Skocz do zawartości

michalt080

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520d 2008 automat

Osiągnięcia michalt080

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Byłem dzisiaj u specjalisty od bmw na diagnostyce,komp pokazuje że padł elektroniczny sterownik turbiny,oprócz tego dopatrzyli się że łańcuch jest do roboty,koszt za całość 2800funów ,a równo rok temu padł sterownik od skrzyni biegów co skutkowało spaleniem sprzęgieł B,C,D,E(koszy 3700funów) super co, bawarskie mechaniczne g...no.
  2. Dzisiaj przejechałem się ponownie i przy spokojnej jeździe zero komunikatów,ale po wciśnięciu gazu ,odrazu komunikat i spadek mocy.Wyłączyłem silnik na parę minut i komunikat znikł.
  3. Podłącze się do tematu,wczoraj jadąc autostradą ok.130km/h wcisnąłem pedał gazu do oporu,automat zredukował do 4 ,5 wrócił do 6 a po ok.3 sek. pojawił się komunikat z tematu.Czy pojawienie się komunikatu było spowodowane zbyt energiczną redukcją? ,jakieś pomysły.
  4. Witam miałem Bridgstone Potenza i moge ci powiedziec że kleją się do drogi niesamowicie,ale za to szumią, obecnie mam Goodyear-y lepszy komfort jazdy i cichsze ale już tak się nie kleją do drogi,moim zdaniem Bridgstony lepsze jak lubisz poszaleć ,pozdro
  5. Pytanie,przejechałem ok.150km na rozrzedzonym oleju,ile jeszcze mogę przejechać?
  6. A co z emulatorem,zakładałeś, nie miałeś później problemów z elektroniką lub komputerem i jeszcze jedno pytanko,gdzie robiłeś w Polsce czy Anglii.Jestem z Krakowa może masz dobrego specjalistę.
  7. Ok,jeżdżę po mieście ale raz w tygodniu wyskakuje na autostradę przepalić "dziada"jak zalecają ludzie na forach.Myślałem nawet ostatnio nad pozbyciem się DPF-u i zainstalowaniem emulatora.Znalazłem w anglii polski warsztat zajmujący się tematem,ale jaki wpływ na samochód ma ta przeróbka?Gość z warsztatu twiredzi że auto bez problemu przechodzí kotrole technoczną,a i niemcy nie powinni się przyczepić.Może ktoś ma już doświadczenie z tą modyfikacją.Może ten zabieg pomoże z moim problemem.Aha a jak sprawa wygląda z kopceniem,pozdro.
  8. Witam ponownie,zrobiłem ponad 4tys.km i problem powrócił,znowu jest za wysoki poziom oleju.Dodam że regularnie przepalam DPF co jakieś 300 km,jakieś rady bo zaczyna mnie ten samochód irytować
  9. " Nie napisałeś czy jest mokro od oleju, czy ropy. Jeśli od ropy, to sprawdź wężyki przelewowe od wtrysków. Jeśli od oleju, to sprawdź przy okazji stan odmy. Po czarnej barwie substancji stwierdzam że to był olej.Podjąłem próbę sprawdzenia odmy ,ale po ściągnięciu plastików jak wyczytałem na forum utknąłem w miejscu,bo nie wiem gdzie dokładnie się znajduje i jak wygląda,a ze zdjęć które widziałem niewiele wnioskuje.Dodam jeszcze że od wymiany uszczelki zrobiłem 500km. i narazie jest sucho i poziom oleju jest ok.
  10. Już wszystko wiem,panowie z BMW znaleźli problem.Padła uszczelka pokrywy głowicy(cylinder head cover gasket)stąd też wysoki poziom oleju silnikowego,a nie jak myślałem lejące wtryski.
  11. Olej wymieniłem,DPF przepaliłem i po ok.250km znowu podniósł się poziom oleju,teraz jadę sprawdzać wtryski.
  12. Po zdjęciu plastikowej pokrywy silnika, wokół wtrysków jest mokro.Byłem u mechanika i potwierdził moje obawy.
  13. Witam wszystkich,jestem świeży na forum więc proszę o wyrozumiałość.4 miesiące temu kupiłem 5-tke 2.0d automat 2008r. i odrazu klops,wysoki poziom oleju i lejące wtryskiwacze.Parę dni temu podłączyłem go pod kompa ,a tu DPF się świeci.Czy można zregenerować wtryskiwacze i DPF? Dodam że mieszkam w Anglii,może ktoś zna dobrego specjalistę z Leicester lub okolic,z góry dzięki za pomoc,a nie szyderę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.