Skocz do zawartości

BMWPiotrBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46

Osiągnięcia BMWPiotrBMW

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Z tego co wyczytałem to mały czarny kabelek jest od anteny. sprawdziłem czy jest zwarcie: Kabel od anteny: miernik nie piszczy ale pokazuje 284 Wejście na kabel od anteny: miernik nic nie pokazuje Ten bolec na dachu jest od nawigacji czy od czegoś innego? Bo spotkałem się z różnymi opiniami, bolec jest trochę uszkodzony, sprawia wrażenie jak by go ptaki podzióbały, jak kupiłem to auto to już taki był i przez pierwsze parę miesięcy nie było żadnych problemów z nawigacją.
  2. Halo jest tutaj ktoś będący w stanie mi coś doradzić? Odłączyłem nawigację w bagażniku czyli niebieską, fioletową wtyczkę i mały czarny kabelek, Mio od razu złapał sygnał i prowadził do celu bardzo dobrze, gdy podłączyłem niebieską i fioletową wtyczkę mio miał jeszcze sygnał natomiast jak podłączyłem ten czarny mały kabelek to mio momentalnie traci sygnał. Ten mały czarny kabelek jest od anteny? Tak się zachowuje wbudowana nawigacja:
  3. Witam Moja nawigacja w bmw e46 pokazuje złą lokalizację, pokazuję, że się przemieszczam ale zupełnie nie tam gdzie trzeba. Kiedyś w zależności jaki miała dzień raz działała tak jak trzeba a na drugi dzień pokazywała złą lokalizację, teraz obecnie niestety już te lepsze dni jej się nie zdarzają i cały czas źle pokazuje lokalizację. Widząc, że nawigacja wbudowana jest nie pewna kupiłem nawigacje mio 680 niestety okazało się, że mio w moim aucie traci sygnał. Mam wrażenie, że wbudowana nawigacja zakłóca pracę mio lub jakieś inne urządzenie w aucie. Mio łapie sygnał w e46 dopiero jak wyłączę stacyjkę i w bagażniku gps przestanie świecić. Mio łapie sygnał bez problemu w innych autach. Moja nawigacja wbudowana: http://imageshack.us/gal.php?id=rpumks7ZzNenzuXKmg Mio traci sygnał po przekręceniu kluczyka: Mio łapie sygnał po wyłączeniu się gps w bagażniku: Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu Pozdrawiam
  4. Tak to wygląda po rozebraniu: http://pokazywarka.pl/yqgu71/#zdjecie7063797 wygląda jakby było wszystko ok ale jestem zielony w tym temacie
  5. Witam Mam problem z otwieraniem tylnej szyby w Bmw e46 szyba otwiera się tylko przyciskiem na kluczyku, niestety nie otwiera się przyciskiem na szybie. Bardzo proszę o pomoc w naprawie. Pozdrawiam
  6. Dziękuje bardzo za ten poradnik bez niego bym nie dał rady. Największy problem miałem z wyciągnięciem tego bolca z szyby, przez pół dnia zalewałem go wd 40 potem zacząłem podważać i jak już drgnęło to ruszałem od spodu wycieraczką (użyłem klucza 20) jednocześnie delikatnie małym młotkiem ostukiwałem trzpień od zewnątrz i się udało :)
  7. Już wiem co źle robiłem, przekręcałem stacyjkę do momentu aż radio zacznię grać a to trzeba przekręcić do momentu aż wskaźniki od temeratury i poziomu paliwa się wychylą. Na filmiku wyżej miałem auto rozgrzane a mimo to pokazywał 0 stopni, wystarczyło tylko przekręcić stacyjkę o następny poziom. Po wymianie koła pasowego i założeniu nowych pasków silnik przestał się tak gotować i już nie czuć zapachu spalonej gumy. Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc :)
  8. Popsute koło pasowe: http://imageshack.us/gal.php?id=qpenkp2llqCrlKaWnKifn6fO5cqa Sprawdzałem temperaturę silnika według tego artykułu: http://img264.imageshack.us/img264/2299/96541351id1.jpg Dochodzę do tej funkcji 7.0 i powinna mi się wyświetlać temp silnika tylko jak i gdzie ja mam ją odczytać? tak to u mnie wygląda: http://www.youtube.com/watch?v=foBIhVixThQ
  9. Jak na razie temperaturę silnika kontroluję tylko wskazówką obok licznika, muszę jeszcze poćwiczyć to dokładne sprawdzenie temperatury w komputerze. Filmik od spodu: Chyba jednak to nie alternator tak piszczał
