Skocz do zawartości

donkarleone

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d 2001

Osiągnięcia donkarleone

  1. Program mam zrobiony już z 10 lat. W międzyczasie regeneracja turbo. Pewnie ciśnienie na turbinie odpowiednio większe, jednak problemy z kolektorem pojawiły się ostatnie lata. Są zamienniki ale nie wiem jak z ich jakością, chinole. Podpytam o to pospawanie. Dzięki
  2. Witam, posiadam e39 530d z 2001r. Po raz kolejny rozszczelnił mi się kolektor ssący. Rok temu poprzedni dosłownie wybuchł, teraz kolejny po roku puszcza na łączeniu. Chciałbym poradzić się jaki kupić nowy, ewentualnie jaki patent zastosować. Nowe zamienniki chodzą do ok tysiaka ale mają klapy wirowe. Czy można je bez problemu zdemontować? w jakie firmy celować? nie chcę kolejnej używki, bo to loteria. Proszę o pomoc
  3. donkarleone

    DPF w e39

    dzięki za porady!!
  4. donkarleone

    DPF w e39

    no właśnie, dobry pomysł z tym wycięciem, mam tylko pytanko, czy normalnie mogę wstawić rurkę w to miejsce?? a jak sprawdzić czy w sofcie auta z racji tego DPF nie było coś zmieniane?? będę wdzięczny za wszelkie sugestie :8)
  5. donkarleone

    DPF w e39

    http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL71&mospid=47545&btnr=18_0714&hg=18&fg=10&lang=pl a to właśnie ten link do wykresu :wink:
  6. donkarleone

    DPF w e39

    no właśnie, że wstawiają i to sporo, żeby dostać zieloną plakietkę euro 4. Poniżej wykres tego filtra, nie mam pojęcia na jakiej zasadzie to działa. Sama ta część bez montażu kosztuje ok 900euro :? , ciężki temat, bo u nas wszyscy się pozbywają, a tam odwrotnie. najchętniej bym to wymontował ale nie wiem jak się za to zabrać, bo nikt się z czymś takim nie spotkał :o
  7. donkarleone

    DPF w e39

    witam, siedzę już kilka dni w internecie i nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie :roll: , zakupiłem w niemczech e39 530d i okazuje się, że ma ono dostawiony DPF firmy Twintec. Podobnie jak w e60 siedzi taka pojedyńcza pucha za turbiną, jednak bez żadnego osprzętu w postaci kabli czy rurek, ot taki ala katalizator. Wyszukałem jednak, że jest to właśnie dostawialny DPF do tego modelu. Najchętniej chciałbym się tego pozbyć i stąd moje pytanie, czy mogę poprostu wstawić oryginalne katalizatory bez żadnej ingerencji w soft??? nie mam pojęcia jak to sprawdzić czy było coś zmianiane w kompie, czy znacie Szanowni Forumowicze jakieś konkretne adresy, kogoś rzetelnego, bo jak narazie to nikt nie ma pojęcia o co chodzi:) pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.