Skocz do zawartości

qikm3

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O qikm3

  • Urodziny 26.09.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525d Touring 2003

Osiągnięcia qikm3

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak zrobiłem i faktycznie 6-ty wtrysk nawalał - okazało się że "mechanik" który na początku się zabierał za naprawę i wymieniał mi ten kołnierz wtrysku nałożył nową uszczelkę na starą :mad2: co powodowało że wtrysk nie rozpylał tylko lał i dlatego raz cylinder pracował prawidłowo raz nie i trzęsło całą budą, poza tym zlokalizował że do układu paliwowego (gdzieś w okolicach baku) dostawało się powietrze - zrobił to auto chodzi jak żyletka. Pozostaje pytanie co spowodowało rozsadzenie kołnierza ? Mówi że jedynym wytłumaczeniem jest to paliwo - tłumaczy że wtryski nie podołały (bo nowe nie są), czy to była przyczyna czy nie - już tego nie wiem, cieszę się że autko w końcu jeździ a Wam dziękuje za trafne podpowiedzi - dzięki RAZOR.
  2. Witam! Trudno mi jest cokolwiek w tej chwili powiedzieć na temat wyników z komputera bo auto jest w Koninie a ja w delegacji. Jak tylko coś będę wiedział to zaraz wrzucę i poinformuję. Czy paliwo było dobre ? tego nie wiem, prawdopodobnie - wiem tylko że coś musiało spowodować tak wysokie parametry pracy silnika że kołnierz wtrysku pękł i wyleciał powodując dekompresję.
  3. Z tego co wiem po założeniu tamtego wtrysku nic nie dmuchało i nic nie dudniło, a kompresja jest prawidłowa - nie wiedzieć na jakiej podstawie mechanik stwierdził że "cylinder kaput", ...idąc dalej Panowie najnowsze wieści są takie: mechanik mówi że mam wszystkie wtryski do regeneracji bo nie pracują tak jak powinny - i zadał mi pytanie czy ostatnio nie lałem jakiegoś dziwnego paliwa: - i faktycznie: zatankowałem na Shell'u tego V-power Diesel o wzbogaconej mieszance żeby samochodzik też miał coś z tego życia - no i tak go wzbogaciłem że stoi :duh:. I teraz nasuwa się mi pytanie: Czy jest możliwe (biorąc pod uwagę że autko pierwszej świeżości nie jest) - to czy po zalaniu takiego paliwa te wtryski przeczyściło do tego stopnia że aż jeden wyskoczył z tego kołnierza powodując jego pęknięcie ? Powiem tak: nie piszę ostatecznie że te wtryski są przyczyną obecnych dolegliwości - aniżeli informuje na jakim jestem etapie i będę się starał informować jak to się zakończyło (mam nadzieję że jak najszybciej bo już mam tego dosyć - załamka).
  4. Witam szanownych forumowiczów ! Potrzebuję Waszej pomocy ponieważ chciałbym uniknąć niepotrzebnych kosztów naprawy lecz sytuacja nie wygląda na taką prostą jak się wydawało na samym początku. Otóż wszystko zaczęło się od momentu kiedy jadąc autostradą nagle zobaczyłem że dymi z pod maski - okazało się że obejma trzymająca wtrysk (kołnierz wtrysku) pękł a także szpilki które go mocowały (nie wiedzieć dlaczego - lecz właśnie domniemam że przyczyna ta to ten sam powód dlaczego obecnie auto nie chce pracować tak jak należy), co prowadziło dalej do tego że wtrysk zaczął latać no i cylinder nie pracował: objawy typowe - nagły brak mocy - trzęsie przy "przyśpieszaniu" tzn jak się wciśnie gaz bo z przyśpieszaniem nie ma to żadnego związku :) - trzęsie całą budą ). Kołnierz razem ze szpilkami został wymieniony i wtrysk wydaje się że siedzi nieruchomo - wszystko zostało oczyszczone oraz założona nowa miedziana uszczelka na wtrysku. Kiedy odpaliłem auto - z pozoru wydawał się ok, ale jak się nią przejechałem auto nie przyśpieszało a na 5-tym biegu już totalny brak mocy - przy dodawaniu gazu kopci czarnym dymem, po przejażdżce auto znowu trzęsie budą i cylinder nie pracuje, mechanik mówi że wtrysk uszkodzony - kupiłem po regeneracji - zamontował - auto na wolnych obrotach chodzi równo cylinder zaczął pracować, ale teraz mega kopci czarnym dymem nawet na wolnych obrotach no i nadal bez przyśpieszenia. Teraz mówi że tłok uszkodzony lub pierścień :cry: - na komputerze wyskakuje tylko że 6-ty cylinder jest "kaput". Czy słyszeliście może już o podobnych przypadkach ? Interesowała by mnie każda Wasza opinia lub uwagi - co o tym myślicie ?
