Skocz do zawartości

lmbanach

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d automat
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia lmbanach

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Czy jest możliwe chwilowe "oszukanie" bety i podłączenie na krótko dmuchawy bez jeża? Chciałem sprawdzić czy to jest jego wina, że dmuchawa nie działa czy może trzeba dmuchawe wymienić. mam już rozebrane doście do jeża i pytanie moje jest czy można zewrzeć na wtyczce do jeża odpowiednio piny i wtedy dmuchawa powinna zadziałać na jakimś biegu - w sumie obojętne, jak ruszy to znaczy, że to wina jeża, jak nie to zaczne rozbierać podszybie i rwać dmuchawe. Z tego co widziałem tam jest 5 pinów w tej wtyczce w tym 4 grube. Dwa po zmierzeniu jeża maja przejście - no ale nie wiem czy działa. Co jest na tych pinach wtyczki z jeża? Ktoś wie, bo szukałem na różnych forach i nic nie znalazłem, czy tam jest i plus i minus przekazywany czy tylko jest plus i są jakby 3 biegi, co z czym i czy sie tak da połączyć, żeby sprawdzić czy dmuchawa działa? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  2. Witam. Również mam problem z podrzewaczem cieczy. Mianowicie obroty fajują, oraz np przy włączonym oświetleniu w środku, widać jak światło przygasa jakby podgrzewacz chciał się załaczyć i nie mógł i co chwile próbował - stąd pewnie falowanie obrotów. Czy ktoś może podrzucić od czego zacząć sprawdzanie tej usterki? Pozdrawiam.
  3. yy jeszcze jedno, może głupie, no ale jestem laikiem.. te poduszki to przód czy tył? amortyzatory też mam sprawdzić? W zawieszeniu niby wszystko ok, wahacze wymieniłem na nowe, sworznie, generalnie wszystko jest w zawieszeniu ok, no ale amorów nie sprawdzałem.. Jeszcze jeden specjalista mówił, że przed zbierznościa z tyłu można by jakieś tuleje wymienić, ale że niekoniecznie bo jeszcze "ujdą"...
  4. poduszek nie sprawdzałem, jak to się sprawdza?
  5. Witam. Mam problem, mianowicie ściąga mi auto na prawą stronę. Robiłem dwukrotnie zbieżność z przodu, panowie chodzi mieżyli metrem, doradzili próbe jazdy na pięĸnym asfalcie, wyważenie kół, dopompowanie, generalnie wszystko to zrobiłem i nic. Jadąc normalnie, kierownica nie chce siedzieć prosto, skręca ja w prawo no i autko ucieka... Dodam, że z tyłu zbieżności idealnej nie ma, tzn: pochylenie lewe: -1st02' , prawe -0st51' ;zbieżność lewa: +0st04' , prawa: +0st02', całkowita: +0st05' ; os geometryczna jazdy: -0st01' - tylko ta ostatnia wartość jest w granicach błędu, pozostałe są na czerowno, i tak: pochylenie powinno byc -1st30' +/-0st15' - czyli u mnie sie ani lewa ani prawa strona nie miesci; zbieżność powinna być +0st08' +/-0st03' a całkowita powinna być +0st16' +/- 0st06min, czyli tez nie qwchodzi... Przednia zbieżnośc jest zrobiona i wszystko jest w normie. I pytanie jest takie, czy ta tylnia zbieżność może mieć wpływ na aż takie ściaganie?? Jeden 'fachowiec' mówi, że póki jej nie zrobie to nie będzie ze mna rozmawiać. drugi od razu chce wymieniać/ regenerować układ kierowniczy, drażek czy coś - generalnie droga zabawa, zreszta już ostatnio u nich wyminaiłem coś co nie było koniecznie i mnie wku***! Ktoś pomoże, miał taki podobny problem, lub doradzi co zrobić co i jak jeszcze można sprawdzić, generalnie mocno mnie to wkur***, no bo inaczej się nie da powiedzieć....... :]]]
  6. Witam. Przeczytałem całe 10str nt podgrzewacza. Też mi falują obroty, odpiąłem wtyczke sterującą - przestały skakać. Chciałem zacząć od sprawdzenia płytki - wymontowania jej. Ktoś podpowie jak to zrobić bez wymontowywania całości? Czy się da, od czego zacząć krok po kroku? czy jakieś 2 śruby odkrecić czy gruby kable + odpiąć, czy co..
  7. Witam. Potrzebuje zmienić klocki i tarcze w komplecie do BMW E46 320D 2004 kombi 150KM AUTOMAT, ktoś coś poleca? Jaka firma? Mnie coś kusi na te: http://allegro.pl/ate-tarcze-klocki-czujniki-szczeki-bmw-e46-300-294-i2608987273.html chyba, że jakieś lepsze, ceramiczne, nie wiem. Wydaje mi się, że przy automacie powinny być jakieś lepsze/bardziej wytrzymałe i tarcze i klocki z powodu słabego hamowania silnikiem. Albo może polecacie inna markę niż ATE. (kiedyś kupiłem do golfa IV Variant o po 10tys km biły, a wtedy sporo za nie dałem).
