Skocz do zawartości

Pablo-ali

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznan

Osiągnięcia Pablo-ali

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Pablo-ali

    inspekcja

    no wlasnie o to chodzi ze odrazu mi zgasyl dwie diody naraz chyba ze baterii jest to wina bo jedna ma 3V druga 1.7V jak zmienie to zobacze dzieki panowie
  2. Pablo-ali

    inspekcja

    panowie mam pytanko w sprwie diodek od inspekcji gdy przekrecam zaplon powinny mi sie zapalic wszystkie zielone diody od inspecji w momencie odpalenia silnika powinny zgasnac i tu mam problem bo przy zaplonie pala mi sie dwie ostatnie zielone na 5 mozliwych a inspekcje kasowalem z pol roku temu i bylo ok. potem najpierw niepalila sie pierwsza z lewej a teraz pierwsze trzy moze byc wina w bateriach czy jakas zwara w zegarach z gory dzieki
  3. witam panowie pytanko takie rzuce na wstepie moze ktos juz mial taka sytuacje w swojej e-30 w momecie odpalenia silnika i juz po jego odpaleniu wogole mi sie niewytwarza cisnienie oleju jest 0 a powinno byc przy odpaleniu bodajze 0,5 bara. dopiero jak dodam gazu i obroty przekrocza mi z 1500 obr. zaczyna sie cisnienie podnosic i od tego momentu jest dobrze. ale w momencie odpalenia silnik chodzi na sucho czyli bardzo bliska sytuacja do zatarcia. slyszalem juz ze to pompa oleju ale wierzyc mi sie troche niechce bo pompa daje wkoncu cisnienie tylko przy odpalaniu tak jakby sie wieszala. "silnik 1.8 M10" z gory dzieki
  4. Pablo-ali

    brak cisnienia oleju

    witam panowie pytanko takie rzuce na wstepie moze ktos juz mial taka sytuacje w swojej e-30 w momecie odpalenia silnika i juz po jego odpaleniu wogole mi sie niewytwarza cisnienie oleju jest 0 a powinno byc przy odpaleniu bodajze 0,5 bara. dopiero jak dodam gazu i obroty przekrocza mi z 1500 obr. zaczyna sie cisnienie podnosic i od tego momentu jest dobrze. ale w momencie odpalenia silnik chodzi na sucho czyli bardzo bliska sytuacja do zatarcia. slyszalem juz ze to pompa oleju ale wierzyc mi sie troche niechce bo pompa daje wkoncu cisnienie tylko przy odpalaniu tak jakby sie wieszala. "silnik 1.8 M10" z gory dzieki
  5. no wlasnie olej zmienialem pol roku temu a zrobilem gdzies dopiero na nim z 5000 km. i leje do niego Castrola 5W40 no moze faktycznie to pompa, pojade to sprawdzic z gory dzieki panowie.
  6. Pablo-ali

    migajaca kontrolka oleju

    ma e-30 87r. 318i od pewnego momentu jak jade moja bryczka i wrzucam podczas jazdy na luz i spadaja mi obroty do 700 mignie mi tak z dwa trzy razy kontrolka oleju i tak jest zazwyczaj jak jest silnik rozgrzany. nie wiem czy to czasem nie jest wina zegarow bo stan oleju mam dobry i nic mi nie bierze. jak ktos mial taka sytuacje to prosze o odpowiedz? dzieki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.