Skocz do zawartości

dovii

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i+LPG

Osiągnięcia dovii

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. miałem dokładnie to samo po wymianie płynu chłodzącego, mechanik źle odpowietrzył układ. U mnie zrobiła się jakaś poduszka powietrzna w układzie i nie mogłem go w ogóle odpowietrzyć, odkręciłem ostrożnie korek na gorącym silniku (tak żeby się nie poparzyć) i podczas gdy wybijało mi płyn z układu przez korek od chłodnicy to ja na siłę wlewałem. Dolałem jakies 2-3 litry płynu, wszystko się unormowało i teraz jest git. Także odpowietrz układ.
  2. Witam, zmieniał ktoś kiedyś tarcze kotwiczne na tył od touringa do sedana? Widzę w realoem że mają różne numery, ale to może dlatego że w touringach były wentylowane tarcze z tyłu.. Ma ktoś wiedzę czy mimo to pasują zamiennie? Dodam tylko że wizualnie dla mnie niczym się nie różnią.
  3. sprawdż sobie ile takich tulejek jest i ile kosztują Akurat co ile kosztuje to zaufaj mi, bo wiem. Trochę lat sprzedaje części także znam się na tym. Ogłoszenie jakie jest - każdy widzi. Proszę o opinie osoby które auto widziały na ŻYWO, jeśli nie widziałeś, to sobie odpuść, bo komentowanie treści tego żenującego ogłoszenia nie jest tematem tego postu. Nikt tutaj idiotą nie jest żeby wierzyć w ten przebieg.
  4. Panowie ja tego opisu nawet dokładnie nie czytałem, bo widziałem te cuda na kiju jakie wypisuje ten typ, mnie interesuje czy ktoś auto oglądał na żywo i czy jest chociaż mniej więcej warte tej ceny... Dla mnie wymienić jakąś tulejke w zawieszeniu, czy tarcze i klocki to nie stanowi problemu. Bardziej zależy mi na opinii o silniku, czy trzyma moc i czy ładnie pracuje. Jeśli ktoś ma takie sprawdzone informacje odnośnie tego konkretnego egzemplarza to poproszę :) pozdrawiam!
  5. Witam, również jestem zainteresowany tym autem, czy ktoś widział je na żywo? Godne polecenia?
  6. jak coś to mam nówkę opornicę BEHR na sprzedaż. (do klimy manualnej w e36)
  7. tak jak koloego napisałeś, są styki w potencjometrze i były zaśniedziałe. Hula wszystko ;)
  8. wie ktoś o co może chodzić z tą dmuchawą??
  9. no właśnie też nad tym myślałem ale tu jest w tym wszystkim jedna dziwna sprawa... Dlaczego ona w ogóle działa, z wyjętą opornicą???
  10. no dobra to już wiem jak to wyglada i ile kosztuje:) teraz jak sie zabrac do wymiany i gdzie szukać w ogóle? no i ile z tym roboty?
  11. kolego możesz mi napisać co to jest ta odma i gdzie ją odnaleźć? chciałbym u siebie to wymienić a nie wiem kompletnie jak się do tego zabrać. Dużo roboty?
  12. Witam, na wstępie zaznaczę, że przeczytałem wiele tematów o niedziałających dmuchawach, jednak mój problem jest dość nietypowy. Zacznę od tego, że mam klimatyzację manualną dwustrefową. Wersja nadwozia coupe e36. Temperatura nawiewu jest jak najbardziej ok. Nawiew nie działa u mnie na 1 i 2 biegu w ogóle. Natomiast na 3 i 4 działa lecz z identyczą siłą, wieje tak samo mocno zarówno na 3 i na 4. Odrazu nadmienię, że zaopatrzyłem się niezwłocznie w NOWĄ opornicę dmuchawy, marki Febi (co dziwne w pudełeczku znalazłem nówkę sztukę opornicę Marki BEHR z ori znaczkiem BMW - pudełeczko fabrycznie zaplombowane, nabyte w intercarsie) Po wyjęciu starej i włożeniu nowej opornicy - żadnej zmiany, czy to na lepsze, czy gorsze. Jednak co najdziwniejsze po wypięciu opornicy i przekręceniu gałki potencjometru nawiewu w dalszym ciągu reaguje tj. na 3 i 4 biegu wieje, na pozostałych nie. Podsumowując - czy z rezystorem dmuchawy starym, nowym, czy w ogóle bez niego dmuchawa działa tylko na 3 i 4 biegu z tą samą siłą. Tu moje pytanie, czy możliwe jest, żeby uszkodziła się w jakiś sposób sama gałka od regulacji siły dmuchania? Ktoś spotkał się z takim przypadkiem?? Ewentualnie jak sprawdzić jakimś domowym sposobem czy problem tkwi w panelu klimatyzacji?? A może ktoś poprostu zrobił jakieś podłączenie " na krótko " do wentylatora, tak, że reaguje tylko na przełączenie na bieg 3 i 4??? Proszę o pomoc bo nie wyrabiam już z tym nadmuchem. Pozdrawiam
  13. dovii

    Pomorskie

    Ja ze swojej strony mogę śmiało polecić warsztat w Gdańsku Oliwie przy ul. Liczmańskiego 17. Diagnoza komputerowa na ori sprzęcie BMW, e36 nawet starsze roczniki nie stanowią tam żadnego problemu. Cena 60zł. Panowie mili i pomocni. Mi dodatkowo w ramach diagnozy Pan przelutował za free cały czujnik na nowo (urwałem kabelki) i wszystko hula :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.