Skocz do zawartości

Misiek_sez

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36

Osiągnięcia Misiek_sez

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Skumulowały się chyba dwie rzeczy pierwsza to te podciśnienie a druga to że dokręciłem korek mocniej niż zawsze.
  2. a to nie jest przypadkiem awaryjne otwieranie klapki gdy padnie centralny?
  3. Witam Mam taki problem. Otóż wczoraj zatankowałem samochód "pod korek" i dziś nie mogłem go w ogóle ruszyć... Najprawdopodobniej go zassało. Teraz pytanie gdzie znajduje się odpowietrznik baku? :mad2: Pozdrawiam
  4. Czy myślisz, że zwarcie na tylnych światłach dałoby taki efekt jak opisałem wyżej? W jaki sposób mogę sprawdzić te przewody, tylko wizualnie czy miernikiem?
  5. np. jakie? Wszystko przywróciłem do stanu pierwotnego nawet kilka razy sprawdzałem czy czegoś nie pominąłem. Może istotne być to że od jakiegoś czasu miałem problem ze światłem z tyłu. Świecił mi się błąd żarówki na zegarach, prawa tylna po odpaleniu samochodu. Jednak gdy włączałem światła mijania wyłączał się od razu. Ignorowałem to ponieważ żadna żarówka z tyłu nie była uszkodzona. Może przy podłączaniu multi i dodatkowo odłączeniu aku coś padło. Narazie chyba zamówie moduł i jak to nie pomoże będe szukać jakiegoś elektro-magika.
  6. Co masz na myśli z naprawą? Kto mógłby się czegoś takiego podjąć?
  7. Cześć chciałbym się podpiąć pod temat. Mam następujący problem. Zabrałem się za podłączenie multifunkcji. Po podłączeniu wszystkiego okazało się, że coś przy okazji zepsułem. Multifunkcja działa podświetlenie jej też jednak całe oświetlenie w samochodzie zwariowało. Podświetlenie przełącznika świateł ciągle się pali. Podłączałem pod ten moduł za przełącznikiem dwa kable do multi. Od ECU też podprowadziłem kabel. Możliwe że coś tam mogłem zrobić? Aktualnie mogę włączyć światła bez zapłonu co jest dziwne. Zapalają mi się: lewa lampa - ksenon, prawa lampa - ksenon, pozycja, kierunek (światłem stałym) w lewym błotniku pali się kierunek i z tyłu światła mijania po skosie... istna herezja. :mad2: Kierunki nie działają. Ostatecznie całą multifunkcje rozłączylem jak i usunąłem kable które puszczałem i dalej jest ten sam efekt. Czy ktoś miał coś podobnego? Czy możliwe, że uszkodzony został moduł świateł? Jak to sprawdzić? Może ktoś posiada schemat opisowy który kabel z modułu od czego jest? :mad2:
  8. Witam Mam następujący problem. Zabrałem się za podłączenie multifunkcji. Po podłączeniu wszystkiego okazało się, że coś przy okazji zepsułem. Multifunkcja działa podświetlenie jej też jednak całe oświetlenie w samochodzie zwariowało. Podświetlenie przełącznika świateł ciągle się pali. Podłączałem pod ten moduł za przełącznikiem dwa kable do multi. Od ECU też podprowadziłem kabel. Możliwe że coś tam mogłem zrobić? Aktualnie mogę włączyć światła bez zapłonu co jest dziwne. Zapalają mi się: lewa lampa - ksenon, prawa lampa - ksenon, pozycja, kierunek (światłem stałym) w lewym błotniku pali się kierunek i z tyłu światła mijania po skosie... istna herezja. Kierunki nie działają. Ostatecznie całą multifunkcje rozłączylem jak i usunąłem kable które puszczałem i dalej jest ten sam efekt. Czy ktoś miał coś podobnego? Czy możliwe, że uszkodzony został moduł świateł? Jak to sprawdzić? Może ktoś posiada schemat opisowy który kabel z modułu od czego jest? :mad2: Pozdrawiam
