itam, panowie posiadam BMW E38 z silnikiem M62B44, celowo zakladam wątek w tym dziale, ponieważ silnik był montowany również w E39. Silnik miał wymienianą uszczelkę pod jedna z głowic, ściagany kolektor dolotowy i wiele innych rzeczy które wymagały poprawek. Po złożeniu silnik dziwnie się zachowuje. Jak jest zimy chodzi w miarę ok, jak złapię trochę temperatu to obroty wskakują na 3000 i stoją na tej wartości po czym potrafią opaść i znowu wzrosnąć, mogę jechac bez dodawania gazu, silnik sam trzyma 2000 obrotów.. Szukałem lewego powietrza - nie znalazłem. Krokowie dokłądni wyczyszczony, i w związku z tym mam pytanie - czy podczas pracy silnika jak weźmie się krokowiec do ręki, to czuć takie wibracje jak w telefonie i słychać jakby brzęczenie (podobne do dźwięku pracującego transformatora ) ? Czy we wrocłąwiu jest ktoś może z takim silnikiem kto chciałby mi pomóc i na przykłąd umożliwić podłączenie swojego silniczka ?? Inpa zachowuje się dosyć dziwnie, nie pokazuje wogóle wartości SMOOTHNESS, reszta parametrów wygląda ze jest ok, komputer nie zgłasza błędów. Silnik M62B44 bez vanosa, skrzynia manualna