Skocz do zawartości

michalKCE

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 Compact

Osiągnięcia michalKCE

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tylko po co wydawać 115zł za kawałek gumy z metalem jak za dobrej jakości zamiennik można dać, np 50? Też pomyślałem o E30, ale wg katalogu mają zupełnie inne numery (to samo Z3), więc zostaje wyciągnięcie i sprawdzenie, dzięki za info. Edit: porównując zdjęcie oryginału ze zdjęciem tej z E30 muszę stwierdzić, że podobieństwo jest uderzające :) Muszę zmierzyć czy wymiary są takie same (ale nawet rysunek z katalogu wygląda na identyczny), jeśli tak to jestem w domu i płace 45zł :)
  2. Witam, Jak w temacie poszukuję zamiennika do tulei mocującej tylny most (nr oryginału 33171090948), przeszukałem cały internet i poza oryginałami za ponad 115zł nie znalazłem nic innego, czy ktoś kupował gdzieś jakiś zamiennik i może mi podać producenta ew. miejsce gdzie to można dostać? Będę wdzięczny. Pozdrawiam
  3. gorzej jak trafie na to samo co mam :) Ogólnie zastanawiam się nad wymianą samych półosi (ok 200zł/ szt nowe), bo dyfer raczej nie ma luzów, przynajmniej ja żadnych nie zauważyłem.
  4. violenrott czy jakoś tak, czyli fioletowy :) I raczej nie będę tutaj kombinował tylko przełożę "klapę" ze swojego, żeby był taki jak reszta auta, gdzieś czytałem jak to zrobić- może się uda. Dzięki za rady, teraz pozostaje kupić szyberek i jeden dzień spędzić na wymianie.
  5. BMW warte z 5-6 tysięcy a naprawa (robocizna) 300 :) Ale faktem jest, że warsztat dość drogi, bo za naprawę szyby chcieli 120zl + plastiki a w Katowicach u Oblińskiego chcą 100zł z plastikami. A w ASO plastiki 8,6zl/ szt :)
  6. Będę walczył w takim razie, bo 300zł za samą robotę to zdecydowanie za dużo. Wymieniałeś cały szeber czy przekładałeś ten metalowy element pod kolor auta?
  7. Witam, Zabrałem się dzisiaj za wymianę poduszki pod silnikiem i przy okazji chciałem sprawdzić co sprawiało, że przy wsadzaniu 1,2 i 3 biegu słyszałem "łup" z tyłu samochodu... po wymianie poduszki okazało się, że to ona była powodem, ale przy okazji wyczułem luz na wale a mianowicie: jak wbity jest bieg to luzu nie ma ale jak auto jest na luzie wał ma jakiś 1-2 cm luzu (w obrocie, na boki jest prawie sztywny). Sprawdzałem z tyłu i jak ruszam wałem to półosie też się obracają, więc wygląda na to, że sam most luzu nie ma i luz jest na przegubach, bo chyba nie powinno być tak, że ruszając wałem zaparkowanego auta cokolwiek się rusza, prawda? Jeśli to półosie to jak zdiagnozować która to półoś (a może obie?) Z góry dzięki za pomoc
  8. Ja za cały drążek z końcówką lemfordera płaciłem 100zł a za samą końcówkę chcieli 80zł (70zł za febiego)
  9. A gdzie Ci to robili? Chodzi mi o samą wymianę, bo teraz u mnie jest problem, bo nie da się go nawet otworzyć (coś blokuje) a za wymianę/ naprawę zaśpiewali mi 300zł za samą robociznę...
  10. Witam, Rozsypał mi się wczoraj szyberdach- początkowo myślałem, że to przekaźnik- jakimś cudem udało się go zamknąć, ale okazało się, że krzywo się zamyka- kiedy strona pasażera jest już nad dachem róg od strony kierowcy jest jeszcze schowany pod linią dachu... czy zna ktoś jakąś firmę na Śląsku, albo np w Krakowie czy w Opolu, która naprawia szyberdachy? Ja jestem z Katowic, więc im bliżej tym lepiej.
  11. michalKCE

    318IS Pompa wspomagania

    Pompa cały czas ma full płynu w zbiorniczku i nie bardzo piszczy, w zasadzie nawet przy max skręconych kołach nie bardzo się odzywa :) Pasek jest nowy, napinacz przesmarowany. Też obstawiam na pompę- wolę to niż remont przekładni :)
  12. Tak zrobiłem, regulowałem je aż do momentu kiedy bęben wchodził bardzo na styk, prawdą jest, że samoregulatorki nie były w rewelacyjnym stanie. Kupował to ktoś? U mojego dostawcy ta cześć nie występuje, orientuje się ktoś ile to kosztuje?
  13. michalKCE

    318IS Pompa wspomagania

    Panowie podłączę się pod temat z małym pytaniem- jaki opór powinna mieć pompa wspomagania? Bo Mam od zakupu problem ze wspomaganiem i wszyscy mówili, że albo pompa... albo maglownica, ostatnio przy wymianie paska zakręciłem pompą i nie miała praktycznie żadnych oporów. Jedyny opór to był mikrowyczuwalny oporek i tyle... ale tak chyba nie powinno być czy ten typ tak ma?
  14. Witam, Mam taki problem. Wymieniłem dzisiaj w moim bmw (316 Compact 1995r) szczęki i bębny a cylinderki dostały nowe gumki (wew i zew- przewody hamulcowe nie chciały się odkręcić dlatego lepsze to niż wymiana cylinderka + przewodu), cały układ został odpowietrzony, wszystkie odpowietrzniki ładnie się odkręciły, płyn został przy okazji wymieniony na nowy (Dot 4- syntetyczny firmy Comma). Samoregulatory zostały porządnie wyczyszczone, przesmarowane a całość skręcona z nowymi sprężynkami... i tutaj powstaje problem. Pomimo odpowietrzenia całego układu (łącznie z wyprzęgnikiem) pedał jest jakiś dziwny, niby nie wygląda na zapowietrzony, ale wpada strasznie nisko w podłogę i działa dziwnie- długo nic a różnica między zwalnianiem a ostrym hamowaniem jest minimalna (chodzi o siłę nacisku na pedał). Koła się blokują, auta nie ściąga w żadną stronę... Czy ktoś miał podobny problem, albo ktoś wie co mu dolega? Przywykłem, że po wymianie części ukł. hamulcowego pedał idzie ku górze a nie ku dołowi :) A może jest jeszcze coś czego nie odpowietrzyłem? Pompa na pewno się nie zapowietrzyła- cały czas kontrolowany był poziom płynu. Będę wdzięczny za porady i opinie. Pozdrawiam Michał
  15. może jednak ktoś wie jak to jest z pompą wspomagania? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.