Skocz do zawartości

isbazaj

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O isbazaj

  • Urodziny 22.11.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest
    BMW X3 F25 2016r 3.0D LCI
    Było
    BMW X3 F25 2011r. 2.0D wajcha
  • Lokalizacja
    Kalmar-SE

Osiągnięcia isbazaj

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Odgrzewam temat Szukam pomocy z problem z diagnostyką auta BMW850IA E31 1992 rok auto od 10 lat stało i kurzyło się, problem jest taki że brak jest z autem komunikacji jakimkolwiek systemem/modułem, mam różne interfejsy to samo stare i nowsze inpy też uniwersalne diagnostyczne narzędzia ale nic nie chce się z autem połączyć BMW E36 E39 bez problemu mogę diagnozować jak i nowsze auta. Nie wiem czy pod BMW E31 jest potrzeby dedykowany tester czy mam coś w aucie co blokuje diagnozę ?! Najbardziej mi zależy na kontrolce od poduszek zdiagnozować naprawić, a wiec jest tak że po przekręceniu stacyjki z zapłon kontrolka poduszek świeci przez chwilkę a zaraz po zaczyna jednostajnie mrugać prze kilka minut po czym zaczyna na stałe świecić. Mił ktoś podobny problem ewentualnie porady mógł by udzielić za pomoc bardzo dziękuję.
  2. Witam, Szukam pomocy z problem z diagnostyką auta BMW850IA E31 1992 rok auto od 10 lat stało i kurzyło się, problem jest taki że brak jest z autem komunikacji jakimkolwiek systemem/modułem, mam różne interfejsy to samo stare i nowsze inpy też uniwersalne diagnostyczne narzędzia ale nic nie chce się z autem połączyć BMW E36 E39 bez problemu mogę diagnozować jak i nowsze auta. Nie wiem czy pod BMW E31 jest potrzeby dedykowany tester czy mam coś w aucie co blokuje diagnozę ?! Najbardziej mi zależy na kontrolce od poduszek zdiagnozować naprawić, a wiec jest tak że po przekręceniu stacyjki z zapłon kontrolka poduszek świeci przez chwilkę a zaraz po zaczyna jednostajnie mrugać prze kilka minut po czym zaczyna na stałe świecić. Mił ktoś podobny problem ewentualnie porady mógł by udzielić za pomoc bardzo dziękuję.
  3. Witam, Mam pytanie czy jest możliwe uruchomienie opcji czytania znaków drogowych (konkretnie ograniczenia prędkości) tak aby wyświetlało się na zegarach i na Headup-ie? Auto jest wyposażone w asystenta długich świateł, jest kamerka KAFAS ale nie jestem pewien czy znaki drogowe/ograniczenia korzystają z nawigacji czy też za pomocą kamerki KAFAS? Posiadam bimmercode, ISTA i potrzebne interfejsy nie mam wiedzy w kodowaniu ale szybko łapię :D , czy jest ktoś kto mógł by podpowiedzieć co i jak aby to uruchomić?
  4. Witam, Też się przymierzam do zmiany oleju zestaw już kupiłem, olej z miską śruby ZF-a. Auto ma przejechane prawie 170000 km zmienia biegi bez problemu ale trzeba zrobić chcę trochę tym pojeździć. No ale jako że trochę się poci z kontaktu to bym ogarną przy okazji więc rodzi się pytanie czy może ktoś podać trochę informacji co i jak? Czy to sam o-ring czy coś jeszcze innego trzeba wymienić, podejrzewam że mechatronikę trzeba zdemontować ale mogę się mylić. Może ktoś wie co i jak. Za info duże dzięki.
  5. Problem rozwiązany po kontakcie z suportem aplikacji xDelete.
  6. Witam, Chcę kupić interfejs icom jest ktoś kto może polecić jaki model wybrać dla początkującego ewentualnie jakiś sprawdzony sprzedawca za alliexpers lub podobne?
  7. Witam, Zacznę od przestrogi, nie fortunnie zrobiłem zrobiłem po przez aplikację xDelete i od tamtej pory mam problem z komunikatem 4x4 brak napędu i kontrolka DSC. Błąd jest taki (440113) . Jest ktoś kto by mi mógł pomóc w rozwiązaniu? Mam ISTA ale potrzebuję wskazówek. Będę wdzięczny za każdą pomoc.
  8. Ja obecnie mam ATE przód i tył, to samo klocki z tym że na przód dałem klocki ATE z domieszką ceramiki (kupiłem bo były tańsze od zwykłych), przód po przejechaniu 2 tyś km zaczął bić. Mam kolegę co kupił w tym samym sklepie ten sam zestaw ale z zwykłymi klockami i już zrobił 7,5tyś km i nie ma problemu. Na przeglądzie poprosiłem że by go porządnie "wytrzepali" z przodu ale mówią że wszystko OK. Jutro sam zobaczę bo wydaję mi się że widziałem pęknięcia na dolnych gumach wahaczy przy okazji pomierzę piasty zegarem. Z tego co wnioskuje to wygląda na to że to loteria ale najpewniej jest kupić z BMW oryginały. Osobiście myślałem że może załatwiłem tarczę przez właśnie te klocki z domieszką ceramiki, ale chyba raczej nie. To już moje trzecie BMW co biją tracze przednie, w E36 na przód poszły oryginały wraz z klockami po kilku różnych markach, w E46 kupiłem ATE z klockami i nie było problemów. W obecnej F11 to jakieś jaja dodam że fabryczne tarcze nie wytrzymały 50tyś km, a zam przypadki co po 120tyś km dawały radę.BMW (Będziesz Miał Wibrację) :mad2:
  9. Witam, A co sądzicie o tarczach na przód firmy DELPHI? BMW f11 523i
  10. isbazaj

    Ekonomizer do Compacta 316i

    Witam z ekonomizerem prosta sprawa 17 pin ze sterownika silnika biało/czarny kabelek nam wychodzi i trzeba go podpiąć do tablicy do 21 pinu wtyczka x16 w tablicy biała bodajże . Posiadam schematy elektryczne gdy ktoś potrzebował , mogę też pomóc przy innych problemach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.