  5. Witam forumowiczów! Mi równierz się pali czerwona lamka AB z tą różnicą że podłączając pod komputer swoją e39 wyświetla mi się błąd lewej poduszki od kierowcy... idąc dalej rozebrałem tapicerkę, sprawdziłem przewody i samą poduszkę i wszystko wydaje się OK, wiem jednak że z matą mogę równierz miec coś nie tak bo (mam podgrzewane fotele) kiedy na fotelu pasażera nikt nie siedzi to podgrzewanie siedzenia działa bezproblemowo, jeśli natomiast ktoś usiądzie - przestaje działac, domyślam się że równierz to idzie tą matą (lecz moge się mylic). Zastanawiam się czy jest możliwe że komputer mógł błędnie pokazac która poduszka jest walnięta? Czy ktoś może miał podobną przypadłosc i może pomóc ? Z góry dzięki i pozdrawiam
  6. Teraz można przyspieszyc z tym składaniem, wygląda na to że wszystko będzie pasowac na tip top... Serdeczne dziękuję !!! kolego Monolito - wyczerpałeś ten temat ... nie mam więcej pytań :cool2:
  7. Dzięki kolego "godzill" rureczka z 1-go zdjęcia faktycznie jest jak w twojej (kanał powietrza ze zderzaka do chłodnicy ) jak mówił kolega "Shadow69", największy kłopot jest z tą rureczką z 2-go zdjęcia ( ni huhu nie wiem od czego to jest :think: )
  8. Czy to będzie ta rurka ? http://img41.imageshack.us/img41/2801/81609759.png
  9. Witam forumowiczów, kupiłem niedawno uderzoną e39 Touring '03 i mam problem odnośnie kilku elementów które znalazłem "luzem". http://img687.imageshack.us/img687/550/p1050548p.th.jpg tutaj interesuje mnie ta plastikowa "większa" rurka - gdzie to powinno byc i za co odpowiada ? http://img171.imageshack.us/img171/8125/p1050547p.th.jpg tutaj podobnie - gdzie to powinno się znajdowac i od czego to jest ? http://img151.imageshack.us/img151/3063/p1050524.th.jpg tutaj mam pytanie związane z tą dużą czarną rurką od dolotu powietrza (tak wyczytałem) chodzi o ten koniec od str. lampy - tzn. czy to się gdzięs podłącza czy to ma tak "fajtac"? no i ten króciec odchodzący od tej rurki równierz nie wiem gdzie to przychodzi? To moje pierwsze BMW i staram się jak najwięcej posiłkowac internetem, ale sytuacja u mnie jest taka że nie mam na to za wiele czasu a autko musi stanąc na koła juz za tydzień więc bardzo się przydadzą wszelkie info. Acha pragnę nadmienic że furka odpala, bardzo ładnie pracuje i jeździ jeśli ma to jakieś znaczenie :D z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam ...
  10. W tej chwili mam ją u lakiernika, ale jak tylko skończy to sprawdzę ten "myk" z tą kostką i już będe przynajmniej wiedział gdzie siedzi problem (mam tylko nadzieję że to nie przewody bo podejżewam że naprawda nie będzie należec do najprostszych) :(
  11. Naciskam i "ani mru mru" tak więc prawdopodobnie tak jak mówisz padł mikro wyłącznik w wycieraczce, no ale idąc dalej tym tropem żeby go przywrócic do życia da się samą częsc wymienic czy raczej całą wycieraczkę trzeba kupowac ?
  12. Witam szanownych forumowiczów!!! mam problem bo szyba tylnej klapy bagażnika w moim kombiaczku nie chce się otworzyc. Naciskam ten "magiczny" przycisk pod wycieraczką i nawet z użyciem siły nic się nie dzieje, czy jest na to jakis "cwancyk" ? dodam że dopiero co nabyłem moje pierwsze BMW i moge byc wiedzo-ogranicznony :D Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.