Skocz do zawartości

TuneFORCE

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Golf R 2.0T

Osiągnięcia TuneFORCE

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Niektóre modele ponoć sie da...ale raczej trzeba sie liczyć z tym, że praktycznie każda modyfikacja softu wiąże się z otwarciem ECU - ale tego nie masz sie co bać bo praktycznie w kazdym nowym aucie trzeba to zrobić, zresztą jak przeczytasz na stole to masz backup - przy programowaniu po OBD różnie bywa, często sie cos zawiesza itp.
  2. Jeden raz trzeba będzie otworzyć, potem będzie szło przez OBD..oczywiście o ile CAN-bus jest wyprowadzony do OBD, a w niektórych Fkach podobnie jak w Volvo nie jest.
  3. Przestań...zabawka, a nie hamownia...bo co to za hamowania jak obsługa może sobie ingerować w parametry i korygować wynik...do póki chłopaki z DP permanentnie nie zablokują tej opcji dla każdego użytkownika to nie będę wierzył w wyniki pokazane na tych rolkach... p.s z tymi firmami to mnie rozbawiłeś...cały świat obsługujesz...a zamiast kupić jedne porządne rolki 4x4 gdzie mógłbyś testować swoje rozwiązania kupujecie inercje DP i jeszcze bezczelnie na stronie zamieszczacie obrazki sugerujące że macie 4x4...dla mnie to lekka obłuda no ale to Wasza sprawa...
  4. No pewnie, jedź do Bydgoszczy bo u nas chciałbyś jeszcze wjechać na rolki i może byłby zonk, no chyba, że bez hamowania by sie okazało że jakis babol jest w sofcie...ale rozumiem...czasami lepiej żyć w nieświadomości :wink:
  5. Dobra nie przesadzaj, wpadnij do Poznania to Ci pokaże ile my aut zrobiliśmy...nie o tym mowa, po co jakieś licytacje? Ja siedzę w temacie, znam wielu tunerów w Polsce i wiem z autopsji jak to wszystko wygląda, dlatego nie musisz mi tutaj bronic CSów bo ja ich nie atakuje tylko piszę jak jest. Naprawdę nie wiem co to za mania...napiszesz coś to zaraz obrońcy CS rzucają się z całą wściekłością jakby człowiek nie wiadomo co napisał...wyluzuj i nie przeinterpretowuj moich wypowiedzi :wink: p.s teraz mają hamownie i robią to profi, moim zdaniem bez rolek była to robota po omacku i tyle p.s2 jestem zarejestrowany na wielu forach więc sobie pochodź i poczytaj czy ja taki zły jestem i atakuje Twoich ulubieńców...tak się składa, że nie...w tym temacie się wypowiedziałem tylko dlatego bo uważam że po części piszesz nieprawdę i tyle...gdybyś pisał o firmie www.xxx.pl to bym się odnosił do tej firmy a że pisałeś o CS to się odniosłem do tej nazwy i tyle..załóż że nie wiem co to za firma a CS to dla mnie to samo co XXX...może wtedy odbierzesz inaczej moje wypowiedzi ;-)
  6. Skończą się pierwsze gwarancje i powinno coś się ruszyć ;-)
  7. Ktoś kto nigdy nie stroił samochodu będzie twierdził że rolki nie są potrzebne :norty: Nikt nie wydaje kupę siana na hamownie bo nie ma co z pieniędzmi robić, tylko dlatego że hamownia to NIEZBĘDNE urządzenie w firmie tuningowej. Tuner bez hamowni to po prostu nie tuner ... albo się dopiero uczy i jeszcze nie wie, że musi jak najszybciej kupić hamownie. Najlepiej robić chipy pod marketem i wkręcać klientom, że hamownia do niczego nie jest potrzebna...baaa oryginalny software i programator również sa dla frajerów a nie tjunera marketowca...on ma szklana kule i w niej wszystko widzi :cool2: p.s hamownie postawili bo wiedzieli że bez tego ani rusz tylko robota trochę po omacku...a zarobek na pomiarach to nie jest żaden zarobek bo porządne wentylatory zużywają tyle energii elektrycznej, że 100zł za pomiar ulega niesamowitej redukcji... p.s2 oczywiście nie należy też zapominać o tym, że mając hamownię nie trzeba jeździć samochodem klienta 200+km/h po naszych drogach ;-) czy to przy logowaniu czy pomiarze mocy...
  8. hehe po co hamownia...po co logi...lepiej jechać pod market... CSy hamowali na maha w Gliwicach a jak nie mieli rolek to się tylko uczyli na tych Waszych samochodach :mrgreen:
