Skocz do zawartości

mr_black

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kielce

Osiągnięcia mr_black

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki, ale to nie to... może jeszcze ktoś ma jakiś pomysł?
  2. Witam. Silnik M40 1,8i. Szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem. Mianowicie obrotomierz zaczął pokazywać b. dziwne wartości: od zera do trochę ponad 2 tys. obr/min. Wszystko zaczęło się po zmianie kabli wysokiego napięcia (cewka-induktor na odpowiednim kablu jest zamocowana). Może ktoś zetknął się już z czymś takim? Dodam, że akumulatorki w zegarach były wymieniane w zeszłym roku. Czekam na jekieś sugestie.....
  3. Cześć. Pod maską jest taki trójniczek z zaworkiem zwrotnym - też kiedyś mi się zepsuło. Kupiłem używany i też po dwóch miesiącach padł. To kupiłem zwykły plastikowy trójnik (w sklepie z pneumatyką za ok. 1,50zł) i działa OK. Różnica jest taka, że ten oryginalny nie pozwalał się cofnąć cieczy i od pierwszego naciśnięcia leciał płyn na szybę a teraz od drugiego.
  4. Tak naprawdę to nie mogą przeszukać Ci bagażnika bez nakazu - chyba, że jest jakaś blokada i wszystkich trzepią.
  5. U mnie też czujnik wyglądał OK - ale i tak go przeczyściłem: nic nie pomogło. Okazało się, ze kabelki zaraz przy czujniku były ułamane i to tak wrednie, że izolacja była OK dopiero podczas oględzin organoleptycznych dało się wyczuć, że wewnątrz jest pęknięty kabelek. Nowe po 20 cm przewodów i wszystko gra :-) A czujnik najłatwiej sprawdzić wyjmując wtyczkę, podpiąć się miernikiem (woltomierzem) a druga osoba niech zakręci kołem (najwygodniej na podnośniku). Jeśli będziesz miał jakieś zmiany na mierniku to czujnik jest OK. Stawiam na kabelki bo u mnie jak podskoczyłem na dziurach to też chwilami działał. Pozdrawiam
  6. mr_black

    Problem z wiskiem

    Witam. Mam to samo i stąd moje pytanie: A gdzie dokładniej jest ten zaworek? i co trzeba odkręcić, żeby się do niego dostać?
  7. No i co ja mogę powiedzieć? Strasznie dziękuję! :clap: :dance:
  8. Może ktoś kto otrzymał od sarny płytkę mógłby mi ją przesłać? Bardzo mi zależy. :modlitwa:
  9. Pęknięty był przewód (chyba podciśnienia) obok/pod przepustnicą. Wymiana i wszystko wróciło do normy. Jeszcze raz dzięki za wszystkie podpowiedzi.
  10. Witam ponownie. Nowy przewód gumowy już założony (nie wypuścili fuszerki tylko czekałem na nowy a auto było mi potrzebne więc jeździłem z nie wymienionym; za używany i popękany chcą na lokalnych szrotach ok. 50-60zł a nowy oryginalny kosztuje 75zł - podaję tę informację bo wiem, że jest to chodliwy towar). Niestety kłopot z brakiem mocy pozostał. Jutro lub pojutrze odstawię go na cały dzień niech dobrze go sprawdzą i może niech jeszcze raz ustawią ten wałek rozrządu bo skoro nic innego nie ruszali to ja bym się tu doszukiwał przyczyny. Będę informował o ewentualnych postępach. PS. Dzisiaj u nas rano była straszna mgła i alarm zasygnalizował mi włączenie. Obszedłem auto dookoła i znalazłem w połowie odczepioną plastikową listwę pod przednim spojlerem. Pewnie alarm ich spłoszył (trzymam pod blokiem) - ciekawe czy wrócą dokończyć dzieło?! Marzy mi się zastosowanie ostrego gwoździa z kurarą lub tężcem!
  11. Dziękuję belgus za wyjaśnienie - mam tylko nadzieję, że Cię nie zawieje teraz jak się spociłeś. łazik - tobie również dziękuję. Mam nadzieję, że facet coś wymyśli - jutro lub pojutrze jadę do niego jeszcze na wymianę tej rury gumowej między filtrem powietrza i kolektorem - sprowadza mi nową bo tamta jest stara, sparciała i z dziurą (póki co dziurę porządnie zaklajstrowałem i raczej to nie było przyczyną wspomnianych dolegliwości silnika - przynajmniej nie ta dziura!). Wtedy ma też się dobrze temu przyjrzeć (powiem mu o TPS-ie i przepływomierzu). Ja też mu mówiłem o tych popychaczach hudraulicznych ale po rozebraniu stwierdził,że wystarczy wymienić wałek i dźwigienki. Dźwięk teraz jest rewelacyjny i rzeczywiście nic nie hałasuje w silniku (by o łożysku alternatora nie wspomnieć). W każdym bądź razie dziękuję jeszcze raz za podpowiedzi - oczywiście następne mile widziane - a jak się coś wyjaśni (a mam taką nadzieję) to wówczas opiszę co było tego przyczyną.
  12. A co to jest TPS: przepustnica, przepływomierz?! Sorry ale nie nie wiem. Ja nie szaleję moim rzęchem i nie katuję go - lubię poprostu jak przyspiesza wtedy kiedy powinien - ale słuszna uwaga: to musi się podocierać. Ale twierdzę nadal, ze coś jest nie tak. Też podejrzewałem złe ustawienie wałka ale ustawiali to na przyrządach w firmie zajmującej się przygotowywaniem samochodów do wyścigów: Kałuża Motor Sport. I na silnikach to oni się trochę znają. A może jakiś przewód od podciśnienia czy coś takiego? Gdzie tego szukać fizycznie w silniku?
  13. Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam BMW E30 M40 1,8. Ze względu na strzaszne dźwięki zmuszony byłem do wymiany wałka rozrządu i dźwigienek (wszystko nowe). Przy okazji wymieniłem pasek rozrządu + rolki i napinacze. Rzeczywiście silnik chodzi elegancko, cichutko ale pojawił się problem. Jest jakiś taki tępy (brak mocy) a po przekroczeniu 3 tys. obrotów zamiast przyspieszenia nie dzieje się nic! a od 4 tys. to jest jeszcze gorzej - zaczyna zwalniać!!! (dawniej powyżej 3 tys. zaczynaj przyjemnie wciskać w fotel i można było zacząć wyprzedzanie). Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny takiego zachowania. Przeszukałem forum i nie znalazłem takiego tematu po wymianie wałka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.