Skocz do zawartości

sadan

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sadan

  • Urodziny 27.07.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 525d 2001r
  • Lokalizacja
    Bartoszyce

Osiągnięcia sadan

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. na początku też pomyślałem,że może da się wymienić same tuleje ale to jest cześć nr 11 i chyba tam jest niewymienna http://www.realoem.com/bmw/diagrams/z/k/142.png
  2. Mam bicie w kierownice przy hamowaniu (ok.100km/h) i mechanik po oględzinach stwierdził, że to przednie dolne wahacze na "gumach " są już trochę wyrobione. Radził mi,żebym przejeździł na takich do wiosny i wtedy wymienił całe zawieszenie. Moje pytanie brzmi: 1. Czy trzeba, powinno się wymieniać całe zawieszenie? a jeśli tak to co dokładnie? 2. Czy FEBI to dobra firma i wytrzyma długo, czy "żyłować" się na LEMFORDER? Proszę pomóżcie koledzy.
  3. 1.Kolega dobrze ci napisał,że ok 15 min.Jak by chodziło całą noc/dzień to zapewniam,że nie odpalił byś auta.Jak zamkniesz auto na kluczyk to po ok 15 min się wyłączy. 2.Z oświetleniem wnętrza jest tak:kiedy skończysz jazdę i wyłączysz światła,zgasisz silnik i wyjmiesz kluczyk to zaświeci się oświetlenie wnętrza.Przy zamknięciu drzwi ale ich nie zaryglowaniu centralnym bądź kluczykiem we wkładce zamka gaśnie po ok. 20 sekundach.Natomiast przy zaryglowaniu drzwi wyłączają się natychmiast tak jak i po przekręceniu stacyjki w poz zapłonu.Natomiast włączają się natychmiast przy odryglowaniu.Czyli ze światłem we wnętrzu masz raczej ok. 3.Kontrolka nie zapiętych pasów tak ma i to jest normalne.Ale jest tego zaleta:jak nie zapnie się pasów to nie mruga i nie wyje jak w niektórych autach. Na moje oko to masz ok.I tylko wydaje ci się że nie jest ok. Mam pytanie odnośnie oświetlenia w kabinie. Napisałeś,że światło włącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Tak miałem jak odebrałem samochód od mechanika(z innego powodu ale podłączał pod komputer i może coś ustawił). Przed oddaniem włączało się od razu po wyłączeniu zapłonu. Chciałem sprawdzić czy teraz tak będzie i wyłączyłem przytrzymując przełącznik od lampki i uruchamiając je ponownie zrobiło się tak jak przed oddaniem do warsztatu. Czy to jakiś błąd? Wie ktoś może jak to ustawić?
  4. sadan

    Niewłaściwa zmiana biegów

    Sprawdziłem- są ok. myślałem,że może guma nr 8 jest odpowiedzialna za trzymanie "na środku" drążka. jak to wygląda?
  5. sadan

    Niewłaściwa zmiana biegów

    Witam. Mam problem ze zmianą biegów. Gdy auto jest na "luzie" przesuwając lewarek do przodu włącza się 5 a nie 3. Jadąc i chcąc włączyć 3 to muszę przytrzymać lewarek, żeby nie poszedł w prawo. podobno wyrobiona jest jakaś guma. czy możecie podpowiedzieć. Dzięki http://www.realoem.com/bmw/diagrams/q/a/167.png
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.