Jeżeli któryś z szanownych kolegów jest zainteresowany kompleksową naprawą, tj. wymianą regulatorów, czyszczeniem soczewek, lamp od środka, naprawą wypalonych odbłyśników za soczewką - zazwyczaj są w połowie czarne i matowe, polerką kloszy oraz uszczelnieniem i udrożnieniem kanałów odpowietrzających, nasmarowaniem śrub do ustawienia poziomu zero oraz ustawieniem wysokości i kierunku świateł... to zapraszam do Olkusza między Krakowem, a Katowicami. Zakres i koszty należy partycypować :):) Zdarza się, że uszkodzony jest także odbłyśnik, tym razem ten na rogu lampy - jego również wymieniałem. Mogę również oczywiście doradzić, podesłać jakieś foty z moich przygód z lampkami z E39. Nie moc będzie z Wami! Pozdrawiam, Michał. P.S. Wiem także jak wyczyścić zawory elektropneumatyczne (2 takie same - jeden steruje turbo, a drugi EGR). Ostatnio wymieniłem też odmę, olej w skrzyni manualnej, moście, simering skrzyni od wybieraka (od wału póki co ok), założyłem short shift.