Skocz do zawartości

peyers

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O peyers

  • Urodziny 20.04.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    *X3 3.0* 2005r / *E90 320* 2011
  • Lokalizacja
    Brand near DC
  • Zawód
    iti mgm

Osiągnięcia peyers

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. peyers

    Mazowieckie

    Koledzy, po krótkim telefonie byłem dziś u nich http://www.bimmerretrofit.pl no i zaskoczenie .... PROFESKA w pełnym słowa znaczeniu, fachowe podejście, goście mają sprzęt i znają się na robocie, temat komputerów i kodowania beemek ogarniają bez kłopotu. W firmie czysto,ciepło i przyjemnie. Moje wszystkie usterki zostały naprawione a nawet więcej (zakodowane dodatkowe funkcje których nie miałem :D ). Panowie WIELKIE dzięki ! Absolutnie Polecam :cool2: :cool2: :cool2:
  2. peyers

    Mazowieckie

    dzięki wielkie !!! - już do niego piszę.
  3. peyers

    Mazowieckie

    Witam, Mam X3 - E83 z 2005r i potrzebuję speca od elektroniki a mianowicie: 1. temat to bluetooth - nagle przestał działać, telefon go nie widzi (zestaw głośnomówiący był mi bardzo przydatny) 2. temat aktualizacji map w navi - pobierałem z tego forum już nie jedną wersją dedykowaną do mojej navi, nagrywałem na rózne nośniki z różnymi prędkościami i nic się nie odczytuje a nawet się cały komp zawiesza. Mam już dosyć testowania chętnie bym to komuś zlecił. Szukam oczywiście kogoś w W-wie lub okolicy. Będę wdzięczny za namiary.
  4. Witam, mam X3 z 2005r ze światłami typu xenon (takie w soczewkach). Niestety światła słabo świecą a klosz nie jest jakoś bardzo matowy (auto niedawno kupiłem i takie już były). Wydaje mi się że możne życie żarników już dobiega końca i tu moje pytanie: 1. Jakie żarniki są dedykowane do tego modelu, jakie to są koszty. 2. Gdzie to można kupić, najlepiej z wymianą w Warszawie. Będę wdzięczny za sugestie i pomoc. XWING
  5. Da sie :) A masz może jakiś namiar na kogoś w W-wie co by mi temat ogarnął ?
  6. Panowie, pytanko, czy da się aktywować światła do jazdy dziennej w BMW X3 z 2005r (xenon, ale bez ring) ?
  7. - ale ja osobiście do niego się nie dodzwoniłem i nigdy z nim nie rozmawiałem, więc to też może być ściema tzw. nowa metoda "na fryzjera". Od dziś nie łykam numerów typu: kosmetyczka, fryzjer, pani ze spa czy solarium, etc... to ciesz się że znalazłeś takie forum jak to, bo dzięki temu parę złotych możesz być do przodu :cool2: Cieszę się i to bardzo - jestem o wiele bardziej pouczony między innymi dzięki Wam !
  8. A czy orientowałeś się w ASO co do przebiegu, tzn czy są jakieś zarejestrowane wizyty w serwisie ?? Pytam bo sama ocena "wizualna" przebiegu nie koniecznie musi być trafna. Były robione odczyty z komputera i są logi / błędy za różnych przebiegów 160 000 ...174 000 (wtryskiwacze, świece żarowe). Szef serwisu stwierdził że jakiś amator to cofał. Do tego oczywiście ocena organoleptyczna - diagnoza jak wcześniej pisałem ... brakuje 150 - 200 tys km.
  9. Wiesz co, teraz jak podjaranie opadło - to stwierdzam że było widać. Dla mnie to również lekcja - dopiero poznaję arkana handlu samochodami jak też samą markę BMW której nigdy nie maiłem. Ale miał BĘDĘ ! :) I wbijam sobie w łeb: :mad2: NIE MA OKAZJI, NIE MA OKAZJI,..... A z tym fryzjerem było tak ... pośrednik "kuzyn" twierdził że to auto właśnie Pana Macieja - ale ja osobiście do niego się nie dodzwoniłem i nigdy z nim nie rozmawiałem, więc to też może być ściema tzw. nowa metoda "na fryzjera". Od dziś nie łykam numerów typu: kosmetyczka, fryzjer, pani ze spa czy solarium, etc...
