Skocz do zawartości

plomyk

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 2.0D, 2006

Osiągnięcia plomyk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. plomyk

    Zakup X3 po 1.1.2014 r.

    Witam po dość długiej przerwie. Pana Moderatora proszę o przeniesienie tematu - jeżeli w złym dziale piszę. Skończył się leasing, czas na zmiany... Wszyscy już wiemy, że po 1.1.2014 r. wraca "kratka" i możliwość odpisu 23%Vat od samochodów z homologacją. Oczywiście Ministerstwo Finansów nie bardzo się tym chwali z wiadomych przyczyn. Czy ktoś z Państwa ma informację czy BMW planuje sprzedawać auta z homologacją ciężarową - może już wystąpiło o homologację. Od razu zaznaczę, że dzwoniłem do kilku salonów i nie chcą gadać, podobnie w centrali BMW. Jest to oczywiste bo żadna firma nie kupiła by teraz samochodu Być może bywa ktoś na forum, kto ma takie informację (wiem od pracownika centrali Nissana, że już wystąpili o homologację dla X-traila.) proszę się nimi podzielić. Pozdrawiam P.S. mój obecny X3 do sprzedania Sylwek
  2. Witam serdecznie. Problem ze sprzęgłem opisywałem w tym samochodzie. Kupiłem dwumasę w serwisie za 1300 zł więc nie rozumiem po co kupować w jakimś sklepie za kwotę wyższą. Pozdrawiam Sylwek
  3. Zestaw Parrot + conector, całość kupione w Warszawie za kwotę 750
  4. Witam, wiem że to nie w tym dziale ale proszę nie kasować. Wczoraj dołożyłem zestaw głośnomówiący bluetooth, koszt 750 zl, radio buisness, działają przyciski w kierownicy, całość załatwiona w 2 godziny. Temat jest sprawdzony i naprawdę prosty, a daje dużo frajdy. Wszystkim zainteresowanym pomogę zdalnie w montażu.
  5. plomyk

    Awaryjność x3 2.0d

    witam raz jeszcze, co do przebiegu to jestem pewny na 100%. Mogę dodać że diagnoza serwisu Auto Fus to uszkodzone turbo. Z powodu zbyt dużych kosztów naprawy zabrałem auto. Turbo nowe już kupione. Znawca tematu stwierdził, że załatwiłem je na własne życzenie tj. wymiana oleju w samochodach z DPF co 30 tyś to pomyłka firmy i mają sporo takich przypadków. Może was nie zanudzę a na pewno przestrzegę. Po mroźnej nocy (-24st.) odpaliłem auto, przejechałem do nagrzania płynu i gaz w podłogę - bo się spieszyło. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów padła turbina. Spec od turbo twierdzi że w autach z DPF maleńkie cząsteczki ropy z wodą, które mogą trafić w turbo. Ze względu na powyższe olej powinno się wymieniać im częściej tym lepiej. I tak będę robił. Może ktoś miał podobny przypadek?
  6. plomyk

    Awaryjność x3 2.0d

    Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Postanowiłem podzielić się spostrzeżeniami dot. mojego BMW. Jednocześnie proszę o szczerą opinię na temat waszych samochodów. Jestem pedantem samochodowym. Moje BMW wyjechało z fabryki 09.2006 po liftowe z 2.0 150HP. Salon Polska. Bezwypadek. Przebieg 108 tyś. cały czas serwisowane w Warszawskich serwisach BMW. Od przebiegu 70 tyś. wymieniono w kolejności 6 szt. czujniki parkowania, sprzęgło z kołem dwumasowym (komplet aby nie zaglądać później), spryskiwacze reflektorów, skrzynię rozdzielcą x-drive, świece żarowe, sterownik świec żarowych, akumulator. Ostatnio podczas jazdy przy prędkości ok. 160 km/h silnik stracił moc. Stoi u mechanika, błąd na kompie pokazuje że zbyt duże ciśnienie turbiny i silnik pracuje w trybie awaryjnym. Umówiłem się na serwis. W międzyczasie dokupiłem komplet kół zimowych ale to nie usterka. Trochę mnie to denerwuje - też tak macie?
  7. plomyk

