego kola. tez po cichu mysle o amorku.. a co do wymiany - jesli cena mnie nie zabije - wymienie wszystkie 4szt. zima nadchodzi, a ja lubie delektowac sie jazda ;) PS. z wymienionych rzeczy, ktore moglyby miec wplyw - niedawno byla wymieniana podpora walu, czesc jest oryginalna BMW).
  10. moze tak byc ;) czasem uzytkownicy maja rozne wymagania od auta, ja np chodze chory, jesli w aucie napawde nie jest fabrycznie OK ;) troche to klopotliwe przy starszym aucie, ale da sie :cool2: w moim przypadku, musze doprowadzic jeszcze jedna sprawe (ktora byla po prostu niezauwazalna dla poprzedniego wlasciciela) do porzadku i bede mogl powiedziec, ze mam idealne auto :mrgreen:
  11. Witam, efekt wystepuje od jakiegos czasu i zauwazylem, ze zalezy od cisnienia w TYLNICH oponach (im wieksze cisnienie - tym efekt wyrazniejszy) oraz od tego na ile ZDECYDOWANIE ruszam (im szybciej, tym efekt wyrazniejszy) mianowicie: wyglada to w ten sposob, ze TYLNIE PRAWE kolo wpada w wibracje, tak, jakby amortyzator nie byl w stanie utrzymac go przy nawierzchni. Efekt nie wystepuje caly czas, tzn przyspieszajac kolo wpada w owy rezonans jakby tylko wtedy, gdy dziala najwiekszy (w danej chwili) moment obrotowy. Sprawa dotyczy TYLKO jednego, LEWEGo kola. z prawej strony wszystko jest OK. pytanie, co to moze byc? amorek? cos z wahaczem? jakies tuleje, odboje? felgi sa zupelnie nowe, kupione 2 dni temu, wiec napewno proste (z reszta to samo dzialo sie na poprzednich kolach). przepraszam za wywod, ale juz mi rece opadaja :roll2:
  12. przepraszam, ze cytuje calosc, ale w moim przypadku (OBC4) zmiana jezyka kompa to test 11 a nie 10. wniosek z tego taki, ze komputery moga sie nieco roznic softem. aha - test 21 to nie resetowanie bledow, a resetowanie wszystkich nastaw, tak, jakbysmy dopiero podpieli OBC pod zlacze w samochodzie (wszystko trzeba ustawiac od nowa). w moim kompie nie bylo mozliwosci ustawienia jezyka polskiego.
  13. ...no i owa moc idzie w natezenie swiatla a nie, jak w zwyklych zarowkach - w cieplo :8)
  14. Kolege chyba troche ponioslo :lol: Taki model do E36 to max 17-tka i jak dobrze pamietam to szerokosc 8 cali.... powiem tak - w tej chwili jezdze na 245/35/19 i 275/30/19 w E34 i jak dla mnie troche za twardo ;) auto budzi kontrowersje na takich kolach ;) , ale ja chyba przesiade sie na klasyczny rozmiar 17"...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.