
zitek
Zarejestrowani-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia zitek
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
konradcz109 obserwuje zawartość zitek
-
Z uwagi na częste pytania odnośnie tematu odpowiadam: W moim silniku pęknięty był blok pomiędzy 2 i 3 cylindrem. Pęknięcie było tak małe że gołym okiem niewidoczne dopiero kontrola bloku pod ciśnieniem wykazala pekniety cylinder. Czy to bylo powodem stuków - wydaje się że tak - u mnie silnik został wymieniony na inny, ale dostepnosc tego silnika jest bardzo ograniczona :( A w dodatku BMW ladnie zamiata fuszerke pod dywan wypuszczajac silnik N47D20C - 184 KM ktory jest zupelnie inna konstrukcja a oznaczenie pozostalo takie samo - przypadek? Nie sądze raczej ukrywanie bubla :( zastepujac go nowym (mam nadzieje juz pozbawionym wad) silnikiem
-
318d Zerwany łańcuch N47D20A a N47D20C - różnice???
zitek odpowiedział(a) na xelion temat w E90, E91, E92, E93
Przerobka tych przewodow jest elektryczna czy trzba programowax/ wymienic wiazke ? -
Przewertowałem youtuba i w koncu znalazlem bmw z podobnym problemem a nawet gorszym jak widac :(
-
Wg Disa nalezy sprawdzić: 1. Wtrysk 2. Komperesje 3. Egr 1. Czy po sprawdzeniu kompresji mozna ocenic czy to stuka zawor czy tylko pierscienie? 2. Jezeli to ta nieszczesna panewka - to kompresja bedzie ok?
-
Nie ma ktoś jakiś nowych sugesti odnośnie tej usterki. Mija juz rok problem nie rozwiazny, oprocz rozrzadu panowie w PIM auto serwis wymienili popychacze (3 wskazywaly slady zuzycia) - dalej to samo. Na 3 cylindrze wg. dis w rzeczywistości 2 od rorzadu korekta na wolnych obrotach jest 2,5 po dodani gazu przechodzi na -2,5 po zdjeciu gazu wraca na 2,5. Auto zaczelo bardzo kopcic na wysokich obrotach i na cieplym silniku. Stuki raz sa raz nie ma. W lecie przy wysokich temperaturach - sporadycznie stulalo. Teraz gdy temperatura spadla zdarza sie to czesciej. Czarna Magia. Nie ma w krakowie mechanika ktory potrafiłby mi pomoc :(
-
318d Zerwany łańcuch N47D20A a N47D20C - różnice???
zitek odpowiedział(a) na xelion temat w E90, E91, E92, E93
Na forum pisałeś,że w twoim silniku rozlecial sie wal korbowy a wczesniej sluchac bylo stuki z silnika. Mam taki sam problem z tym silnikiem i teraz zastanawiam sie czy jest mozliwa wymiana tego walu zanim sie rozleci i czy silnik w tym momencie nadaje sie jeszcze do naprawy? W moimi silniku slychac takie stuki jak opisane w tym watku: viewtopic.php?f=70&t=205118 Wymienione zostały popychacze i dalej sie nic nie zmieniło Czy można do tego silnika wsadzić wał od silnika n47d20c - podobno poprawiony :/ -
Olej był Motul 5W30 x- clean+ po 8000 km zaczelo stukac przy wymianie rozrzadu zmienilem na castrol edge 5w30 Jestem z Krakowa. Jutro pojade kupie tego DIESEL SYSTEM CLEANER PRO-LINE 5154 Doleje zwyklej ropy do pelna i moze pomoze. Probowalem sciagac wtyczki z wyryskow ale nie pomagalo auto gasnie przy sciaganiu drugiego wtrysku. Pozatym nie eiem czy przypadkiem w systemi cr przelew we wtryskach dziala mimo odpiecia wtyczki?? Zastanawiam sie czy to moze nie wina podkladek pod wtryski :?
