Na wstępie witam wszystkich. Od stycznia posiadam BMW X3 z 2006 r. po lifcie. Samochód krajowy z potwierdzonym przebiegiem 90 tyś., bezwypadkowy. Zacznę od początku ku przestrodze. Kupiłem samochód po sprawdzeniu w ASO gdzie potwierdzili powyższe fakty, stwierdzili uszkodzenie PDC (ustnie powiedzieli, że uszkodzony jeden czujnik), wyciek z lewego przedniego amortyzatora, spalona 1 świeca żarowa. Po zakupie podczas przeglądu w innym ASO stwierdzono, że są uszkodzone 6 czujników parkowania - wymieniłem sam i jest ok, wymieniłem 4 świece żarowe w ASO - jest ok ale stwierdzono, że sprzęgło pada. Później dopatrzyłem się również, że cieknie płyn ze spryskiwaczy lamp przednich co mnie załamało. Kupiełm więc w ASO koło dwumasowe (LUK - taniej niż w innych sklepach - 1320 zł) tarczę i łożysko LUK w sklepie z częściami. Kolega wymienił wszystko i sprzęgło działa ok tj. lekko wciska się pedał, nie ślizga się -generalnie jest ok. Po wymianie sprzęgła zauważyłem, że podczas ruszania, szczególnie szybszego jednocześnie skręcając koła przednie słychać dziwny dźwięk dochodzący z okolic kół tylnich. Dźwięk jakby coś tarło, dodatkowo następuję jedno stuknięcie tak jakby dołączał się napęd. Cóż może być tego przyczyną? Proszę o sugestie. Dodam że brak odgłosów podczas ruszania na wprost na dobrej nawieżchni i przy większych prędkościach, a może jest bo trochę w aucie wydaje się być głośno. Pozdrawiam Sylwek Niezależnie od wszystkiego stwierdzam, że z żadnym dotychczasowych moich aut nie miałem tyle kłopotów - ale to BMW