  10. Wskazówka wskazywała pion ale mam wrażenie, że temperatura była dużo wyższa bo plastikowa obudowa silnika strasznie parzyła. Kontrolka od chłodnicy nie działa, dodałem film z testem zegarów. Napisałem wcześniej, że nie było w ogóle płynu w chłodnicy bo miarka tak wskazywała. Świecąc latarką do środka też nie było widać płynu. Chciałem zlokalizować wyciek wiec wlałem wodę destylowaną, gdyby nie było w ogóle płynu w chłodnicy to bym musiał wlać około 6 litrów lub więcej, na szczęście zmieściło się około 1 litra lub nawet mniej wody destylowanej. Czyli jednak nie jest tak źle. Ubytków przez te kilka dni też nie było. Chłodnica była zalana specjalnym płynem a ja wlałem nie cały litr wody destylowanej, czy muszę teraz spuścić cały płyn z chłodnicy i wlać nowy? Jak tak to jaki płyn będzie najlepszy? Czy może jednak mogę jeździć z tą mieszanką płynu do chłodnicy plus niecały litr wody destylowanej?. Pasek od klimatyzacji będący na kole pasowym był bardzo luźny i w niektórych miejscach był trochę podniszczony, to on mógł spowodować ten zapach spalonej gumy, kupie nowy pasek tylko zastanawiam się czy jest sens go zakładać bo patrząc z góry na koło pasowe jak się kręci to mam wrażenie, że jest lekko zcentrowane to znaczy trochę krzywo się kręci. Miałem też problem z alternatorem, zaczął mi piszczeć ale po podładowaniu akumulatora jak na razie jest cisza. Byłem u mechanika porozmawiać o tej sytuacji, podłączył auto pod komputer ale nie znalazł żadnych błędów, na postoju rozgrzał auto do 100stopni, plastikowa obudowa silnika była ciepła ale nie gorąca. Był zdziwiony dlaczego wskazówka wskazuje tylko pion i dlaczego wentylator chłodzący silnik się nie włącza, stwierdził też, że visco pracuje nie prawidłowo, ono cały czas się kręciło ale podobno za wolno. Mechanik zwrócił uwagę na gumową rurę po prawej stronie silnika nad alternatorem, powiedział, że nie powinna być tak bardzo napięta i gorąca, o czym to może świadczyć? Po powrocie do domu od mechanika jakieś 5km obudowa silnika znowu zagotowała się i bardzo parzyła. Alternator piszczący: Test kontrolek: http://www.youtube.com/watch?v=o-_R7dDPm1k kontrolka od chłodnicy się nie włącza jak to naprawić? Czy wszystko ok. z pozostałymi? Pisząc w pierwszym poście, że zdziwiła mnie praca wentylatora jednak się pomyliłem bo to było visco które podobno nie pracuje tak jak powinno.
  11. Okazało się, że w aucie nie było Wogóle płynu w chłodnicy, tylko dlaczego nie zapaliła się kontrolka w momencie wycieku? Przejechałem bez płynu w chłodnicy dokładnie 15km. Dlatego po przyjeździe do celu cała obudowa silnika była wrząca, zastanawiam się dlaczego wskaźnik temperatury nie wychylił się poza pion? W czwartek zacholuję auto do mechanika. Jakie mogą być tego konsekwencję? Będzie się dało uratować silnik?
  12. Po 2 godzinach od przyjazdu Zdjąłem obudowę silnika była jeszcze bardzo ciepła ale już nie parzyła jak po przyjeździe, cały silnik był bardzo ciepły alternator był chłodny, zapach spalonej gumy najbardziej czuć w okolicach wentylatora chłodzącego silnik. Przypomniałem sobie teraz, że dzień wcześniej zapomniałem wyłączyć cb radio i mi chodziło całą noc i dobre pół dnia ale auto odpaliło bez żadnego problemu. Przed wyjazdem zatankowałem paliwo na statoilu ale to chyba nie ma żadnego związku z moim problemem. Mogę tym autem jechać jakieś 2km do garażu z kanałem?
  13. Witam Mam problem z Bmw 330d. W czasie jazdy nagle zaczęło mi w aucie śmierdzieć spaloną gumą, zatrzymałem się i podniosłem maskę i faktycznie coś było czuć, zdziwiła mnie praca wentylatora bo mam już to auto parę lat a nigdy nie widziałem żeby mi się włączył wentylator. Zamknąłem maskę i pojechałem do domu jakieś 8 km w czasie jazdy już nic nie śmierdziało. Gdy stałem na światłach to jakaś kontrolka zaświeciła się i bardzo szybko zgasnęła chyba to był akumlator, na pewno to była czerwona kontrolka u góry. Gdy dotarłem do domu ponownie podniosłem maskę i było czuć spaloną gumę cała obudowa silnika była gorąca. Bardzo proszę o pomoc
  14. Mój silnik dosłownie nawet nie drgnął przy gaszeniu ale pewnego dnia się to zmieniło i jest jak na filmie. Tak jak już napisałem wyżej, przed zakupem mojego auta oglądałem 330d ze wstrząsem silnika przy gaszeniu i dlatego go nie kupiłem. Przed zakupem mojego 330d gdy przeprowadzałem oględziny auta byłem bardzo wyczulony na punkcie gaszenia silnika i naprawdę wiele razy odpalałem i gasiłem auto, (oczywiście obserwowałem gaszenie auta poza kabiną, podniosłem maskę i obserwowałem jak ten silnik się zachowuje przy gaszeniu) Mój silnik wyłączał się perfekcyjnie do dnia w którym coś się musiało posypać w aucie bo ten wstrząs pojawił się u mnie nagle z dnia na dzień.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.