Skocz do zawartości

dawidek1989pc

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 520 12v

Osiągnięcia dawidek1989pc

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z bmw e34 525i 12 zaworowa chodzi dokladnie o obroty jak odpalam to obroty sa ok trzymaja sie na 800 jak sie rozgrzeje i przejade i zatrzymam sie na skrzyzowaniu i na luzie lub po wcisnieciu sprzegla obroty sa na 1300 i nie spadaja po odlaczeniu przeplywomierza auto gasnie czyli jest dobry jesli odlacze silniczek krokowy to obroty ida do 1800 nawet czyscilem silnik krokowy co moze byc przyczyna dodam ze zalozylem filtr sportowy pozdrawiam
  2. a jesli to mie regulator cisnienia paliwa to co wtedy moze byc??
  3. a jak sprawdzic ten regulatoe cisnienia paliwa
  4. dodam ze czasem sa momenty ze zalapie na moment i a gasnie ?? prosze o pilna pomoc
  5. panowie potrzebuje konkretnej pomocy o toz wymienilem pompe paliwa,filtr paliwa, wtryski paliwa,i chodzi mi o to ze paliwo w bagazniku na przewod wyprowadzajcy dochodzi z pompy paliwa, ale przewod doprowadzajacy na wtryski jest suchy a nie jest mokry raz mokry, wczym szukac przyczyny?? pomocy juz mam dosyc tego auta??
  6. Mam pytanie jak wymienic wtryski w bmw e34 520i potrzebuje sie dowiedziec czy musze zdjac baranka czy moze byc jakis problem z wymiana najlepiej jak ktos by mi powiedzial krok po kroku jak to zrobic z gory dziekuje!
  7. stara pompa wogole nie pompowala jesli chodzi o nowa to napoczatku jak wrzucilem ja to chodzila po pewnym czasie przestal brac paliwo pompa ktora teraz jest dziala nadal normalnie zapodaje paliwo ale waz ktory wprowadza do wtryskow jest na ta chwile pusty nie ma ta paliwa czy moglo sie zapowietrzyc uklad paliwowy i nie zapodawac paliwa?? co moze byc przyczyna??
  8. tylko jak moze byc walniety bezpiecznik gdy pompa sie zalancza
  9. panowie mam problem z paliwem otoz to ze kupilem nowa pompe paliwa i bylo wszystko ok paliwa mam ok 25 litrow w baku. wymienilem rowniez filtr paliwa ktory znajduje sie przy baku. mam otoz problem z odpaleniem na benzynie m20 520i 12v w czym mam szukac przyczyny pompa sie zalancza jak krece rozrusznikiem na gazie bez problemu odpali w przewodzie ktory doprowadza paliwo do wtryskow z baku jest paliwo ale bardzo delikatnie lub wcale jesli chodzi o silnik krokowy i przeplywomierz lub przepustnice to sa ok bo na gazie bez problemu chodzi. czy jest ktos z lodzi kto moze podjechac do mnie i pomoz mi?? co to jest za filtr z weglem aktywnym ktory znajduje sie zprzodu za co odpowiada???. jest taki problem ze dzisiaj wyjalem pompe paliwa wrzucilem ja do miski z paliwem podlaczylem na krotko i cisnienie jest bardzo mocne przy zapodawaniu paliwa takie jak powinno byc czy jest ktos z lodzi kto moze mi pomoz filtr ktory znajduje sie przy baku paliwa rowniez wymienilem. ile na kostce ktora doprowadza napiecie do pompy powinno byc plusow a ile minusow?? czy waz ktory doprowadza paliwo jest ten ktory idzie do filtra paliwa przy baku?? bardzo prosze o szczegolowa odpowiedz?? i jak najszybsza z gory bardzo dziekuje
  10. panowie mam problem z paliwem otoz to ze kupilem nowa pompe paliwa i bylo wszystko ok paliwa mam ok 25 litrow w baku. wymienilem rowniez filtr paliwa ktory znajduje sie przy baku. mam otoz problem z odpaleniem na benzynie m20 520i 12v w czym mam szukac przyczyny pompa sie zalancza jak krece rozrusznikiem na gazie bez problemu odpali w przewodzie ktory doprowadza paliwo do wtryskow z baku jest paliwo ale bardzo delikatnie lub wcale jesli chodzi o silnik krokowy i przeplywomierz lub przepustnice to sa ok bo na gazie bez problemu chodzi. czy jest ktos z lodzi kto moze podjechac do mnie i pomoz mi?? co to jest za filtr z weglem aktywnym ktory znajduje sie zprzodu za co odpowiada???. jest taki problem ze dzisiaj wyjalem pompe paliwa wrzucilem ja do miski z paliwem podlaczylem na krotko i cisnienie jest bardzo mocne przy zapodawaniu paliwa takie jak powinno byc czy jest ktos z lodzi kto moze mi pomoz filtr ktory znajduje sie przy baku paliwa rowniez wymienilem. ile na kostce ktora doprowadza napiecie do pompy powinno byc plusow a ile minusow?? czy waz ktory doprowadza paliwo jest ten ktory idzie do filtra paliwa przy baku?? bardzo prosze o szczegolowa odpowiedz?? i jak najszybsza z gory bardzo dziekuje
  11. a jak sprawdzic regulator cisnienia paliwa samemu?? a czy filter z wkladem weglowym odpowiada za cos ze moze nie odpalic?? ile bys wolal za pompe paliwa ?? i czy mialbys jak cos regulator cisnienia paliwa??
  12. wiem ale mam problem z paliwem wymienilem pompe paliwa i sa problemy na benzynie z odpaleniem auta
  13. witam mam problem z e34 520 i 12 v chodzi o to ze wymienilem pompe paliwa na poczatku odpalal na benzynie bez problemu teraz sa takie objawy ze chce zapalic na benzynie ale nie moze zlapie na chwile i gasnie waz doprowadzajacy jest twardy i wyglada na pusty filtr paliwa ten przy baku rowniesz wymienilem i nic paliwa mam kolo 15 w baku moze 10. dzisiaj np chcialem odpalic na benzynie to strzelil w przepustnicy konkretnie ale nic sie nie stalo w czym moze byc problem z gory dziekuje
  14. jednak winna byla tego ze opaska przy parwniku lpg jest wyrobiona musial zlapac tam powietrze i sie zapowietrzyl odpowietrzyl sie bez problemu jezeli chodzi o benzyne to chcialem odpalic gdyz wzial i strzelil bardzo mocno w przepustnicy nie wiem dlaczego?? niby lapie na benzynie ale nie chce odpalic na nie filtr paliwa wymieniony przy baku swiece nowe przewody sa twarde a wsumie puste?? nie wiem czy znowu winna pompy??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.