    Szum podczas ruszania

    Witam ostatni raz w tej sprawie. Wszystko załatwione w BMW Bawaria Motors za ustaloną cenę. Wymienili skrzynię rozdzielczą, łącznik gumowo-metalowy, podkładkę itd. Ważne skrzynia rozdzielcza w komplecie z silnikiem wygląda na nową. Dali gwarancję na 2 lata. Pozdrawiam
  8. Ja obstawiam, że to to samo co u mnie tj. skrzynka rodzielcza.
  9. plomyk

    Szum podczas ruszania

    W kosztorysie przewidzieli również łącznik wału napędowego za 478 oraz podkładkę gumowo-metalową za 174,8. Będzie więc komplet i mam nadzieję, że zapomnę o problemach z x3. Skrzynia sprzedana ale i tak wolę dołożyć 2000 zł i mieć gwarancję na 2 lata.
  10. plomyk

    Szum podczas ruszania

    Witam, niedowiarków przebiegu infromuję, że auto jest krajowe, serwisowane, bezwypadkowe. Wg nieoficjalnej infromacji z serwisu skrzynie padają jak chcą, a główną przyczyną są opony o nierównych oporach toczenia (kół zimowych właściciel mi nie oddał więc podejrzewam, że mógł mieć szersze z tyłu lub inny profil). Koleś z serwisu stwierdził, że to wada fabryczna tych samochodów ale nikt do tego się nie przyzna. Cena jest normalna a wynika z tego, że skrzynka jest częscią z programu ...., gdzie konieczne jest pozostawienie swojej starej w serwisie. Podejrzewam, że wymieniają w niej jakieś łożysko, czyszczą i sprzedają jako nową. Jestem umówiony na wymianę 01.08.2011 r. więc dam znać po. Pozdrawiam
  11. plomyk

    Szum podczas ruszania

    Ciąg dalszy. Po sprawdzeniu w Bawaria Motors owego szumu stwierdzili uszkodzenie skrzynki rodzielczej oraz łącznika wału napędowego - przyczyna szumów, koszt 5337,51 zł. Na chwilę obecną nie zrobione.
  12. plomyk

    X3 - porada w zakupie

    Koło dwumasowe ok. 1350 zł najtaniej w serwisie BMW, komplet 3000 tyś. u mnie padło po ok. 86000 tyś.
  13. plomyk

    Szum podczas ruszania

    Na wstępie witam wszystkich. Od stycznia posiadam BMW X3 z 2006 r. po lifcie. Samochód krajowy z potwierdzonym przebiegiem 90 tyś., bezwypadkowy. Zacznę od początku ku przestrodze. Kupiłem samochód po sprawdzeniu w ASO gdzie potwierdzili powyższe fakty, stwierdzili uszkodzenie PDC (ustnie powiedzieli, że uszkodzony jeden czujnik), wyciek z lewego przedniego amortyzatora, spalona 1 świeca żarowa. Po zakupie podczas przeglądu w innym ASO stwierdzono, że są uszkodzone 6 czujników parkowania - wymieniłem sam i jest ok, wymieniłem 4 świece żarowe w ASO - jest ok ale stwierdzono, że sprzęgło pada. Później dopatrzyłem się również, że cieknie płyn ze spryskiwaczy lamp przednich co mnie załamało. Kupiełm więc w ASO koło dwumasowe (LUK - taniej niż w innych sklepach - 1320 zł) tarczę i łożysko LUK w sklepie z częściami. Kolega wymienił wszystko i sprzęgło działa ok tj. lekko wciska się pedał, nie ślizga się -generalnie jest ok. Po wymianie sprzęgła zauważyłem, że podczas ruszania, szczególnie szybszego jednocześnie skręcając koła przednie słychać dziwny dźwięk dochodzący z okolic kół tylnich. Dźwięk jakby coś tarło, dodatkowo następuję jedno stuknięcie tak jakby dołączał się napęd. Cóż może być tego przyczyną? Proszę o sugestie. Dodam że brak odgłosów podczas ruszania na wprost na dobrej nawieżchni i przy większych prędkościach, a może jest bo trochę w aucie wydaje się być głośno. Pozdrawiam Sylwek Niezależnie od wszystkiego stwierdzam, że z żadnym dotychczasowych moich aut nie miałem tyle kłopotów - ale to BMW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.