Skocz do zawartości

michau69

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 740i manual

Osiągnięcia michau69

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. sprawdz czy dziala sam rozrusznik - podaj na niego 12v, pozniej trzeba szukac dalej, moze po prostu szczotki sa juz zuzyte
  2. spokojnie, nie musi byc wcale zle, ale dopoki nie otworzysz slinika to sie nie dowiesz, co najwyzej mozesz zrobic test oleju, bedziesz mial obraz czy gora czy dol silnika
  3. jak sie wkreci na obrty, 3000, to lekko dotkne pedalu gazu i wchodza na maxa, nie pracuje jak powinno, po odpieciu wzezyka ktory daje powietrze do krokowca, i wpuszczeniu lewego powietrza obrty spadly do 1200, musialem tak zrobic bo musialem pilnie pojechac autem i trzyma caly czas obroty jalowe na 1200. poza tym chodzi wszystko dobrze. Dodam tylko ze na pewno mam spalone przekazniki od ABSu, ASC+T, i Wycieraczek - zalaly sie woda, i zastanawiam sie , bo wiem ze problem z kontrola trakcji moze dawac takie cuda - auto glupieje mysli ze kola sa w poslizgu i wkreca na obroty samochod.. ale to dopiero bede wiedzial w poniedzialek bo przekazniki bede mial... pytanie tylko czy na razie moge tak jezdzic ...do poniedzialku
  4. Wirem ze na pewno jest to sprawa z powietrze, bo jak przytkam wlot powietrza przy krokowcu, ten wezyk, to moge "wyregulowac" sobie obroty do prawidlowych - pytanie czy to wina krokowca, czy samego sterowania nim, np jakis czujnik, silnik byl rzogrzebany konkretnie, teraz po poskladaniu mam taki efekt, czy mozliwe by bylo cos takiego gdyby pod kolektor dostawalo sie lewe powietrze ?? Druga sprawa to taka ze przez chwile mialem efekt ze silnik wogole nie chcial sie wlaczyc, zapalal i od razu gasl, po 10 razach zapalil - jak otworzylem przepustnice. Czy tak jakby krokowiec sie zawiesil i zamknal cale powetrze do kolektora. Szukam chetnego do pomocy z okolic wroclawia, potrzebowalbym sprawdzic krokowca.
  5. Mialem to samo ale w silniku M62B44, 4.4 - 286KM, powodem byla wydmuchana uszczelka miedzy 3 i 4 garm, jeden pchal do grugieo, ponadto w koektorze slychac jakby powietrze sie cofalo
  6. koledzy nikt nie mogłby mi sprawdzic zachowania tego krokowca ?
  7. Silnik oprocz tego pracuje idealnie nic nie telepie, po prostu wskakuja obroty na 3000 i tak sie utrzymuja, jak przycisne waż od krokowca to obroty moge "wyregulowac" do prawidlowych ~850, jak odlacze krokowca to obroty spadaja do okolo 1500-2000, a jak zgasze i probuje zapalic bez krokowca to nie da rady- teoretycznie problem jest z dawka powierza, jak mu troche zabiore zaciskajac waz to obrot spadaja Czy ten silniczek ma tak brzeczeć ??
  8. itam, panowie posiadam BMW E38 z silnikiem M62B44, celowo zakladam wątek w tym dziale, ponieważ silnik był montowany również w E39. Silnik miał wymienianą uszczelkę pod jedna z głowic, ściagany kolektor dolotowy i wiele innych rzeczy które wymagały poprawek. Po złożeniu silnik dziwnie się zachowuje. Jak jest zimy chodzi w miarę ok, jak złapię trochę temperatu to obroty wskakują na 3000 i stoją na tej wartości po czym potrafią opaść i znowu wzrosnąć, mogę jechac bez dodawania gazu, silnik sam trzyma 2000 obrotów.. Szukałem lewego powietrza - nie znalazłem. Krokowie dokłądni wyczyszczony, i w związku z tym mam pytanie - czy podczas pracy silnika jak weźmie się krokowiec do ręki, to czuć takie wibracje jak w telefonie i słychać jakby brzęczenie (podobne do dźwięku pracującego transformatora ) ? Czy we wrocłąwiu jest ktoś może z takim silnikiem kto chciałby mi pomóc i na przykłąd umożliwić podłączenie swojego silniczka ?? Inpa zachowuje się dosyć dziwnie, nie pokazuje wogóle wartości SMOOTHNESS, reszta parametrów wygląda ze jest ok, komputer nie zgłasza błędów. Silnik M62B44 bez vanosa, skrzynia manualna
  9. Witam !, mam LPG, byłem na komputerze, nie pracuja 3 gary - diagnoza - LEWE POWIETRZE - poiedz mi które uszczelki, na razie wymienilem miedzy przepustnica a kolektorem, dolnych nie wymienialem, słychać jak auto zaciaga powietrze - jakby w srodkowej czesci kolektora
  10. Witam PAnowie walczę z silniiem już drugi dzień. Auto szarpie, nie ma mocy, słychać stuki w wydechach, wydaje się jakby nie pracował na wszystkich cylindrach. Dzisiał doszedł do mnie interfejs i zaraz sprawdę co inpa pokaże. Ale mam jedno pytanie, autem jeżdżę krótko, czy w waszych silnikach przy kolektorze dolotowym słychać jakby cykanie/sykanie jakby powietrza? Być może gdzieś ciągnie lewe powietrze ale sprawdzałem i nie mogę dojść do tego gdzie, a nie jestem pewny czy on tak po prostu nie pracuje. Być może macie jakieś doświadczenia któe mógłbym jeszcze wykorzystać ?
  11. Witam ! Panowie kilka pytań odnośnie skrzyni manualnej. Auto bmw 740, silnik M62B44 z manualną skrzynią biegów Getrag S6S 420G, rok 1996. Czy auto posiada kontrolę poziomu oleju w skrzyni ? Czy trzeba sprawdzać ręcznie odkręcając śrubę na skrzyni ? Nie wiem dlaczego ale przy wrzucaniu z 1 na 2 bieg, słuchać i czuć pojedyncze zgrzytnięcie, po czym dwójka normalnie wchodzi. Przy przechodzenie np. z 2 na 3 tego efektu już nie ma. Auto miało wymieniony dwumas i sprzęgło, i widzę że cała skrzynia jest w oleju, pod autem zostają też plamy. Jestem już umówiony na kontrolę tego wycieku, ale martwi mnie ta sytuacją z "dwójką". Czy może być to wina zbyt małej ilości oleju w skrzyni ? Czy jest jakiś olej który BMW poleca do tego rodzaju skrzyni ? Niestety nie wiem jak było przed wymianą sprzęgła, ponieważ nie jeździłem wtedy tym autem. Dodam jeszcze tylko że skrzynia 6b, wracając z pracy do domu miałem po drodze ASO, z ciekawości zapytałem czy są do kupienia synchronizatory i niestety...jedyna opcja to zamówienie nowej skrzyni, nie pytałem nawet o cenę.
  12. michau69

