Skocz do zawartości

simin2

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2000r

Osiągnięcia simin2

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam prosba o rozkodowanie WBAAL71040CC23269
  2. nie wiadomo co bylo ale przestalo swiszczec tak...zaden pasek lozysko wszystko bylo ok.przepatrzylismy na kanale ,przytykalismy wydech i nic ...ale postanowilem uszczelnic dolot do turbo,zeby sie lepiej trzymal na turbince oraz ten cienki waz od odmy opaska uciskowa lepiej umocowac bo napocone olejem bylo wkolo dolotu do turbinki, i przestalo :) no nie wiem czy to bylo od tego bo to definitywnie byl dzwiek z gory z silnika a nie nizej od turbinki,wkazdym razie zaniklo :lol:
  3. wlasnie spaliny juz dawno czulem ,wymienilem ta zlaczke elastyczna co sie lubi przepalac...troche sie polepszylo spaliny bylo tak jak by troche mniej czuc w aucie ale wtedy tego swistu nie bylo...zobacze jutro pod spodem co sie dzieje..moze cos widac...ale ten dzwiek tylko jest podczas jazdy,jak wkrecam na obroty go i jak schodzi...i to tez taki nierowny...raz jest raz nie ma...na postoju odrazu jak stane to go slychac ale pozniej jak postoi na biegu jalowym nic nie ma...nic zobacze jutro co i jak....
  4. dolot napewno nie bo patrzylismy...zero kopcenia zamulki...tylko ten zj....ny swist! musze wlasnie zobaczyc na kanale od spodu co tam sie dzieje...ale to z gory ewidetnie slychac... :mad2:
  5. To co nikt nie wie co to moze byc :?: :?: ...myslalem tez nad polączeniem turbo kolektor ssacy...
  6. Witam. Jestem świezo po wymianie termostatów ,nasmarowaniu silownika turbiny, wymianie przewodow podcisnienia na silikonowe, wyczyszczeniu zaworu egr ,czujnika cisnienia doladowania , i dwoch elektrozaworkow egr oraz turbo, oraz niestety tylko wyczyszczeniu filtra odmy...,po calym zabiegu postanowilem zrobic test drive..oczywiscie rozgrzalem autko odpowiednio wszystko ok,poprawa znaczna w przyspieszeniu po wyzej wymienionych zabiegach...ale postanowilem przegonic bunie troche na 4 biegu cos kolo 3.6 tys obr zaczelo mi dziwnie swiszczec z silnika,tak piskliwie...odjalem noge z gazu i i bylo slychac ...na wolnych obrotach nic nie ma dopiero po dodaniu gazu ..najwiecej podczas przyspieszania ,na postoju slychac jak sie dodaje gaz ale juz mniej...zalaczam filmik ....dzwiek dochodzi jak by z silnika od walka rozrzadu...moze lancuszek rozrzadu sie poluznil...nie wiem....moze ktos wie i pomorze :?: nagrany filmik : http://www.przeklej.pl/plik/silnik-avi-003alu6ocbq4
  7. Glowica to chyba ostatecznosc...chyba ze bylo by wyjscie wyjac pompe wody bo kanalem od termostatu w dol idzie wlasnie do pompy wody..niechce nic spierdzielic zeby pozniej nie plakac z kosztami :mad2: ...ale nawet jak by to jak mogly sie same te uchwyty ulamac :?: ..zadna sila tam nie dziala tylko plyn w ukladzie chlodzenia krazy...
  8. No tak nawet jak bym nie ulamal jej przy demontazu to ta resztka gdzies powinna zostac w ukladzie ...nie bedzie to sprawialo problemu? nie zatka pompy wody czy jakiegos wezyka? ...ale problem mialem przy wyciagnieciu termostatu to chyba urwalem ja przy wyjmowaniu...zostawic to i zamontowac termostat,czy jednak cos dzialac glebiej...pompa...glowica?
  9. Witam .Jestem tutaj nowy na forum trafilem gdyz mam problem..a mianowicie zabralem sie za wymiane termostat glownego przy wyciaganiu urwalem lapke od trzymania tej sprezynki...poleciala gdzies w blok,tak mi sie wydaje..co teraz mam zrobic odkrecilem ten krociec zaraz pod jednak nic nie bylo..co teraz mam zrobic..pomozcie bo jestem zalamany...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.