Witam, nurtuje mnie działanie ekonomizera w mojej buni, a mianowicie wskazania sugerują zepsuty przepływomierz. na 1biegu normalnie pokazuje 20l, na 2 również 20, na 3 biegu dochodzi do 14l, na 4 biegu do 10l, na 5 zaledwie do 8l. Przepływomierz jest już z nowej poprawionej serii, programowanie/adaptacje robiłem DISem. Podstawiałem 3 inne przepływomierze i zaworki N75 zamieniałem miejscami i podstawiłem również nowy Pierburga - bez zmian. Auto jest z 2000r więc przedlift i nie pokazuje na INpie wartośći przepływki oczekiwanej i zmierzonej. EGR razem z dolotem wyczyszczony i zaślepiony. Czujnik w tylnej części kolektora ssącego wyczyszczony. Wszystkie filtry i olej wraz z odmą wymienione. Wężyki podciśnieniowe wymienione na silikonowe. Turbinka regenerowana jakiś czas temu. Dodam że autko jedzie całkiem żwawo i ładnie przyśpiesza. Nie mam jednak porównania z innym egzemplarzem. Oprócz anomalii z ekonomizerem zauważyłem że spalanie mi wzorsło o około 1l/100km i pali teraz 6,7l/100 przy łagodnej jeździe i dodatkowo auto nie rozwija pełnej prędkości - max jakieś 180km/h. Jak myślicie co to może być? Spotkał się ktoś z takimi objawami?