Skocz do zawartości

maik87

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e30 316, e34 520 24v, jest e39 528
  • Lokalizacja
    Opolskie

Osiągnięcia maik87

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, prosze o rozkodowanie: WBADD51040BP07895 Z góry dziękuje
  2. i jak nikt nie miał takiego problemu, zadnych pomysłów??
  3. Witam. Jakiś czas temu po 3 dniach postoju auta padł mi całkowicie akumulator, zero reakcji, kontrolki sie nawet nie zapaliły (aku 2 miesiące wczesniej kupione nówka 65Ah - stał na czuwaniu alarmowym przez ten czas 3 dni), wiec zapożyczyłem prąd od inengo auta w celu odpalenia (robiłem juz to wczesniej sporo razy jak miałem problemy ze starym aku i po odpaleniu zawsze było ok, wszystko działało). Po odpaleniu okazało sie że el szyby i centralny zamek całkowicie nie działąja. Przed rozładowaniem wszystko działało ok. Mecze sie z tym problem juz z 3 tygodnie, od tego czasu sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, napiecia na nich, bezpiecznik ten głowny przy aku 80A, przeczysciłem wszytskie styki przekazników i te styki wewnatrz nich, popodmieniałem obydwa moduły spod tylnej kanapy na inne z tymi samymi numerami, gniazda tez czyszczone i wd40 tez szło w ruch. Ostatnio sprawdziłem czy działają same silniczki od el szyby podpinając bezposrednio pod 12V wiec działaja, ale napiecie jakie idzie do nich z elektryki auta to jakies 10V, wiec gdzies zaczął gubic ten prąd albo jest jeszce jakis dodatkowy bezpiecznik?? chyba ze te moduły które podmieniłem tez były felerne, prosze o rade i pomoc... dodam ze alarm tez całkowice odłanczałem i dalej kaplica.. pomysłów brak, byłem u jednego elektryka magika to rozłożył ręce :(
  4. Witam, proponuje sprawdzić główny bezpiecznik taki płytkowy niedaleko wyjścia od aku. U mnie wizualnie był ok, a czasami nie działał central, szyby, radio i wycieraczki. Po jakims czasie dopiero było widać przepalenie na nim. Po wymianie na nowy wszytsko ok. U mnie w e34 2L 24v był 80A. Pozdro
  5. sprawdzone... nagrzewa sie dużo szybciej, wskazówka idealnie w pionie no i w końcu ciepło w aucie :D ZAchecam do wymiany termostatów jeżeli macie problemy z ogrzewaniem, i nie dogrzanym silnikiem pozdrawiam :8)
  6. W moim e34 2L 24v 91r wersja Italy bez kata i sondy fabryczny termostat był 80c made in germany i silnik był niedogrzany o jakieś dwie grubosci wskazówki od pionu w lecie (a w takich temp. jak teraz to wogóle nie wiele po za niebieskim polem, w budzie chłód) w sklepie zamiennik made in france dostałem 92c, gosciu powiedziałze wg katalogu taki ma byc. Po zamontowaniu jeszcze nie sparwdzałem jak sie nagrzewa, w następnym poscie napisze :)
  7. maik87

    91r 520 24V szukam ksiazki

    Takie zapytanko do kolegi robertbmw bo widze że bardzo obeznany w różnych tematach :D Czasami nie działa mi central, razem z el szybami, radio i wycieraczki wszystko na raz, po jakimś czasie zaczynaja działać spowrotem, dobrałem sie do tej magicznej skrzynki pod kanapą , bezpieczniki są ok, czasami sie przepala jeden 10A ale po wymianie dalej nie ma reakcji choć czasami załapie ta elektryka, ten bezpiecznik dosć czesto sie przepala ale nawet jak nie jest przepalony, albo go wyciągne to te szyby i reszta działa. Wiec co to moze byc czy to moduł którys padł? jak tak to który ten z dwoma gniazdami (białym i czarnym) czy ten z czterema (biały , zielony i jakieś tam jeszcze). Autko to 520 24V 91r. full opcja
  8. siemka, mam to samo co u kolegi wyzej raz działa central, szyby radio, wycieraczki, a raz nie i niewiadomo od czego to zależy, kolega znalazł rozwiązanie? :?
  9. maik87

    Problem z klima... :/

    taaaaaaaaaaaaa :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: pierwsze widze cos takiego w e34, szpan na wiosce :mrgreen:
  10. maik87

    ogrzewanie

    wiec tak rozebrałem te zaworki i sie okazało ze od strony pasazera była iglica złamana , skleiłem złożyłem, podpinałem bezpośrednio prąd z akumulatora pod jeden i drugi także działaja na 100% ale z tej wtyczki to tylko jest napiecie na kablu od strfefy kierowcy a od pasażera nie ma , czy to panel klimy padł, kabel sie gdzies przepalił czy co?
  11. maik87

    ogrzewanie

    ... a ja mam tak w e34 z klimatronikiem, jak dam na pokretłach zimne powietrze to od strony pasażera ale tylko przy szybie leci non stop ciepłe, no i co to może byc? :? Może być przyczyną zle podłączony wąż od reduktora gazu? albo panel od klimy padnięty?
  12. nie mam pojęcia, wiem że poprzednio na komputerze w tym programie do regulacji sekwencji było wyświetlone "zbyt małe dysze" a po rozwierceniu "dysze optymalne", robił to ten gościu co montował sekwencje.
  13. problem rozwiązany :) dysze wtryskiwaczy okazały się za małe. Teraz osiagi jak na benzynie a spalanie jazda ekonomiczna 10L gazu (wręcz muskanie o pedał) a max spalanie odbiegające sporo od ekonom. to 13L (oba to cykle miejski-trasa). Co sądzicie o takim spalaniu? Wtryskiwacze mam Valtek, reduktor KME Silver i coś tam chyba komputer AKME 1.45 co sądzicie o takim połączeniu?
  14. U mnie robił gosciu mapy co jakis zakres obrotów, przy mnie robił zakres od 2tys do 3tys obr/min czy jakos tak, podczas jazdy oczywiscie i zrobił to niedokładnie tak mi sie zdaje, a najlepsze jest to że jak krece auto przykładowo na dwójce do 5tys obrotów to troche zamula a powyżej tych 5 to dostaje speeda jak by sie na benzyne przełączył az do odciecia zapłonu, ale sie nie przełancza na nią :? jutro jade na regulacje wiec sie pochwale rezultatami.
  15. Witam, zamontowałem niedawno sekwencyjny wtrysk gazu do e34 2L 24V i w czym jest rzecz, auto podczas jazdy na gazie nie ma takich osiagów jak na benzynie a dokładniej to przyspieszenie do ok 100km/h w miare jest podobne ale powyżej 100km/h to buja sie o połowe gorzej niż na benzynie :duh: spalanie srednio ok 12l gazu. Z tego co wiem to sekwencyjny wtrysk gazu powinien miec to do siebie ze osiagi bedą takie jak na benzynie lub minimalnie gorsze. Mapy gazu powinny sie pokrywac z mapami benzyny? Bo to co widziałem to mapa od benzyny była taka 'pokrzywiona' a z kolei mapa gazu to linia prosta i tyle... Gościu co mi to montował stwierdził, że jeśli chce miec lepsze osiagi to spalanie też bedzie wieksze no i minimalnie odchylił tą prostą linie od gazu tak aby sie pokrywała z liną od paliwa, ale i tak to niejest idealnie zrobione wg mnie. Co radzicie? jechać do innego gazownika? (troche głupio skoro gaz jest na gwarancji)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.