Skocz do zawartości

shadow323

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 325i 2005r.

Osiągnięcia shadow323

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Właśnie borykam się z podobnym problemem też wyskoczył mi Check i nie palił na jeden cylinder, wydaje mi się że raz samochód przyspiesza tak jak powinien a kiedy indziej jest mulasty i nie może się wkręcić. Podejrzewam przepływomierz ale nie chce wydawać kasy jeżeli to nie to po podpięciu do kompa miałem dwa błędy .2AAC, 29D9 . Aktualnie mam e91 325 z n52
  2. Ja posiadam takie bmw od kilku miesięcy spalanie w trasie do 100k/h około 7.5l, srednie to 10.5 miasto spokojnie koło 12l
  3. Witam, półosie są firmy metelli koszt jednej to 724zł. ja wymieniłem obie i nie wiem co się dokładnie działo ze starymi ale po wymianie objawy ustąpiły. Przed wymianą sprawdziłem wał łącznik łożysko poduszki pod silnikiem mocowanie dyfru i skrzyni jedyne co mi zostało to zaryzykować i wymienić półosie(miałem też obawy że to dwumas). Objawy były mianowicie takie że już nawet od 130 km/h zaczął wibrować tył samochodu i było czuć po plecach jak to przechodzi na przód auta aż na kierownice i nagle na 2 ,3 sek. ustępowało po paru sekundach znowu się zaczynało i tak w kółko było bardzo dobrze czuć jak wibracje przenoszone są po przez ramę samochodu na przód.
  4. Witam po długiej przerwie. Dopiero co doszło do wymiany półosi na nowe i wszystkie drgania jakie występowały przy dużej prędkości ustały. :)
  5. shadow323

    323i-jakie tarcze?

    Wymieniłem oba łożyska z piastą z przodu przetoczyłem tarcze i jak narazie nic się nie dzieje.
  6. shadow323

    323i-jakie tarcze?

    Witam , wymieniłem obie piasty i łożyska z przodu przestało drgać autem przy dużej prędkośći lecz bicie przy hamowaniu nadal jest , Tarcze Proste sprawdzone miernikiem. Co robic? Bo ja już sam nie mam siły proszę o odpowiedzi....
  7. To jednak nie wydech tłukła się sonda lambda za katalizatorem bo się wykręciła a sam katalizator jest dobry.
  8. shadow323

    323i-jakie tarcze?

    Witam Dzisiaj sprawdziłem piastę i zaciski wszystko rozebrałem przeczyściłem i nasmarowałem że można ręką przesuwać, odkryłem jeszcze że prawa tarcza ma bicie około 0.5mm i mam pytanie czy to dużo ?? i czy nadaje się do reklamacji?? Czy przez tą tarcze może bić jeszcze kierownicą??
  9. Witam wszystkich ponownie!! Wał wyważony podpora i łożysko wymienione. Okazało się że półosie są do wymiany i teraz mam pytanie czy pakować sie w używki czy nowe ale jakiej firmy i jaki to koszt ??
  10. Wielkie dzięki, chcę kupić zderzak od sedana tylko ten m-pakiet bo ładnie wygląda i zdecyduje się chyba poszukać oryginał tylko używki bo na nowy mnie nie stać troszkę sobie kosztuje.
  11. shadow323

    323i-Jaki zderzak Mpakiet

    Witam mam uszkodzony zderzak przedni i chciałem kupić M pakiet nowy takie jak poniżej czy może lepiej używany oryginał ? http://moto.allegro.pl/zderzak-halogeny-nerki-bmw-e46-98-05-m-pakiet-m3-i2117828858.html http://moto.allegro.pl/zderzak-przedni-bmw-e46-m3-m-pakiet-halogeny-i2167182593.html http://moto.allegro.pl/bmw-e46-3-zderzak-przod-m-pakiet-m3-halogeny-hit-i2163409500.html Proszę o wasze opinie i o poradę. Czy ktoś już kupował u któregoś sprzedawcy? I jakie macie zdanie o zderzakach wystawianych na allegro? Będę wdzięczny za odpowiedzi...
  12. shadow323

    323i-jakie tarcze?

    Mam jeszcze takie pytanie czy zdołam sam zastosować zestaw naprawczy tuleje i tłoczek?? czy raczej jest to skomplikowana czynność ??
  13. Witam Dzisiaj okazało się że wał mam do wyważenia, zobaczymy co będzie dalej autko jak narazie rozebrane i czeka na wałek.
  14. shadow323

    323i-jakie tarcze?

    Witam Mam problem jakie tarcze założyć do mojego samochodu, mianowicie miałem już TEXtary pierwszego montażu komplet tarcze + klocki po 3 tysiącach zwichrowało je aż tak że strach było hamować z dużej prędkości. na gwarancje nie przyjęli więc mechanik przetoczył je i było super po przejechaniu kolejnych 3 tysięcy znowu to samo wiec postanowiłem założyć BREMBO MAX WENTYLOWANE,WZMACNIANE, NACINANE. Po przejechaniu paru tysięcy znowu to samo przy hamowaniu z 180 do 120 bije kierownicą dość konkretnie nie wiem czego to wina, wszystko w zawieszeniu i układzie kierowniczym sprawne. Dodam jeszcze że często jeżdżę po autostradzie i hamuje mocno kiedy trzeba, kiedy tarcze są nowe wszystko ok tylko po przejechaniu paru tysięcy zaczyna się to znowu. Proszę o poradę bo sam nie wiem co robić? Czy to wina tarcz czy czegoś innego ?
  15. Z tego co mi wiadomo to wystarczający jest 74AH ja taki założyłem do swojej 323i Firmy BOSCH S5, tak zalecił mi mechanik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.