Skocz do zawartości

dziadek_yoyo

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dziadek_yoyo

  • Urodziny 23.12.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 2.0d 177km Mpakiet
  • Lokalizacja
    Poddębice
  • Zawód
    Własna Działalność :)

Osiągnięcia dziadek_yoyo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dodam mam BMW e39 Kombi 2001 rok duża navi .
  2. Mój problem się zaczął jak zwykle z winny mechaników :(( A więc serdeczni Panowie używając prostownika z rozruchem podali takie napięcie że spaliło mi oryginalny wzmacniacz samochodowy i było tylko słychać jeden wielki szum głośników !!! Kupiłem drugi wzmacniacz i działa ale teraz muzyka np gra mi 20 sek i wyłącza się dźwięk :(( gdy włączę i wyłączę radio znów 20 sek i to samo . Jest inaczej w takiej sytuacji jak włączę radio leci przez 20 sek wyłączy się i gdy przełączę na CD i wrócę na FM gra normalnie sytuacja jest taka sama w przypadku gry najpierw załączę CD pogra 20 sek i się wyłącza to przełączam na FM i po chwili powróci do CD to jest normalnie . Subwoofer też podejrzewam że jest spalony bo nie gra za bardzo a gdy go odpiąłem to tylko mi radio gra 20 sek bez względu na to czy będę przełączał na CD a później na FM . Bardzo proszę o pomoc czytałem inne tematy ale tak jest tylko o kostkach że są zaśniedziałe a to na pewno nie ten problem bo przed tą cała sytuacją było wszystko ok
  3. Witam Ze względu że skrzynia w moim BMW e39 3.0d poszła skrzynia automatyczna to moje pytanie brzmi czy mogę założyć inną skrzynie niż tą co mam moja to GM 20 - 5 biegowa a jak się nie mylę to są też 6 ?? Z góry dzięki za odpowiedzi :)
  4. Więc przed stawię dalszy ciąg mojej skrzyni :) Skrzynia zgubiła biegi :) Na kompie pokazuje się błąd 37 związany z zanikiem 5 biegu ale nie jeździ na żadnym :) Pozdrawiam
  5. Witam Mam dość poważny problem a mianowicie . Miałem taką sytuacje że na sporcie na końcowych obrotach przy zmianie biegów samochód zachowywał się jak by nie miał odpowiedniej dawki paliwa i szarpało przy zmianie biegu :shock: Teraz jest jeszcze gorzej :cry: problem ze zmianą biegów teoretycznie ustał ale !!! Strasznie szarpie mi samochodem przy równej jeździe np : przy 100 km między 1000 a 2000 obrotów również przy 80 jak i wyższej prędkości i obrotach jest strasznie ! Nie raz również jest tak że w przypadku hamownia odczuwam tak jak by ktoś uderzył w skrzynie . Proszę o jakieś porady czy to na pewno skrzynia ?? Dodam że wał i dyfer są dobre bo mi sprawdzali z silnikiem ok wszystko a olej w skrzyni wymieniany był 20 000 tys km temu . Z góry dzięki za porady :)
  6. dziadek_yoyo

    Pomocy Proszę

    Kolego gry przekręcam stacyjkę to pali się najpierw na pomarańczowo a po paru sekundach na czerwono :( to co mi doradzasz skrzynia niby ok samochód zachowuje się normalnie i coś mi się wyświetla komunikat ( Bremsbelag )
  7. dziadek_yoyo

    Pomocy Proszę

    Witam Mam teraz taki mały problem . Pali mi się na zegarach na czerwono lampka z ( ! ) . Nie wiem co to oznacza ?? Klocki dobre czujniki dobre a zapaliła mi się w czasie jazdy i teraz po każdym odpaleniu pali się ciągle co może być przyczyną mówili mi że nawet gdy do kompa się podepnę to nic nie wykaże :( co mam teraz robić ?? Moje BMW to E39 3.0d Automat 2001 r. Pozdrawiam Dzięki z góry za porady .
  8. Sory za błąd ortograficzny w opisie tematu :D
  9. Witam Wymieniałem olej w skrzyni w polecanym zakładzie mechaniki pojazdów od wymiany oleju w automacie . A mój problem polega na tym iż po wymianie jakieś 3 godziny później na biegu neutralnym i na każdym innym od czasu do czasu dziwnie mi skacze a cały czas trzęsie samochodem drgania są bardzo mocne klapa się trzęsie :( przed wymianą takiego problemu nie było :mad2: Olej kupowany w Salonie BMW uszczelka i filtr też . Do skrzyni wlali mi 5 litrów czy nie za mało i to może być powodem ?? Proszę o pomoc :(
  10. Kolego mam skrzynie automatyczną a temat z kołem dwu masowym w e32 oj to była droga i ciekawa podróż hehe po wydaniu 1400 zł i tak było źle może winna była mechanika który to składał . Ciekawostką o której się dowiedziałem sprzedając samochód następnemu właścicielowi powiedział że zakłada się stare twarde sprzęgło od starej siódemki . :cool2:
  11. Dzięki koledzy :D Więc we wtorek wyruszam po nowe poduchy ciekawe ile kosztują . A kolego co do napinaczy i rolek to ciekawa sprawa ja na razie wymieniłem same paski bo rolki i napinacze całe :lol: Ale polecam kupowania w ASO takich rzeczy nie jest to tania rzecz ale mam pewność że w czasie długiej podróży nic nie pęknie . Pozdrawiam PS . dzięki za pomoc :cool2:
  12. Witam koledzy pewnie temat był nie raz przerabiany ale mam mały problem w moim BMW E39 3.0d 193KM : Przy gaszeniu strasznie trzęsie silnikiem na odpalonym wszystko ok silnik równo pracuje temperatura ok więc nie wiem co robić czy brać się za wymianę poduszek ??? :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.