  10. ODRADZAM !!! OSZUST !!! :evil: po sprawdzeniu okazuje się że to typowy kundel, cofany licznik i żadnej historii serwisowej. Przebieg oceniony przez fachowca na +/- 300 tysięcy km + koszty 5 do 8 tysięcy pln na najbliższe naprawy mechaniczne a ten złodziej wciska ludziom że to oryginalne 121 000. W jakim my kraju żyjemy ... oszustowi powinienem zaje#$%$# w ryj :mad2: Auto sprzedaje jakiś pośrednik - kuzyn właściciela a właścicielem jest ponoć znany fryzjer Maciej Wróblewski (w dowodzie jest wpisana firma leasingowa), oględziny auta są pod warsztatem samochodowym Auto Bemowo w Warszawie na ul.Himalajskiej 1 OBYŚ NIE SPRZEDAŁ TEGO TRUPA NIGDY !!!! VIN WBAPD51020WD65310
  11. Auto podoba mi się, jeździ wg mnie bez zarzutu, temat dalej badam tj. umówiłem sie do warsztatu na tzw. oględziny przed zakupowe. Tam goście specjalizują się w BMW a więc oblukają co i jak z tym przebiegiem jak też stanem technicznym. Na razie nie podpalam się .... pośpiech jest złym doradcą. Niestety jest to wersja z 2006 r a więc przed liftem = stary typ automatycznej skrzyni biegów ....wg Waszej wiedzy czy X3 po lifcie jest dużo lepsze na tyle aby dopłacić 10-15 tysi (ten sam rocznik ale po lifcie).
  12. Fakt że auto wygląda na takie miejsko - parkingowe, właściciel się nad nim nie rozczulał: tu stuknięte, tu obdrapane takie tam lekko zaniedbane - takie "zwykłe" nie odpicowane a nawet trochę zapuszczone jak na te co w komisach stoją :). Jak dla mnie OK poza tą kierownicą. Wygląda na to że, chyba wybiorę się autem na oględziny do jakiegoś warsztatu specjalizującego się w BMW, podłączą do komputera, wjadą na kanał ... i tyle. Jak nie będzie kombinowane to łykam je :) Obcierki, wgniotki, zarysowania, wnętrze po trochu jakoś doprowadzę do ładu i będzie OK - najważniejsze aby mechanicznie było git. ps. Boże co za czasy ... 60 tysi do wydania i kupuję jakieś takie oklepane ALE NIE BITE i KRAJOWE :) .................ale BMW !
  13. wg książki serwisowej 65000 i to jest faktycznie do sprawdzenia w ASO ... co pewnie uczynię
  14. Niby tak, ale jak podumałem to od 2009 nie było robione w ASO tylko w "zwykłym" warsztacie - więc w serwisie chyba mimo to nic ciekawego mi nie powiedzą o historii tego auta no bo niby skąd mają to wiedzieć ?
  15. Witam, co sądzicie o tym ogłoszeniu rok prod 02.2006, 1-wsza rej 01.2007 http://otomoto.pl/bmw-x3-C25680480.html Nie widać na fotkach z ogłoszenia, ale auto ma dosyć mocno wytartą kierownicę - o dziwo równomiernie na całym jej okręgu + lekko wytarty rant fotela kierowcy od wsiadania (podobno w SUV-ach to częste, bo wyżej i dupą się bardziej zawadza). Do tego 2-3 wgniotki na błotnikach i rysa jakby kluczykiem po złości na drzwiach kierowcy i przednim błotniku (docelowo te elementy do malowania, rysa jest głęboka), 2-3 lekkie ocierki na plastikowych elementach zderzaka. Ogólnie auto po wierzchu lekko "ściuchane" ale do wyczyszczenia i ogarnięcia. Auto było serwisowane w ASO (BMW FUS) do 2009 a potem u "pana Kazia". Przebieg wg licznika i książki 121000 km. podobno oryginał .... Auto poza w/w wadami wygląda OK .... niepokoi mnie ten przebieg w stosunku do stanu kierownicy ale dziwne też że tak się równo wytarła po całym okręgu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.