Skocz do zawartości

Zengal

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ???

Osiągnięcia Zengal

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. kurcze,podłącze się trochę do tematu Koledzy pomóżcie szybko .... wsadziłem silnik M30B35 do zmoty do startów w rajdach offroad , wszystko gotowe mechanicznie , pozostały tylko kabelki i .... od 2 dni szukam opisu pinów w okrągłej wtyczce która pozostała z oryginalnej części instalacji elektrycznej przy silniku i nie mogę znaleźć :-( na pewno wiecie która to wtyczka , u mnie w zmocie muszę się jej pozbyć całkowicie , kable do niej muszę poprzyczepiać nowe .... no tak tylko nie wiem który pin od czego . dajcie proszę opis pinów coby robotę przyspieszyć i hutę juz uruchomić :-) pzdr
  2. super :cool2: odezwę się pod koniec przyszłego tygodnia i ustalimy szczegóły pzdr
  3. dobra , a teraz przejdźmy do interesów :8) przypuszczam ze zmiana przepływki niesie za sobą modyfikacje w sterowniku ...? koło - na pewno masz już doświadczenie ile trzeba przestawić .... więc jak mogę zakupić usługę ? ale tak żeby nie targać do Ciebie całego silnika ...
  4. nie chce pozbyć się przepływki tylko jej po prostu nie mam :mrgreen: silnik mam kpl ze skrzynią , wiązką i kompem ale bez przepływki a tak sobie pomyślałem ze może jest sposób uruchomienie silnika bez niej i może będzie jeszcze coś lepiej działać .... bo jak i tak mam kupić przepływomierz to może kupie jakieś inne rozwiązanie ( a z tego co się zorientowałem to przpływka ta zaczyna robić się deficytowym towarem przez instalacje gazowe starego typu ) powiedz coś więcej o tym przepływomierzu nieklapkowym i obniżeniu momentu na dół , to by mi chyba bardzo odpowiadało ... i to regulowane koło wałka rozrządu , też poproszę o szersze info
  5. witam, na początek moje usprawiedliwienie , nie znam się na oznaczeniach Waszych modeli silników wiec do określenia o który silnik mi chodzi będę używał pojemności i mocy . wybaczcie :8) potrzebuje porady fachowców właśnie od silników BMW , poniewieram się w rajdach Off Road ( przeprawowe ) i właśnie sezon rajdów przeprawowych już się kończy , a więc zaczyna się zimowe motanie gratów, planuje wsadzić do mojej rajdówki silnik BMW 3500 211 KM,benzyna ponoć to bardzo idiotoodporna (czyli odporna na mnie :mrgreen: ) jednostka , prawda to ? :roll: tak mi podpowiadają ludziska co katują ta markę , ten sezon obleciałem na silniku 4,0 benzyna z Jeepa , coś tam niecałe 170 KM tez idiotoodporne ale mało koników i trzeba się było sporo omotać ze skrzynia żeby wsadzić tam manuala , więc teraz padło na silnik 3500 bo: mocniejszy , tani w zakupie , mogę wsadzić kpl ze skrzynią i całość jest lżejsza niż kpl Jeep+Patrol skrzynia. tylko powiedzcie czy : - można wypierdzielić przepływkę i zasadzić jakiś stały program ? albo może jakiś inny patent na pozbycie się przepływki (na pewno nie zależy mi na małym zużyciu paliwa :mrgreen: a jedna rzecz mniej do zepsucia się ) - ponoć koło zamachowe to dwumas , jakie sprzęgło można wsadzić zamiast dwumasa ( z jakiego modelu ) ? - jak najprościej można zwiększyć moment obrotowy ale żeby silnik nadal był niezej@bliwy i czy w ogóle jest sens coś ruszać ? wiem ze najlepiej jest wsadzić V8 ale niestety ze względów ekonomicznych ta jednostka odpada :8) mam nadzieje ze uświadomicie laika :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.