Skocz do zawartości

krzysiek_guz

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysiek_guz

  • Urodziny 26.06.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 520i E39 automat rok 1999 150km
  • Lokalizacja
    Chełm / Oslo
  • Zawód
    kierowca

Osiągnięcia krzysiek_guz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. to jest link do zdjecia jak obecnie wyglada moj sterownik https://picasaweb.google.com/109177009455433119309/25Grudnia2012 . jedn o wiem ze na przyszlosc takie rzeczy bede robil u ludzi ktorzy maja o tym pojecie.
  2. wsztsko sie zgadza panowie przepalilo mi sie dokladnie wszystkie osiem drucikow, znalazlem goscia ktory powiedzial ze da rade to ogarnac sprzet mial extra do tego ale umiejetnosci mu zabraklo, za bardzo nagrzal plytke i odpadl jeden z tych brazawych (nie znam profesjonalnej nazwy) kwadracikow nad czerwona linia i zakladam ze nie da sie go juz przylutowac na to miejsce. w okolicach swojego miasta znalazlem magika ktory ma taki sterownik i zyczy sobie za niego 700 zl co jeszcze przeboleje bo nowka 1500 kosztuje. bardzo chetnie przylece i do pulaw ale prosilbym o nr telefonu aby wczesniej sie zdzwonic
  3. dokładnie kolego sterownik jest mocowany na 6 srubek doslownie 5 minut, obrót kluczyka w stacyjce i wszystko jasne, aby uniknac nieporozumien w budowie podsylam zdjecie jak moj wyglada http://allegro.pl/zestaw-sterownika-abs-asr-bosch-bmw-5-e39-7-e38-i2860526223.html pozdrawiam
  4. Witam serdecznie poszukuje kogoś z woj lubelskiego najlepiej z Chełma kto pomoże mi sprawdzić zakupiony sterownik ABS/ASC, zostawilem samochod za granicami Polski a chcialbym sprawdzic czy nie kupilem bubla zanim polece samolotem 1500 km i zamontuje to w swojej e39 z rezultatem negatywnym. serdecznie pozdrawiam i mam nadzieje ze moge liczyc na czyjas pomoc
  5. a co gdy kolega ktory mi sprzedal samochod mowil ze przed zmiana skrzyni mial ten sam problem tylko to byl jeden z kilku i po wymianie skrzyni zostal tylko ten wlasnie. czy jest to zwiazane z komputerem lub elektronika? a powiedz mi kolego jakie to sa koszta czyli upgrade, adaptacja i te gumki oczywiscie filtr i olej tak z grubsza bo widze po opisie ze zajmujesz sie takimi rzeczami
  6. powinny pracowac jednoczesnie, najczesciej pekaja regulatory przy prawym przednim i lewym tylnym kole, ja mam NIVO i podpowiedzieli mi zeby poczekac az sie tyl wyrowna i uwtawic xenony po czym odlaczyc wtyczki od silniczkow( najprostsze wyjscie przy peknietym regulatorze)
  7. ale proszę też o następne pomysly, chyba malo prawdopodobne ze kolega z malym doswiadczeniem wie wiecej niż starzy wyjadacze
  8. u mnie 2.0i podwójny vanos jest norma do 740 a trzyma sie ok 715/720
  9. miałem podobny problem ale znajomy ktory ma sklep sprzedaz mi antene uniwersalna zamatowalem ja na przedniej szybie po stronie pasażera w miejscu gdzie konczy sie szyba a zaczyna podsufitka, ma oryginalna tasme dwustronna oraz normalny kabel antenowy i dodatkowo pradowy do plusa w radiu. dziala extra i jest praktycznie niewidoczna, kable puscilem w slupku cena 25 zł pozdrawiam
  10. o dzięki oto właśnie mi chodzi żeby nazbierać jak najwięcej możliwości i rozwiązań które będę mógł popróbować w czasie jak pojadę do Polski
  11. Sorry ale jacyś dziwni ci twoji mechanicy. dlatego zaczalem ten temat na forum zeby dowiedziec sie wiecej
  12. przepraszam moze zly przyklad podalem, prosze o podpowiedz co teraz zrobic, czy wymenic na wlasciwy olej? i czy moga byc tego jakies konsekwencje? jezeli tak to jakie? pracuje za granica i jak jade do polski to na 2 max 3 tygodnie i chce sie przygotowac na wszelkie ewentualnosci wlacznie z wymiana skrzyni na druga ale musze wiedziec ze jest to problem skrzyni, bo jak wsadze trzecia zkrzynie i dalej bedzie biegi przerzucała to troche nie opylka. moze problem nie tkwi w skrzyni a moze gdzies indziej?
  13. skrzynia ma 130 000 przejechane po pierwsze nie wiedzieli po co ktos czepial sie tej skrzyni zmieniajac na niewlasciwy olej, powiedzieli mi ze po ok50 000 km na niewlasciwym oleju nie jest polecane wymienianie na ten wlasciwy tak jak na podstawie silnika jak sie zmienia to tylko na gęstszy
  14. a i nei jestem w stanie teraz powiedziec jaki olej jest wlany. zastanawiam sie czy to nie jest moze jakis problem z elektroniką. moze problem ze sterownikiem skrzyni?
  15. byli to specjalisci, rozgrzali najpierw skrzynie sprawdzili sami olej nie wierząc żadnym poprzednim mechanikom dolali 1.8 litra i powiedzieli ze wymiana oleju na wlasciwy najprawdopodobniej zabije skrzynie wiec podpowiedzieli ze narazie najlepiej by bylo uzupelnic i poczekac na rezultat (zajmuja sie zazwyczaj bmw)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.