Skocz do zawartości

czeslaw555

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czeslaw555

  • Urodziny 19.08.1959

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Mam inny 2012
  • Lokalizacja
    POMORSKIE

Osiągnięcia czeslaw555

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. tylko w przypadku gdy auto było po firmowe sprzedane dla prowadzącego D.G w cenie netto. Każda prywatna osoba kupuje auto w cenie brutto i w PL nie płaci żadnego VAT-u
  2. każdy pośrednik czyli np komis musi być wpisany w NL dowód rejestracyjny, nawet jak jest w jego posiadaniu jeden dzień.
  3. Podatek BPM (czyli od luksusu) nie ma nic wspólnego z VAT. Wałek na VAT nadal jest możliwy.Pytanie czy opłacił VAT to nietrafione pytanie, bo co ma odpowiedzieć ? Lepiej i sensowniej prosić o skan dow. rejestracyjnego , będzie wiadomo kto był ostatnim właścicielem. Warto też poprosić/zdobyć nr. rejestracyjny holenderski bo google może wiele pokazać dzięki niemu. Nie zawsze tak jest, ale często się zdarza mimo wszystko
  4. mój kuzyn koniecznie chce kupić to auto, moje zdanie zna ale nadal chce to auto ;) http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-bmw-645-ci-navi-xenon-skory-navi-zarejestrowana-ID6yeSxX.html nr VIN wbaeh71060b293555 Jak Waszym zdaniem to wygląda ?
  5. sugerujesz że LM uszkodził wtryski ? sądzę że miałeś już je na wykończeniu i LM nie jest winny uszkodzeń . Oglądanie wtrysków po zastosowaniu LM nic nie wnosi, trzeba było je widzieć przed i po zastosowaniu LM. Przed pewnie wyglądały jeszcze gorzej. Tak wygląda wtryskiwacz Delphi który przeżywa do ok 200- 230 tys.km. potem to już jazda grożąca uszkodzeniami wypaleniem denka tłoka,rozerwaniem cylindra, to skrajne przypadki. Korekty w tym przypadku były już rozjechane ponad normę, auto przejechało w po kraju ok 150 tys.km , potem w cyklu mieszanym kolejne 70 tys.km. na paliwach premium/zwykłe i tankowane 50/50% kraj/zagranica. Próba reanimacji środkiem Forte niewiele pomogła, korekty wróciły do widełek ale i tak kopcenie pozostało przy butowaniu, choć było mniejsze niż przed zastosowaniem Forte Advanced..., silnik też pracował trochę nierówno na wolnych obrotach, po zalaniu Forte wyrównał trochę swoją pracę. Do czego zmierzam ? Do tego że jak coś już padnie mechanicznie to nic nie pomoże tylko trzeba wymieniać na nowe lub regenerować. Stosowanie tych środków profilaktycznie jest jak najbardziej uzasadnione, jednak gdy mamy bardzo mocno zabrudzony układ, bez jeszcze uszkodzeń mechanicznych, trzeba czyścić w systemie warsztatowym (opisy parę postów wyżej), to przywraca wszystko do normalnej pracy. I jeszcze raz, uszkodzeń nie naprawi żaden środek. http://img842.imageshack.us/img842/4610/pe3a.jpg
  6. Artykuły które warto przeczytać : Właściwości smarne paliwa http://suw.biblos.pk.edu.pl/resources/i9/i9/i9/r999/OleksiakS_ZagadnieniaSmarnosci.pdf Jakość paliwa a trwałość silnika http://www.wojdas.24x7.pl/download/paliwa.pdf Czy wiesz co "żyje" w paliwie ? Poczytaj http://www.petrolnet.pl/Czy-wiesz,-co-zyje-w-paliwie-,wiadomosc,24,maj,2013.aspx
  7. jeżeli nie dziej się nic poważnego to lepiej lać na zbiornik, ja miałem np taki przypadek. Po zatankowaniu na stacji paliw coś przytkało mi jakimś syfem układ paliwowy, auto nie bardzo chciało się zbierać do jazdy. Najpierw jednak wlałem Forte do baku i po ok 150 km zaczęło wszystko powoli wracać do normy. Gdyby to zawiodło dopiero wtedy bym zastosował czyszczenie tzw. "warsztatowe" czyli takie jak w opisie aukcji. Można też samemu zrobić używając odpowiedniego urządzenia http://www.forte-nwe.pl/produkty/urzadzenie-czyszczace http://http://img163.imageshack.us/img163/9282/xe7y.jpg
  8. No szkoda :( ale jak będziesz kolejny raz wlać to pisz śmiało. Zaleca się stosować profilaktyczne co 12-15 tys.km. ja stosuję np. co 10 tys.km :) Warto obejrzeć posłuchać choć trochę czasu to zajmie :wink: http://porozmawiajmy.tv/profilaktyka-zdrowotna-samochodu-roman-gradkowski/
  9. Cena Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner ok 77 zł
  10. na żartach się znam :) wiem też jest też tak jak coś polecasz to różnie jest to odbierane i też staram się to zrozumieć. Jest tak że jedni się boją coś zastosować, użyć, zrobić inni nie wierzą w to i piszą swoje zdanie ale gdy napisałem o pewnej firmie na jednym z for że jej nie polecam i opisałem dlaczego. Nie ma do tej pory żadnego komentarza, złego czy dobrego, broniącego, czy negującego to co opisałem. Zawsze pojawi się jednak gdy coś polecamy. Obojętnie czy to będzi środek, warsztat, proszek do prania ;) , natychmiast jest jakiś komentarz, ile bierzesz ? (sporo ;))że to ściema, że pewnie nie zadziała i tak można pisać i pisać. Grunt to robić swoje i nie przejmować się za bardzo. Pozdrawiam
  11. Faliszewice może sam spróbujesz ? Ryzyko żadne, może,tak jak pisałem wcześniej, Twoje auto jest już (być może) po takich lub podobnych środkach. Twoja ocena po zastosowaniu byłaby cenna. Ze swojej strony mogę spróbować uzyskać w firmie dla Ciebie cenę promocyjną na 1 szt. Forte. Więc jak ?
  12. Ale śmieszne. Sprzedawaj moze będą chętni
  13. Wzbraniamy się zastosować jakieś środki w naszych autach bo może zaszkodzą albo jest to, jak nam się wydaje, placebo . Wiele aut prawdopodobnie przeszło różne takie czyszczenia dokonane przez warsztaty , komisy lub ASO, bo tam też stosuje się takie środki. Czyszczą układy paliwowe czy też olejowe, dodają do skrzyń żeby chodziły ciszej, lżej itd. Czyszczą je z różnych powodów, np.w warsztatach w celu przywrócenia prawidłowego działania. W komisach żebyśmy podczas zakupu aut nie wykryli niemiłych dźwięków, stuków lub dla zmniejszenia lub zlikwidowania dymienia, wycieków olejów i co tam nam jeszcze przyjdzie nam do głowy. Koszty zastosowania środków w stosunku do wartości auta, kosztów eksploatacji są niezauważalne. Nie twierdzę że wszystkie auta zostały tak "potraktowane" ale jakaś niepoliczalna część na pewno. Kupujemy auto i cieszymy się że tak dobrze chodzi mimo znacznego przebiegu nie mając pojęcia że auto mogło mieć zastosowane jakieś środki, najczęściej z pożytkiem dla auta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.