Skocz do zawartości

sai-go

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    łódzkie

Osiągnięcia sai-go

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Można by zajrzeć do mechanizmów zamykających drzwi, lekko przsmarować, zobaczyć czy coś się nie odkręciło etc wygląda to bardziej na mechanikę niż elektrykę. Pozdr. D.
  2. sai-go

    problem z układem kierowniczym

    Przy problemie ze skręcaniem warto warto zobaczyć jak kierownica kręci bez wspomagania( tj. z wyłączonym silnikiem)- duże opory będą świadczyć o uszkodzeniu części mechanicznych, a nie wspomagania. Następnie podnieść przednie kółka do góry i pokręcić, sprawdzić luzy w różnych położeniach kół( na wprost, max. prawo i lewo poruszać kołem) i opory przy kręceniu. Auta w Polsce niestety, najczęściej mają "wypadkową przeszłość", zdarza się więc, że przekładnia lub jej elementy, tj. drążki, listwa mogą być pokrzywione. Taką maglownicę nie zawsze da się zregenerować. Pozdr. D.
  3. Pamiętajcie, że te czujniki po coś są, u mnie też tak się świeciło- raz dziennie, a po ponownym uruchomieniu OK. Diadn. komputerowa - czujnik prawego przedniego koła. Po wymianie opon i geometrii już się nie zapala
  4. sai-go

    525i - Problem z trakcją

    Miałm podobny problem - była to skrzywiona listwa przekładni kierowniczej- szczgólnie różnice w luzach mogą o tym świadczyć - sprawdź czy są różne przy skręcie w prawo i lewo.
  5. Dziękuję wszystkim za dobre słowo, zamówiłem tę chłodniczkę, rzeczywiście coś koło 180,-. Czy ktoś ją kiedyś wymieniał? Dużo z tym roboty? Pozdrawiam Darek
  6. Dzięki, mówili, że 200,- chociaż to tylko durna rurka z aluminium 12mm. Przewody gumowe są ok, ciekło wyraźnie z przodu, przed chłodnicą Pozdrawiam
  7. Witam, miałem problem z wyciekiem płynu wspomagania, ciekło gdzieś przez rurkę chłodzenia. W warsztacie ją odłączyli mówiąc, że to nie potrzebne. Po jakimś czasie pojawił się problem. Po przejechaniu paru kilometrów wspomaganie słabiej działa - czy ma to związek z nadmiernym nagrzewaniem się oleju ATF? ( przy 100C ma 4 razy mniejszą lepkość niż przy 40C) Mechanicy mówią, że trzeba wymienić pompę i maglownicę, ja wolał bym na początek naprawić tę nieszczęsną chłodniczkę i wymienić płyn, co Wy na to? ATF dexron III? - taki polecili w serwisie. Pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.