    przednie zawieszenie

    kolego zawieszenie w bmw jest trochę skomplikowane, jedź na szarpaki, zapłacisz 30 zł i będziesz wiedział wszystko
  13. michau69

    740 5hp30 wsteczny ?

    Rozumiem, pytam bo automaty to dla mnie nowosc, troche sie ich boje ze względu na ewentualne koszty naprawy, jestem umówiony na oglądanie auta jeszcze raz to dokładnie sprawdzę, wydaje mi się że to było szarpnięcie tylko przechodzenia na wsteczny. Dzięki za odpowiedź
  14. michau69

    740 5hp30 wsteczny ?

    Witam ! Panowie mam pytanie, ogladałem dzisiaj auto któe mam zamiar kupic, po rozkodowaniu vinu okazuje się ze siedzi w nim skrzynia 5hp30. Z forum wyczytałem wiele informacji na temat awaryjności itd., w związku z tym mam pytanie, czy po wrzucaniu z D na R to normalne że słychać lekkie zgrzytnięcie i delikatne szrpnięcie auta ? Nie a każdym razem, w zasadzie przydarzyło się to jak auto było zimne, później było juz ok, przebig okolo 280kkm, co do wymian oleju w skrzyni nie mam informacji. Przepraszam za pytanie ale nigdy nie jezdziłem automatem, i dlatego nie wiem czy to normalne, czy wynik zużycia elementów skrzyni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.