  9. Witam Mój problem jest następujący. Po spokojnej jeździe w zakresie obrotów poniżej 2tys. i przebyciu powiedzmy 50-100km w mieście samochód po gwałtownym zerwaniu dymi strasznie i zostawia na jezdni czarny pasek z wydechu. Przy dłuższych dystansach tworzy się prawdziwa chmura. Jednak przy ciągłej dynamicznej jeździe gdzie samochód kręcę i trzymam powyżej 2tys samochód mało kiedy puści dymka. Jestem po wymianie odmy, filtra powietrza, filtra paliwa, zmianie oleju. Sprawdzałem samochód pod INPĄ - błędów brak (jedynie błąd na dwóch świecach który jest spowodowany uszkodzonym sterownikiem, ale to raczej na to nie ma wpływu). Samochód osiąga ciśnienie które oczekuje komputer (sprawdzane podczas jazdy), czyli turbina pracuje prawidłowo. Nie mam doświadczenia w diagnozie, ale gdy robiłem test, miałem efekt lagu czyli ciśnienie które oczekiwał komputer rosło od ~1000 do 2500 przy czym ciśnienie osiągnięte rosło nieco z opóźnieniem około 0,5s. :) Oczywiście to pewnie normalne. Dodatkowo sprawdzałem wtryski na inpie nie widziałem niczego niepokojącego. Żaden nie wychodził poza zakres 1.0 i-1.0. Nie mam już pomysłów. EGR? Kierowniczki w turbo (występowało by co najwyżej przeładowanie?), może wykręcić wtryski i zawieźć do sprawdzenia? Zaznaczę również, że w dość krótkim czasie zbiera mi się dość sporo nagaru na zaworze EGR. :mad2: Pozdrawiam
  10. Witam Potrzebuje informacji co myślicie o tym samochodzie. Mam dość spory kawałek do przejechania wiec nie wiem czy warto. :roll: http://otomoto.pl/bmw-330-xi-szwajcar-nawi-m-pakiet-C22862599.html pzdr
  11. W tym problem, że ona ma luzy, kilka razy jak nie wszedł bieg to grzechocze aż w ręku... raczej nie wklejona :shock:
  12. Witam Mam problem kupiłem samochód od niemca... nie wiem jaką miał fantazję montować taką gałkę, ale chciałbym się jej pozbyć. Problem w tym że za cholerę nie mogę jej zdjąć. Do góry ciągnę i nic. Nie kręci się również. Wykręcałem już te imbusy z góry jednak to tylko atrapa jakaś. Próbowałem również odkręcić ten pierścień od dołu i też nic. Może ktoś może mi pomóc bo nawet już się przymierzałem do drastycznych opcji - kątówka ;] http://img824.imageshack.us/img824/1379/img20111108125005.jpg http://img15.imageshack.us/img15/9036/img20111108125012.jpg http://img189.imageshack.us/img189/5475/img20111108125024.jpg http://img692.imageshack.us/img692/6141/img20111108125043.jpg http://img705.imageshack.us/img705/103/img20111108125048.jpg Pozdrawiam
  13. Ehhh no ale nowe laptopy nie posiadają juz PCMIA, tylko ExpressCard 34/54 :? Czyli na tym laptopie nie jestem w stanie nic uruchomić? Posiadam taką kartę http://allegro.pl/pelny-sprzetowy-port-rs232-expresscard-ms-dos-uart-i1643848855.html Sprzedawca rzekomo zapewnia "Bezprobelowa komunikacja z tunerami satelitarnymi, urządzeniami diagnostyki samochodowej, kasami fiskalnymi i wiele innych" ponieważ posiada "Moschip MCS9901 zgodny z 16C450/16C550 UART". W skrócie mówiąc dałem się zrobić w bambuko? :mad2: palermos napisał że DIS jest na SCO, co to za system? i czy nie mogę go zainstalować? będę miał duże problemy?
  14. Ok mam juz Windowsa, oraz VMware... jednak posiadam nowego laptopa bez wyjścia RS232. Kabel diagnostyczny mam pod RS232. Emulatorami na USB nawet nie bawiłem się bo podobno to nie działa... :8) Wyczytałem że najlepsza jest do tego przejściówka ExpressCard z chipem wiec takową zakupiłem na allegro (około 100zł). Jednak moim problemem jest to ze program VMware nie widzi ExpressCard... jedyne gniazdo ktore jest chyba obsługiwane to USB. I co ja mam teraz począć? :roll: Pozdrawiam
  15. Witam Posiadam system Mandriva LINUX. Czy jest ktoś w stanie powiedzieć jak zainstalować na nim INPA i DIS'a? :roll: Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.