Skocz do zawartości

maverick88

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia maverick88

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Da się odkręcić to wieczko? Moim zdaniem to gniazdo diagnostyczne
  2. Jeśli chodzi o światło to na 100% masz wyrobiony wyłącznik bagażnika. Tam szukaj przyczyny
  3. Nie wymieniałeś ostatnio jakiejś żarówki? Może dałeś zamiast dwuwłuknowej jednowłuknową
  4. Jesteś na 100% pewny, że to tam kapie? Może masz źle odpowietrzony układ i Ci korkiem wlewu wybija płyn trochę. Płyn cieknie po plastikowym zbiorniczku i chłodnicy i skrapla się w tym najniższym punkcie przy korku do zlewania.
  5. jak przejedziesz parę kilometrów to stań i zobacz co się stanie jak popuścisz odpowietrznik. Jeśli pójdzie nim para to znaczy ze zapowietrzony
  6. Ile Ci weszło płynu jak zalewałeś układ? Wydaje mi się, że jest nieodpowietrzony
  7. Zobacz kroćce przy nagrzewnicy. One są plastikowe i łatwo padają. Ewentualnie rurki które idą od grodzi do nagrzewnicy.
  8. Węże o które pytasz idą właśnie do nagrzewnicy
  9. Na tym rysunku masz niepełny układ chłodzenia. Nie ma nagrzewnicy
  10. A może wyciek widziałeś wyciek ale pod pokrywą zaworów? Zobacz pod samochodem czy nie cieknie Ci z podstawy filtra oleju albo z uszczelniacza na wale rozrządu - to najczęstsze miejsca wycieku. Płyn chłodniczy jeśli Ci cieknie to obejrzyj pompę wody. Przy awarii uszczelki pod głowicą jeśliby Ci tyle brał oleju i płynu to by kopcił i grzał sie na maxa
  11. Nie masz przypadkiem wody we wnetrzu na dywanikach? Sprawdz czy nie cieknie przy nagrzewnicy
  12. Jeśli przed wymianą chłodnicy układ działał ok tylko ciekło to pewnie masz źle odpowietrzony. Spuść jeszcze raz płyn - korkiem z chłodnicy i korkiem na bloku silnika. Stań autem na górce albo podnieś przód żeby ten mały odpowietrznik przy korku był najwyższym punktem układu. Załącz stacyjkę i włącz ogrzewanie ale nie zapalaj silnika. Odkręć ten odpowietrznik całkiem i lej powoli płyn aż się zacznie wylewać tym odpowietrznikiem. Do Twojego układu wchodzi 6,5l płynu. Zakręć odpowietrznik ale nie zakręcaj korka wlewu. Uruchom silnik. Naciskaj pulsacyjnie pedał gazu tak do ok 2,5tys obrotów i puszczaj. Tak kilka razy i zobaczysz jak bąbelki idą z wlewu. Rozgrzej silnik do normalnej temperatury pracy (strzałka na środku). Wyłącz silnik i zakręć korek wlewu. Uruchom znowu silnik i delikatnie odkręć odpowietrznik. Będzie wychodzić z niego para aż w końcu zacznie lecieć płyn. Wtedy zakręć odpowietrznik i wyłącz silnik. Jak wystygnie odkręć korek wlewu i uzupełnij poziom płynu. Gotowe:)
  13. Miałem ten sam problem. Kupiłem oprawkę z żarówką na bmwstore.pl
  14. Ten silnik jest genialny do gazu. To 8 zaworowa jednostka o pojemności 1895cm. Przy tych gabarytach compacta silnik nawet się nie spoci. Ma dużą rezerwę mocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.