Skocz do zawartości

mumia17

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 740i 1994

Osiągnięcia mumia17

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Panowie a sprawdzaliście pompę paliwa??? Może to właśnie ona nie podaję właściwej dawki paliwa wtedy auto przerywa i nie wkręca się jak powinno.
  2. Tuleje wahaczy,miałem ten sam problem,wymieniłem i jest idealnie.Na szarpakach nic nie było widać a jednak były zerwane.Wymień te tuleje i będzie ok.
  3. mumia17

    PROBLEM Z ODPALENIEM

    Sprawdź przepływomierz powietrza.Miałem te same objawy wymieniłem przepływkę i po problemie.
  4. Dziś się dowiedziałem że jest to wina skrzyni biegów:( Dziwne bo jak zmieniałem olej w skrzyni biegów w lutym powiedziano mi że skrzynia jest w super stanie a jednak :( Minęło kilka miesięcy od wymiany.Teraz się zastanawiam czy wymiana oleju przyczyniła się do awarii? Tego już chyba się nie dowiem.BMW E38 było zawsze moim marzeniem ale nie sądziłem że może być tak kapryśne.Inne jakieś stare ople z automatami czy też inne wynalazki jeżdżą i nikt nie myśli nawet o zmianie oleju i nic się nie dzieję a tu BMW i okazuje się że skrzynie są bardzo delikatne i wyczulone.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy E38
  5. Wszystkie gumy całe, od filtra powietrza do przepustnicy wszystko gra.Nie wiem co zrobić objaw tan nie jest przyjemny boję się żeby nie uszkodzić skrzyni albo czegoś innego.
  6. Nie mam LPG.O jaką nieszczelność dolotu chodzi? dolotu powietrza?
  7. Witam.Czy taki objaw jak znaczne spadki obrotów podczas wbijania biegów R i D ale tylko jak auto się dobrze rozgrzeję może to być wina krokowca? Już nie mam pomysłu na to .Szukam pomocy .
  8. Witam.Od jakiegoś czasu mam problem z moim BMW E38 4,0 M60 rok 1994.Wszystko zaczęło się od przerwanej rury łączącą przepływomierz i przepustnicę.Wymieniłem na nową i jest lepiej ale...Rano jak odpalam wszystko gra,jak auto się dobrze rozgrzeję to zaczyna się dziwny objaw mianowicie:Wbijam R jest szrpnięcie i znaczny spadek obrotów(prawie przygasa)póżniej na P następnie na D i ten sam efekt.Nie wiem co to jest wszyscy rozkładają ręce.Diagnoza komputerowa nic nie pokazuję.Nie wiem co robić.Proszę o pomoc .
  9. Już znalazłem.Okazało się że guma która łączy przepływomierz z przepustnicą była przerwana pod opaską zaciskową i w ogóle tego nie było widać.Jak auto się rozgrzało w momencie wbicia wstecznego spadały obroty silnika.Tak więc problem z głowy :)
  10. Witam.Szukam pomocy odnośnie mojego BMW e38 740 M60 rok 1994.W momęcie gdy wrzucam bieg wsteczny to auto gaśnie.Dzieję się to tylko jak auto jest dobrze rozgrzane.Więc proszę o pomoc.Za wszelkie informację z góry dzięki.
  11. Nie ma żadnego bagnetu do sprawdzania oleju,z tego co wiem jest tylko śruba przelewowa oleju,jak ją odkręcisz to powinien lekko lecieć ojej i wtedy jest poziom ok.Ale jak nie masz żadnych wycieków i co 60 tys.km. wymieniasz olej to nie ma co tam zaglądać :)
  12. mumia17

    DRGANIE KIEROWNICY 80-95

    Wymieniłem same tuleje bo sworznie mam ok,więc nie było potrzeby wymiany całości.Teraz to zupełnie inna jazda :)
  13. Panowie ja się dziś uporałem z tym samym problemem(patrz temat na forum - bicie kierownicy 80-90 )Miałem te same objawy telepanie kiery przy hamowaniu i przy jeżdzie na wprost przy prędkości 80-100.Koledzy z forum doradzili mi wymianę tulei wahacza i wszystkie problemy zanikły.Zero telepania.Wymień tuleje.
  14. mumia17

    DRGANIE KIEROWNICY 80-95

    Witam.A więc postanowiłem zmienić tuleje wahacza tak jak radziliście i co ? Kupiłem Lemfordery,zamontowałem i jazda próbna.Przy prędkości 80-90 Wszystko gra tak jak powinno być czyli IDEALNIE :) Dzięki za cenne rady bo jak jeżdziłem na stacje diagnostyczne na szarpaki to mi nic nie wykryli a jak sprawdziłem tradycyjną metodą czyli BRECHĄ dopiero było widać naderwane tuleje.Jak je wybiłem to guma była naderwana.Także dzięki bardzo :) Noo teraz to się jedzie SUPER !!! Dzięki
  15. mumia17

    DRGANIE KIEROWNICY 80-95

    Chodzi mi o tuleję wspornika,drążek środkowy trzeba wyciągać ?mam podnośnik na warsztacie więc jutro zobaczę.Ciężko się ją wymienia? Auto mam nie cały rok i można powiedzieć że się dopiero uczę tego samochodu.Ale dzięki forum jest to łatwiejsze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.