Witam!Jestem szczęśliwym posiadaczem e-36,M-42(1.8is),coupe 94 r. .Mam założoną instalacje sekwencyjną Stag-4,oczywiście w Siedlcach, na Targowej, bo tam najtaniej całej Polsce.Auto sprawuje sie bez zarzutu, ale między benzyna a gazem jest jednak spora różnica.Słyszałem, że można skrócić przewody do wtryskiwacza gazu, lub rozwiercić dyszę wtryskiwaczy i powinno być lepiej.Wciskam gaz(nawet w podłogę), a auto dopiero po popuszczeniu reaguje.Wymieniłem świece, ale nie pomogło.Co robić?Może ktoś ma jakieś konkrety co do montażu instalacji. Przy odpaleniu na zimnym silniku, falują obroty na około 10 s i później,rownaja sie do prawidłowych-pewnie silniczek krokowy,przedmuchiwałem i płukałem, ale nic. Jadąc trasą, puszczając auto na luz, trzyma obroty około 1000, po hamowaniu obroty spadaja na prawidłowe-to podobno norma? Autko zimą przy włączonym ogrzewaniu nie trzyma temperatury,latem też ma z tym problem-termostat? I NAJWAZNIEJSZE: Założyłem wydech sportowy, marki MBM, ale nie wiem czy przy mocy 140 KM, moze być stosowany.Srednica rury jest troche mniejsza,moze mieć to wpływ na osiagi.Wydech jest niby uniwersalny?!!! Pozdrawiam Bawarczyków z Konstancina-Jeziornej, Piaseczna i Wawy