Skocz do zawartości

deuce234

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O deuce234

  • Urodziny 28.04.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320iA 1995
  • Lokalizacja
    Dąbrowa Górnicza

Osiągnięcia deuce234

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Po dłuższej przerwie znów zacząłem grzebać przy aucie, udało mi się zdobyć skórzane fotele :lol: http://img43.imageshack.us/img43/8663/kwzi.jpg http://img89.imageshack.us/img89/1668/y4zf.jpg http://img845.imageshack.us/img845/9403/amw4.jpg Szkoda że przedlifty, ale zawsze coś :P Są trochę jeszcze brudne, ale to i tak jest efekt wielu godzin czyszczenia, bo na początku były straszne. Wygląda na to że leżały gdzieś bardzo długo bo były potwornie zakurzone. Chyba będę też musiał dołożyć matę srs do fotela pasażera. Wygląda na to że te fotele są podgrzewane, więc jakby udało mi się dorwać przełączniki z kostkami to je uruchomię :D Ustawiłem się z tapicerem na przyszły tydzień żeby dorobił mi do kompletu przednie boczki i tylne zagłówki, potem tylko zdobyć dywan i malina :D Dzisiaj kupiłem też nowe klocki hamulcowe i tarcze do tyłu, myślę że w ten weekend to ogarnę.
  2. Witam, przyszedł czas żebym i ja pochwalił się swoją ulubioną zabawką :D Będzie trochę zdjęć. Lista wyposażenia z nóg nie ścina: Kod typu BF61 Typ 320I (EUR) Typoszereg E E36 (2) Seria 3 Rodzaj konstrukcji COUPE Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik M52 Pojemność skokowa 2.00 Moc 110 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor COSMOSSCHWARZ METALLIC (303) Tapicerka STOFF KLEE/ANTHRAZIT (D6AT) Data prod. 1995-04-06 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S529A MIKROFILTER Mikrofiltr S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn. S658A RADIO BMW BUSINESS CD RDS Radio BMW Business CD RDS S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria ^Powinna jeszcze być automatyczna klima, ale z jakiegoś powodu jej nie ma, a wygląda na oryginalną. Auto nabyłem w zeszłym roku w czerwcu, kupiłem ją w Niemczech po przystępnej cenie. Z papierów wynika że przede mną miało dwóch właścicieli, jeden jeździł nią 5 lat, druga pani kupiła ją z salonu jako używkę w 2000r i następny jestem ja :P Bawara ostatecznie wygrała casting z Mercem C klasą. Z zewnątrz była dość mocno zardzewiała na błotnikach, ale spód, progi, podłoga, i inne elementy były idealne, bez żadnej rdzy. Na początku auto wyglądało tak: http://img28.imageshack.us/img28/4742/r847.jpg http://img585.imageshack.us/img585/2627/uhx2.jpg http://img577.imageshack.us/img577/4595/luyg.jpg http://img132.imageshack.us/img132/7383/ub86.jpg http://img854.imageshack.us/img854/473/54ji.jpg Potem przyszedł czas na zmiany :D Najpierw wymieniłem OBC 7 na 18+CCM http://img4.imageshack.us/img4/7007/7wtl.jpg http://img14.imageshack.us/img14/1862/5rwf.jpg Następnie wpadł mi w ręce komplet zmasakrowanych felg od e34 które jakoś udało mi się doprowadzić do porządku. Nie mam foty przed, ale wyglądały tak, jakby ostatnią dekadę spędziły na dnie jeziora :D Na wyważaniu nie mogłem uwierzyć że są proste. http://img132.imageshack.us/img132/5795/4gtr.jpg Do tego komplet nowych opon Falken 195/60/R15. Póki co może być. Kiedyś wpadnie komplet styling 32 17", ale jeszcze nie teraz. http://img845.imageshack.us/img845/949/mok0.jpg Następnie *nareszcie* udało mi się wziąć za blachę. Okazało się że tył rdzewiał bo wygląda na to że był wstawiany tylny pas. Wstawka zrobiona dość profesjonalnie, lutowana, natomiast zabezpieczenie przed korozją poszło znacznie gorzej i za parę lat odpadł by chyba cały tył, bo ciekło po zgrzewie za tylnymi lampami i w efekcie z wierzchu nie było nic widać, ale po wydłubaniu masy uszczelniającej ukazywała się masakra :D http://img833.imageshack.us/img833/6474/zizp.jpg http://img842.imageshack.us/img842/8551/d4fn.jpg Ogólnie to w trakcie tego remontu zrobiłem parę malutkich wstawek z tyłu, na zdjęciach nawet można się domyślić gdzie, wymieniłem przedni błotnik, wyprostowałem próg. W tej chwili prezentuje się tak: http://img827.imageshack.us/img827/117/b6gm.jpg http://img248.imageshack.us/img248/5989/t00u.jpg http://img580.imageshack.us/img580/4880/ulz9.jpg http://img823.imageshack.us/img823/803/wso7.jpg http://img853.imageshack.us/img853/4918/96f8.jpg http://img842.imageshack.us/img842/7555/peaa.jpg