Skocz do zawartości

Kosarico

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i

Osiągnięcia Kosarico

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. nie spuszczali. nie mowilem nigdzie ze spuszczali
  2. Rozwiązanie: Poziom płynu chłodniczego - zapowietrzony układ. Pokonanie trasy o dlugosci 7 km wymagało 4 przystanków w celu utrzymania temperatury ponizej poziomu który mógłby uszkodzic silnik. Układ miał w sobie tyle powietrza że weszło do niego 5 litrów czynnika. Do rozwiązania zostało jeszcze pytanie co stało się z płynem i jaki był powod jego tak niskiego stanu gdzie jeszcze kilka dni wcześniej byłem autem np. w Łodzi i nie bylo zadnych problemów. Temperatura wróciła do normy, grzanie podczas jazdy rowniez a na postoju zapomnialem sprawdzic. Dziekuję za pomoc
  3. Wycieków brak. Co da to ze wypale gaz? Problemy pojawiły się na benzynie na gaz auto nie przyłączylo sie od ok. 15 km
  4. Witam! Pacjent e39 1997 520i 2.0 150 Objawy? Na postoju z nawiewów leci zimne powietrze, (od dzisiaj tylko zimne) z forum wynika że może być zapowietrzony układ, pompa wody albo termostat. od dzisiaj doszedl nowy problem... auto zaczęło sie grzać, stojąc na światłach temperatura zaczela rosnąć, później już też podczas jazdy... na ok kilometr od 90*C do tej kreski przed czerwonym polem. Brak białego dymu. DODATKOWO AUTO NIE CHCE PRZEŁĄCZYĆ SIĘ NA GAZ. Instalacja nowa ma 3 tyg. Pozdrawiam i proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.