  8. Byłem w serwisie (w końcu profesjonalnym - centrum BMW w Krakowie - polecam :)). Po podłączeniu pod komputer okazało się, że wyświetlanie dwóch kontrolek (DSC + Hamulców) związane było ze spadkiem napięcia, zrobili kalibracje czujnika kąta skrętu w kierownicy i od razu zgasły. Wniosek: najprawdopodobniej będzie akumulator do wymiany, bo ten mam od nowości oryginalny BMW. Pozdrawiam i jak na razie temat uważam z mojej strony za zamknięty. :)
  9. Udało się!! Byłem w centrum BMW w Krakowie (nota bene b. polecam serwis, pełen profesjonalizm o wszystko można pytać, na wszystkie męczące pytania odpowiedzą, poza tym można łazić po garażu i jest dostępne piciu w poczekalni, kawka, sofa skórzana,tv, play station + dwa pady ;D) Ja byłem b. zadowolony. Wracając do tematu.. robiłem coś u nich i przy okazji zczytali mi ten kod do bluetootha i połączyli z telefon, straaasznie fajna sprawa, taka rozmowa do kierownicy! ;D Dzięki za pomoc i temat uważam za zamknięty! Pozdrawiam, Łukasz
  10. nie,nie wszystko jest ok.. dobrze powtykałem.. przy zapaleniu zgasł ABS, wracamy do standardu 2 kontrolek DSC + Hamulce...
  11. OK! Będę próbował i dam znać jak mi poszło.. Jade dziś po kabel, widze ze znasz sie na tym.. czym sie różnia te dwa kable?? http://allegro.pl/interfejs-usb-bmw-k-d-can-gt1-inpa-dis-obd2-i2172788234.html oraz http://allegro.pl/interfejs-bmw-e39-e46-e60-e90-usb-1996-06-inpa-pl-i2177419342.html oprócz ceny oczywiście.. Mówiłem, że po 70 jakiś a tu już za 50 są i podobno w znalej firmie/marce... pomożesz??
  12. Troszke motoryzacyjnym slangiem zarzucasz, a ja dopeiro zaczynam to hobby i nie b. Cie zrozumiałem.. no " Kod wyciągnąłem INPą " nieb. rozumiem... i adekwatnie tego, że za drugiem razem też po tym czymś się łączyłeś.. A ja mam S644A PREP.FOR.MOB.PH.BLUET.INTERF. -czyli chyba podobnie jak u Ciebie. Pytanie mam w takim razie do Ciebei jak to mam zrobić. Rozumiem, żę bluetooth może łączyć się z każdym telefonem, no chyba ze auto fizycznie musi mieć wpięty tel do odp przystawki w jakimś tam celu weryfikacyjnym... Powiedz mi proszę jak mam podłaćzyć się po bluetoothie z tel.. np nokia e65 dla przykłądu, bo taki mam w tym momencie.. ;pp
  13. no poruszałem te bezpieczniki i dodatkowo w gratisie do 2 pozostałych kontrolek dołączył ABS.. no ku**** :]]]]]
  14. koła dziś dopompowałem, faktycznie w prawym było mniej i mnie troche znosiło, ale kontrolki nie zgasły... klocki faktycznie mam słabe, ale czy ma to coś wspólnego z niedziałąjącym DSC?? jak sie kończa i czujnik się przetarł, to chyba by sama kntrolka hamulców swiecila.. co do bezpieczników to spróbuje, ale mowisz o tych bezpiecznikach w schowku pasazera, czy jakis jeszcze w masce, czy gdzies indziej?? bo ja innych nie zlokalizowalem jeszcze...
  15. talizman okazał się znana częścią, ponoć służy do okręcania anteny telefonu, która znajduje się na dachu, myślalem, że to od radia, ale jednak nie, od radia jest w szybie podobno. :) Co do świecenia się ciągłego 2 kontrolek DSC i Hamulców to zebrałem takie info (problem wcześniej nie występował - pojawił się przy jeździe na prostym odcinku i depnięciu gazu): opcje: 1. Jakieś cięgiełko od gazu mogło się urwać (dość proadopodobne, patrząc po opisie, w jakim momencie się to stało ) 2. słaby akumulator - ponoc czasem moze ten system wariowac 3. standardowo czujnik kąta skretu - ale ten rano dzis sprawdzony, ma zaislanie i wartości przy kręceniu kierownicą się zmieniają - więc chyba działa i nie jest spalony. 4. Analizując pkt 3 być może wystarczy jego kalibracja... (nie wiem jak sie to robi..) 5. Słyszałem też coś o czujnikach abs w kołach (no ale u mnie kontrolka ABS'u się nie świeci..) I już się pogubiłem i sam nie wiem od czego zacząć... Any ideas ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.