http://img802.imageshack.us/img802/6035/0yz9.jpg http://img51.imageshack.us/img51/3192/vx5v.jpg http://img43.imageshack.us/img43/7268/w73r.jpg http://img829.imageshack.us/img829/8297/xhhc.jpg http://img33.imageshack.us/img33/9405/ja7d.jpg Na chwile obecną zrobiłem już: - Pełne OBC - Pomalowałem dolną część samochodu pod kolor górnej części samochodu :D - Wymieniłem pękniętą sprężynę z tyłu. - Wymieniłem czujnik położenia wału. To właściwie jedyna awaria jaka mi się jak dotąd przytrafiła w tym aucie. - O wymianie płynów i olejów chyba nie muszę pisać. Warto tylko wspomnieć że olej w skrzyni był ten sam od nowości :D Jeśli chodzi o dalsze plany to: - Do naprawy jest zawieszenie - praktycznie wszystkie gumy i wszelkie gałki, łączniki itp. Jeszcze rok temu chodziło jak zegarek, ale dziurawa Polska szybko to zmieniła :P Do tego amortyzatory z tyłu, bo jeden jest już mokry. - Do wymiany są tarcze i klocki z tyłu. - Tłumik końcowy jest zeżarty jak Opel Omega, i zaczyna trochę pierdzieć. Więc w jego miejsce planuję wsadzić podwójny wydech z 325/328, wywalić/wymienić kata i do tego końcowy Magnaflow. - Dowiedzieć się dlaczego centralny nie działa z pilota. - Złazi mi materiał z boczków, jedyną metodą naprawy jaką udało mi się wymyślić to zakup skóry, więc po wakacjach będę jakiejś szukał. - Wkładka filtra K&N. - Oddać w końcu radio do naprawy, bo regulacja głośności działa bardzo... niestabilnie, do tego ma tendencję do włączania się na pełnej mocy jak uruchomię silnik, i kiedyś nie wytrzyma albo któryś głośnik albo moje serce :D - Przed zimą muszę dorobić się grzanych lusterek bo w zeszłą mnie szlag trafiał od oblodzonych lusterek :D - Lusterko wewnętrzne fotochrom - Zrobić "porządek" z kierunkowskazami... jak się w końcu zdecyduję czy mają być białe czy pomarańczowe. - Dokończyć montaż CCM, zostało mi "tylko" przerobić całą instalację z tyłu. Przód i czujniki już mam. - Dorobić instalację przewietrzania postojowego. - Oryginalny uchwyt na kubki. Kiedyś. Go. Znajdę. - Felgi 17" - Tempomat - Muszę wypolerować tylną klapę. Jak nie wyjdzie to pomalować całą, tak jak powinienem był to zrobić od początku zamiast robić zaprawki na rogach :lol: - Jeszcze raz zakonserwować spód. Remont kanalizacji na mojej ulicy, że tak powiem nie wpłynął dobrze na warstwę antykorozyjną na mojej podłodze. Widok auta powieszonego na brzuchu z przednim kołem 10cm nad ziemią - bezcenny. - Detale. Takie jak ta urwana listwa na błotniku. Jest tego trochę, szkoda się rozpisywać. Zapraszam do komentowania i sugestii :wink:
  3. Witam. Mam problem z moją coupe, a mianowicie ostatnio stało mi się coś z silnikiem: - Nie ma mocy. No właściwie to moc spada wprost proporcjonalnie do przyrostu temperatury silnika. Bo na zimnym to jeszcze jeździ, ale też jest słaby, ale jak się zagrzeje to mi zwalnia pod górki :P - Coś klekocze w silniku, cały silnik wibruje i głośno chodzi - Jak trochę pojeżdżę po mieście, zapala się kontrolka od automatu i skrzynia przechodzi w tryb awaryjny (od tych wibracji?) - Ma trochę niższe obroty na biegu jałowym niż zwykle - Silnik krokowy(?) wydaje z siebie taki szum (na niskich obr słychać tylko jak się podniesie maskę, na wysokich słychać już w środku auta) - Mimo iż temperatura na wskaźniku jest w porządku, wydaje mi się że się przegrzewa, jak wróciłem z miasta i otworzyłem maskę to dosłownie "żar buchał" w twarz :D A może to po prostu od tych upałów, nie wiem. - Dużo pali. Nie wiem czy to też część problemu, czy wynik tego że przy braku mocy muszę mocno deptać. Ostatnio zawiozłem auto do mechanika, sprawdził cały dolot, kompresję itd, i stwierdził że silnik mechanicznie jest w porządku, a winę może ponosić uszkodzony komputer silnika, bo nawet nie mógł się połączyć z interfejsem. Postanowiłem też spróbować zresetować DME, ale jedyne co osiągnąłem tym zabiegiem, to to że teraz zapala mi się kontrolka od poduszek, i gaśnie po jakichś 5min jazdy :D Wymieniłem też olej w automacie, bo kontrolka od automatu nękała mnie wcześniej niż spadki mocy (ale to chyba było od tego że olej nie był zmieniany przez dokładnie 208k km, czyli od nowości, i było go dużo za mało :D) Jak myślicie o co tu chodzi?
  4. Witam, potrzebuję kodu do radia Business CD RDS BP3850S9482383
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.