  9. powiem tak...hamwnia u Heko pokazuje prawdę bo testowaliśmy jego i naszą w porównaniu z wynikami jakie wychodzą na Maha w Gliwicach, tak więc jak jest 190KM to tyle wyjdzie u Heko a jak nie ma to nie ma...koniec kropka...co do samej hamowni...ja mam sprzęt Dynoproject ale uważam że Vtech robi b.dobre hamownie i mówiąc szczerze nie wiem czym ustępują Maha...kolorem? Chip light...co by sprzęgło po tyłku za dużo nie dostawało :mrgreen: http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/885423_320642658038973_101170642_o.jpg p.s oczywiście to e90 163km tylko młodemu się cyferki pomyliły
  10. Sprawdzaliśmy wczoraj ECU od F10 z końca 2012r...i niestety jak Bagor pisał nie da się w tej chwili robić najnowszych F10ek...ja po prostu muszę fizycznie coś przetestować, żeby mieć pewność :mrgreen: ani CMD ani sprzęt z Dimsportu tego nie ogarnie...tak więc Bagor zwracam honor :handshake: Podobnie kiedyś sprawa się miała z 1.6TDI niby zwykły TDI a nikt tego nie robił bo nie było sum kontrolnych itd itd. W tej chwili robi się te samochody bez najmniejszego problemu więc i na F10ki przyjdzie czas...zresztą wszystkie te samochody i tak są jeszcze na gwarancji i raczej nikt nie będzie ryzykował jej utraty nawet gdyby dało się to zrobić... Moim zdaniem szkoda wydawać 12tyś na BOXa...chyba, że ktoś jest baaardzo niecierpliwy :mrgreen:
  11. Uwielbiam takich forumowych guru... raz spec od zabezpieczonych procesorow a teraz psycholog ... widzisz to ty tutaj sie zachowujesz jakby był jakiś problem, krzyczysz, imputujesz ... a ja mam to gdzieś, bo tak naprawdę mnie interesuje tylko plik binarny i to w jaki sposób go wyedytuje a to czy i jak go zgrać/wgrac zostawiam producentom programatorow...zgodzę sie ze czasami sciemniaja.... ale mozna sie o tym przekonać pracując na danym sprzęcie a nie teoryzujac na forum...dlatego wrzuć na luz i sie tak nie stresuj ... nie chce mi sie tutaj wymadrzac bo w przeciwieństwie do Ciebie nie mam ciśnienia żeby byc czyimś idolem ... skoncz więc z agresja i ublizaniem mi ponieważ po pierwsze w sieci nie jesteś anonimowy a po drugie takie zachowanie nie jest miłe widziane ;-) p.s najpierw czytaj ze zrozumieniem a potem sie wymadrzaj ;-) p.s2 widzę ze takie medrkowanie to standard w Twoich wypowiedziac...praktyka jednak pokazuje ze krowa co dużo muczy mało mleka daje ... p.s3 w zwiazku z p.s2 kończę ta bzdurna polemikę bo nie ma to najmniejszego sensu, tak więc pisz sobie co chcesz ale nie oczekuj na odpowiedz
  12. A ja widzę ze się jednak stresujesz ... bo ktoś zanegował twoja wypowiedz i podważył pozycje forumowego guru ... http://zapodaj.net/images/6efa1e5c4fe58.jpg da się te komputery programować na stole i twoje krzyki nic tutaj nie zmienią...
  13. Bagor nie stresuj sie tak bo ci coś pęknie ... krzykiem nic nie zmienisz ;-)
  14. Bagor problem jest taki, że trzeba pruć ECU, żeby zrobić odczyt...a przy takiej robocie jest bardzo duże ryzyko uwalenia ECU...ot co..więc nie "filozuj" o RSA i innych bzdetach bo to akurat jest norma w praktycznie każdym sterowniku w każdej marce po ok 2010r...
  15. Widzę, że złego słwa tutaj nie można napisać bo posty leca do kosza...więc się powtórzę jeszcze raz... Przecież w tym wypadku właściciel czuje aut, robi logi...tak więc wg wielu znawców wszystko powinno byc jak najbardziej ok....a nie jest...tak sie upieraliście że jak logi są OK to moc po modzie również jest OK...i nadal twierdzicie że hamownia nie jest potrzebna? hmm a może gdyby była hamownia to by sie okazało że 50% aut nie trzyma serii co w jakimś stopniu dyskwalifikuje je z operacji podniesienia mocy... No ale co ja tam wiem w porównaniu do znawców, którzy się podniecają zrobieniem wiatraka z laguny czy innego "potwora" ....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.