Skocz do zawartości

maciusbee

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530d 218KM , x-type 2.0d

Osiągnięcia maciusbee

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. był chyba 110Ah a ja założyłem 100Ah . A aso nie mówili jakie , tylko że jest wszystko OK. Pierwsza diagnoza to kable od akum. ( akcja serwisowa) druga diagnoza ciśnienie w kołach , nowy soft całego auta , geometria kontrola zawierzenia , trzecia wizyta w aso - uparłem się na wymianę kabli tych co idą koło wydechu co piszą o nich na forum . Już powiedziałem że do serwisu aso nie pojadę , bo błąd się dalej pojawia .
  2. Na serwisie potwierdzają że był błąd , ale na wyświetlaczu po wyłączeniu auta jest wszystko OK. A co z tym że jest nowy akumulator bo teraz tak skumałem fakty i to od tego czasu jak jest wymieniony to tak się dzieje . To BMW miało też wymienione kable od akumulatora ( akcja serwisowa ) też w tym czasie. Wiem że chyba założyłem trochę mniejszy akumulator niż był, ale taki jak w katalogu pisało że do tego modelu.
  3. Witam , mam ten sam problem tylko u mnie włącza się ten błąd po przejechaniu około 10km, ( po włączeniu w czasie jazdy jest kierownica trochę krzywo ! ) lub 15 min jak auto chodzi . Na serwis już poszło (ASO w bielsku) prawie 2000zł i dalej to samo. Wgrano nowy soft , nowe kable bo się uparłem że chce nowe te co piszą na forum i dalej to samo. Według ASO nie na żadnych zapisanych błędów. Przebieg auta 125000km wiec kolumna kier. chyba nie jest jeszcze zużyta , chyba że ten moduł ??? Jak by ktoś podpowiedział jakiś symbol i opisał ten moduł bo do serwisu już raczej w tej sprawie się nie wybiorę!
  4. Okazało się że była słaba bateria przy dodatkowym immobilizerze :D , ale samochodzik na żółtym tle dalej się wyświetla przy włączaniu zapłonu. Pozdro
  5. pisze check OK albo coś tak,(jak nacisnę górny przycisk na dźwigni załączania kierunków ) na centralnym wyświetlaczu jak wejdę w błędy to pisze że nie ma błędu, ani przy włączeniu zapłonu nie ma błędu ,tylko na żółtym tle pokazuje się samochodzik, ale tak ma chyba być ?
  6. to nie jest przy obniżaniu kierownicy , jest to piszczek przy liczniku lub z głośników bo przy wyłączeniu zapłonu kierownica już jest u góry liczniki są wygaszone a to dopiero piszczy , tak jak by to był dźwięk jakiegoś komunikatu / ostrzeżenia, ale żadna kontrolka serwisu , błędu nie pokazuje . Na początku myślałem że to serwis płynu hamulcowego tak piszczy bo najpierw świecił na żółto później na czerwono a teraz świeci na czerwono i piszczy przez 3 sekundy, ale serwis płynu skasowałem i nie wyświetla się żaden serwis a piszczy dalej. ? ? ? :?
  7. tak jest tam elektrycznie sterowanie kierownicą , ale działa ok. no może trochę zgrzypi jak się zatrzymuje.
  8. Witam. Mam problem z skasowaniem piszczenia po przekręceniu stacyjki i po wyłączeniu auta. ( pisk ciągły przez 3 sek.) Na wyświetlaczu nie ma błędów , serwis wcześniej świecił na wymianę płynu hamulcowego ale go skasowałem wiec nic się nie wyświetla na liczniku ,( tylko zółty samochód ) serwis na wymianę oleju za 3100km data 11.2011. Co może sygnalizować ten dźwięk ? ? ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.