Skocz do zawartości

JacekG

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia JacekG

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. I jak ? założyłeś Mpakiet ? Pytam bo jestem ciekawy jakie wiążą się z tym zmiany. oprócz zderzaków, kratek, halogenów itp co jeszcze trzeba wymienic ? tunele do chłodzenia tarcz ? osłona pod silnik ? Opisz proces przemiany :) jeśli mozesz. pozdrawiam
  2. skoro mozna informowac w tym dziale o kradzieżach, to pozwolę sobie przytoczyć przypadek przywłaszczenia sobie praw autorskich, a konkretnie użycia zdjęcia mojego autorstwa w konkursie fotgraficznym przez osobe trzecią. Chodzi o Michała Szmita, który ma czelnosc nazywac siebie "fotografem". oto szczegóły: http://www.furious.pl/news2008/lipiec2008/oficjalne-przeprosiny.htm
  3. ja też mam drewno. jakby ktos chciał sie zamienic na czarne to zapraszam.
  4. Co do jamexów to jest dokładnie tak jak pisze kolega _Kris_ . Firma AP podobno trochę lepsza, ale nie wiemjak to wypada w E39. W E36 znajomi mają i sa zadowoleni. Ja osobiscie kupiłem Weiteca. Nówki to koszt 600 - 650 pln
  5. JacekG

    brak mocy e39

    Orajt... wymieniłem czujnik położenia i prędkości wału korbowego. Dolegliwości ustąpiły :) Juz sie nie dławi, nie gaśnie i odzyskała moc.
  6. JacekG

    brak mocy e39

    u mnie było tak: na zimnym jeszcze jakos tam jeździła, ale jak sie nagrzała to tak jakby miała połowę mocy, dławiła sie po gwałtownym dodaniu gazu i czasem gasła ale tylko na wolnych obrotach. Pierwszy raz jak podłączyłem ją pod kompa pokazało: 1. Czujnik położenia wałka rozrządu 2. Czujnik położenia wału korbowego 3. Sonda I Skasowałem błędy podłączyłem znowu i wyszła już tylko Sonda I Po sprawdzeniu okazało się że faktycznie padła. Wymieniłem, pojechałem na skasowanie błędów, bo poprawa była chwilowa. Za drugim razem komputer pokazał już tylko Czujnik położenia wału korbowego. Po wymianie sondy ustało jedynie niekontrolowane gaśnięcie. Muł pozostał więc teraz czeka mnie wymiana tego czujnika. Mam nadzieję że to pomoże.
  7. już poprawiłem podpis :) od pewnego czasu posiadam E39 :P no to jak podejdzie od anglika ? czy sa jakies różnice ?
  8. dzięki za sugestie. auto trzymam na podwórku. myślałem że może troche wilgoci gdzieś się dostało... z wypowiedzi wszystkich z którymi rozmawiam wynika, że to jednak chyba LCM :/ da sie to podmienić z innej E39 ? np z anglika przywiezionego na organy ?
  9. Witam, Problem polega na tym ze nie mogę wyłączyć światła drogowego w prawym reflektorze. W lewym wszystko jest ok, natomiast długie swiatło w prawym w ogóle nie reaguje. Non stop swieci, nawet bez kluczyka w stacyjce. Oprócz tego w aucie wszystko działa bez zarzutu. Reszta świateł świeci jak należy. Drogowe w lewym reflektorze jest 100% sprawne. Próbowałem podmienić żarówkę, oprawkę... nic nie daje rezultatu. Tak jakby w kablu był prąd non stop. Bez względu na pozycje manetki przy kierownicy. Co z tym zrobic i czy czasem to nie grozi zwarciem jakimś i co za tym idzie pożarem :( Może jest od tego jakiś przekaźnik ? POMOCY :zdziwko:
  10. JacekG

    obniżanie auta

    Witam, moje pytanie dotyczy głównie osłony pod silnik. Czy tak jak w niektórych modelach BMW lepiej zamontować coś z blachy 6 mm aby uchronić miskę od uszkodzeń ? pytam o auta z R6. Co do sposobu obniżania to w grę wchodzi tylko jakiś firmowy kit lub gwint. Jeśli znacie jakies sklepy z dobrymi cenami to prosze o info.
  11. no liczę się z innym przedziałem cenowym w przypadku cen części, ale to jestem w stanie przeboleć. głównie chodzi o to żeby jeździć, a nie naprawiać. tym bardziej ze E39 chciałbym jeździć na codzień a E30 zostawić sobie jako taki niedzielny lansowóz :8)
  12. Tak czytam i sie przeraziłem :shock: obecnie jeżdżę E30. Technicznie jest w stanie idealnym, blacharsko również. Jednak ostatnio zachciało mi się czegos świeższego i wybór padł na E39. Jeszcze nie kupiłem auta, ale zaczynam sie interesować. W grę w chodzą tylko modele R6 (tds równierz). Nie wiem czy nie będę żałował. Bo teraz nie odczuwam E30stki w portfelu. Leję paliwo (benzynę) i ewentualnie wymieniam materiały eksploatacyjne. Robię to wszystko na czas więc i auto odwdzięcza się niezawodnością. Z waszych postów wynika że im większy "golas" tym mniej problemów. Mam tu na myśli głównie elektronikę.
  13. odświerzę trochę temat. gdzie kupić szkła halogenów do E30 po 87r? jedno szkło pekło i chce wymienic dwa, żeby nie było róźnicy. pozdrawiam Jacek
  14. szukałem, nie znalazłem. jak wymontować szyby drzwi w E30 coupe? chcę założyć siłowniki el. szyb i powinienem chyba wyjąć szyby.
  15. Witam, Mam sprężyny -40/40 (Jamex, nówki) i nie wiem jakie amory do tego dobrać? Czy zakładać na standartowe (znalazłem takie sugestie w innych tematach), czy też kupić jakieś twardsze nowe amortyzatory? Chcę pewnie czuć sie na drodze, ale też nie chcę mieć ekstremalnie twardej zawiechy. Jakie amortyzatory (jakich firm, jakie modele) polecilibyście? Czy przy takich sprężynach amortyzatory powinny mieć skrócony skok? Jeśli tak to o ile? dzięki i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.