Skocz do zawartości

maksymilian223

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525D 2005

Osiągnięcia maksymilian223

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. czasami robię tak jak mówi pieczek ale jak zaciagne ręczny to też jest zgrzyt tylko mniejszy(przy przejsciu z P na R)
  2. Witam! Szukałem ale nie znalazłem nic na ten temat, otóż jeżeli zaparkuje autem w pochyleniu (auto stoi pod górę) to przy próbie cofania kiedy zmieniam z P na R słychać lekki zgrzyt w skrzyni biegów. Na równym przy zmianie tych biegów ten zgrzyt nie występuje. Proszę o pomoc. Czy jest jakiś powód do obaw? Pzdr.
  3. Witam! W tym przypadku cyfra 0 na 10 miejscu jest tzw. "wolną" cyfrą. 10 cyfra vinu oznacza rok produkcji tylko w samochodach idących do USA, Izraela Brazylii, Kanady, Argentyny, Korei, Meksyku oraz w bm-kach przed 83 rokiem (tak ogólnie bo też są wyjątki). Pozostałe elemnty vinu się zgadzają 530D, 3l. 6 cylindrów, wyprodukowany w Niemczech Także wszystko u was w porządku. Pozdrawiam
  4. witam! "funkction of airbags, belt tensioners and belt force limiters faulty.Ensure your seat belt is fastened despite the fault" "Funkcja poduszek powietrznych, napinacza pasa i siły naprężenia pasa-uszkodzone. Upewnij się czy pas jest zapięty pomimo awarii". pzdr.
  5. To trochę mnie podłamałeś Darti aczkolwiek na mierniku wychodziło mi właśne(oczywiście w zależności od miejsc przyłożenia) 90 do 100 pzdr
  6. Witam! Nie wiem czy to pomoże ale byłem ostatnio w ASO na przeglądzie przed zakupem. Facet zanim zaczął badanie poinformował mnie, że fabrycznie BMW ma grubość lakieru poomiędzy 50 a 90, Wartości powyżej 120 to szpachla a powyżej 180 nie uznają takiego elementu (cokolwiek miałoby to znaczyć). Pozdrawiam
  7. Witam serdecznie !!! mam prośbę, jaki warsztat polecacie do kompleksowego sprawdzenia pojazdu przed kupnem(e46 150km), dzwoniłem do Misiaka, człowiek powiedział że 690 zł trochę dużo liczyłem że zrobią za 500, więc szukam jakiegoś tańszego kogo polecacie w Krakowie ? Witam! W MCars jest za 590, byłem ostatnio i ca łkiem profesjonalnie to przeprowadzili. Zgadzam się z prezedmówcą jak chcesz miec pewnośc że nie kupujesz padliny to lepiej nie oszczedzać, natomiast nie daj się zwariować i jak bedzie cos nie tak to nie daj sobie w mówić, że to pierdoła i m ozna z tym jeździć. wiadomo 590 zł. to sporo ale czasami warto odpuścić, żeby później dużo nie płacić
  8. nie będzie dobrze widać, sam ledwo to zauważyłem natomiast tak jak mówię to idzie po przewodach z jednej strony wychodzących z rozrusznika. pzdr
  9. Witam Wszystkich Użytkowników! Proszę o pomoc. Ostatnio w swoim aucie zauważyłem, że wycieka olej. Nie wiem jak nazwać tą cześć z której cieknie ale olej kapie na dwa przewody które biegną od rozrusznika w górę i tam gdzie się kończą tam właśnie cieknie. Co to może być? Na razie się poci ale olej schodzi po tych wężykach i niedługo dojdzie do rozrusznika. Szukałem ale nigdzie nic nie znalazłem na podobny temat. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.