-
Klapki sie nawet trzymaja jedna sie lekko rusza ale to tez raczej nie to. Jak dla mnie pozostalo 2 opcje: 1.popychacz hydrauliczny 16szt po 50pln jeden :/ 2. Wtrysk - i tutaj jeszcze dochodzi to ze jak zalalem diesel arktyczny uszlachetniony to czesciej stuka. Tylko jak sprawdzic ktory to wtrysk. U Gładyska nie mogli mi sprawdzic korekty na wtryskach :? Ze niby nie ma takich informacji w kompie albo moze ich interfejsie?? Te wyryski piezo sa ponoc nie regenerowalne itp. Wydaje mi sie ze jak stuka to jeden tylko i to na wolnych obrotach jak dziala na przelew. Wystarczy 1000 obr/min i juz nic nie stuka. Myslalem moze zeby dodac jakis dodatek do paliwa czyszczacy wtryski - macie jakies doswiadczenia z tymi preparatami?
-
Rozrzad wymieniony poniewaz obawialem sie ze to on tak stuka. Jednak nie. Jesli to bylaby panewka czy przejechalbym 2000 km na tym? Miska byla sciagana i na dole silnika nic zlego nie widac. Dzwiek jest na gorze silnika. Jakie inne propozycje. Ja mam swoje typy ale nie chce tu nic sugerowac.
-
Witam Jak w temacie w mojej buni cos sie podzialo i tak dziwnie stuka. Tylko na wolnych obrotach i jak auto jest nagrzane. Czasami tez zdaza sie ze nic nie stuka :/ Silnik 2.0 n47d20a 177KM 2007rok 205 tys km. Odrazu uprzedze - rozrzad wymieniony i przed i po wymianie odglosy sa takie same. Jakie macie propozycje co to moze być? Ktos w Krakowie jest w stanie mi pomóc. Jak narazie nie moge znaleźć speca od bmw :( Oto film: Z góry dziękuje za podpowiedzi. Pozdrawiam Mieszko
-
Czy jest ktoś na forum kto wywalił te klapki w silniku n47?? Jakie wrażenia?
-
Witam Odgrzebuje temat. Tym razem problem tkwi w tym więzu łączącym odme z dolotem. Otóż na łączeniach pojawiły sie nieszczelnosci i dym wydostaje sie do komory silnika a następnie śmierdzi spalinami we wnętrzu. Czy zna kotos numer części tej rurki? Ewentualnie czy da sie wymienić uszczelnienia? Wiecej ucieka od strony rury do intercoolera.
-
Właśnie po przeaalizowaniu kart produktów Motul 8100 X-Clean + 5W30 http://oil-land.pl/pl/p/file/8cc0bc94b86e9a1637ea3e3dd6a695b1/8100-X-clean-5W-30-GB.pdf Motul 8100 X-Clean 5W40 http://oil-land.pl/pl/p/file/f0b67ce59d4302e7cf1be452a1d50f35/8100-X-clean-5W-40-GB.pdf Jednak lepszym wyborem będzie jednak 5W30 bo ma mniej siarczków fosforanów itp. - Low SPAS / 5W40 jest Mid SAPS Prawda taka ze w naszym kraju raczej sporadyczne sa temperatury większe niż +30 stopni
-
Witam podłączę się pod temat: Wcześniej maiłem lany olej Castrol Magnatec Professional 5W30 ll04 Na stronie motula zalecają: http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?sector=9&category=6&subset=127&modelyear=&vehicle=64863&site=41®ion=59&language=13&brand=45 Czy jak przejdę na 8100 X-clean 5W-40 to nie będzie problemów - auto 200 tys km przebiegu silnik 2.0d N47 177KM Auto posiada DPF Pozdrawiam
-
Dzięki serdeczne za podpowiedzi. Dziś właśnie odsaczylem ten olej papierowymi recznikami i zobaczę za pare km co i jak. Jeśli chodzi o pokrywe zaworow to ja mam inna niż ta przedstawiona przez kolegę H_A_R_T W mojej właśnie ten lejek z odprowadzaniem przelewek wpada właśnie bezpośrednio do tej przerody gdzie są wtryski. Nie ma oddzielnej przegrody - dlatego mam nadzieje ze będzie już ok Pozatym u mnie nigdzie nie widać żeby odma była doklejana - wyglada na całość ale pewności nie mam bo te wtryski tam wszystko zasłaniają 2. Otworzyłem ten dekiel od odmy pod nim jest gumowa membrana i sprezyna wszystko czysciutkie