Skocz do zawartości

iwo123

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60

Osiągnięcia iwo123

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie. Mam ogromną prośbę...Czy mógłby ktoś rozkodować numer VIN : WBANC710X0B650735 Z góry bardzo dziękuje.
  2. Gdzieś na forum przeczytałem. Najbardziej martwi mnie kompletny brak mocy.
  3. ,,Nie wchodzi" tzn. silnik jest blokowany, a te silniki przecież się do 5k kręcą.Napisałem ten fakt,myśląc ze może to pomóc. Mam wersje ze skrzynią manualną. Spalanie wychodzi jakieś 13l przy bardzo spokojnej jeździe po mieście.Od jakiegoś czadu tak zaczęła palic :(
  4. Absolutnie nie kręcę silnika na takie obroty! Jedynie na forum gdzieś przeczytałem , że jak silnik nie wchodzi na wyższe obroty ( powyżej 4k) tzn. ze jest cos z turbiną nie tak. Miał ktoś podobny problem?
  5. Witam serdecznie! Od ostatniego czasu mam problem z moim BMW E60 525d. Mianowicie odczuwam znaczny spadek mocy od jakiegoś czasu.Byłem u mechanika, podłączył laptopa pod samochód i po usunięciu jakiś błędów auto momentalnie miało większą moc. (BMW nie chip tuningowane,nic nie grzebane) Z tego tego co pamiętam program pokazywał błąd związany ze świecami i turbiną. Podczas jazdy testowej mechanik uruchamiał program i jechał 60 km/h przez 30 minut - jak twierdzi aby auto otrzymało odpowiednią temperaturę ( prawdopodobnie w celu usunięcia w/w błędów ; temp.silnika 75 stopni , a katalizatora 240 stopni). Ponadto błędów przez kilka dni nie było ,BMW rewelacyjnie przyspieszało , jednak w trasie E60 samo osłabło i już tak zostało. Jeszcze zauważyłem , że samochód nie kręci się powyżej 4tyś obrotów- jakby odcinało dopływ paliwa do silnika. Przebieg : 120 000 km. Bardzo proszę o pomoc.Przed ponową wizytą i ew. naprawą chciałbym zacięgnąc wiedzy u forumowiczów.
  6. Witam. Od roku użytkuje BMW E60 525D.Spalanie od zawsze było w normie ,według własnych obliczeń oraz wskazań komputera wynosiło ok.9-10l (w miare spokojna jazda po miejscie,sporadycznie wyjazd w trase ok.100-200km). Ostatnio sprawdzam spalanie według komputera- 15,8l! W związku z tym mam pytanie:Czy spalanie w tym aucie w zimie to normalny wynik? Wyższe spalanie zaobserwowałem od około 2tyg.(można to usprawiedliwić mrozem jednak taki wynik to przesada....) Filtr DFP raczej nie jest przytkany , fakt jezdze po miescie jednak wczesniej przy podobnych przebiegach na miejscu problemu nie było.
  7. Wiem doskonale o tym, jednak chciałbym dokładniej poznać przeszłość auta.Byla to strona: automo.pl
  8. Witam serdecznie! Istnieją różne serwisy dzięki którym (odpłatnie)można sprawdzić historię auta oraz zdjęcia w chwili wypadku na podstawie nr. VIN. Czy ktoś z forumowiczów ma dostęp do takiej bazy bądź ma taki abonament umożliwiający sprawdzenie auta? Bardzo proszę o pomoc , gdyż w tej bazie moje auto jest odnotowane, ponadto jest dostępnych 27 zdjęć! Być może samochód miał wypadek dlatego szczególnie interesuje mnie historia tego BMW. Vin samochodu : WBANC51040CR27278 Pozdrawiam i bardzo dziękuje z góry za pomoc:)
  9. Witam serdecznie! Istnieją różne serwisy dzięki którym (odpłatnie)można sprawdzić historię auta oraz zdjęcia w chwili wypadku na podstawie nr. VIN. Czy ktoś z forumowiczów ma dostęp do takiej bazy bądź ma taki abonament umożliwiający sprawdzenie auta? Bardzo proszę o pomoc , gdyż w tej bazie moje auto jest odnotowane, ponadto jest dostępnych 27 zdjęć! Być może samochód miał wypadek dlatego szczególnie interesuje mnie historia tego BMW. Vin samochodu : WBANC51040CR27278 Pozdrawiam i bardzo dziękuje z góry za pomoc:)
  10. iwo123

    Wypalanie filtra w e60

    Aby zwiększyć prawdopodobieństwo , że filtr zostanie wypalony należy ,,trzymać" auto na dużych obrotach? Nie będę miał , gdzie rozwinąć dużych prędkości , ale przez 2 godzinna jazdę mogę trzymać go na wysokich obrotach...Nie musi być to chyba stała prędkość? Jeśli filtr się wypali , będzie to odczuwalne w jakikolwiek sposób?
  11. iwo123

    Wypalanie filtra w e60

    Witam.Żadne z wyżej wymienionych rzeczy nie maja miejsca.Ja chce się dowiedziec co należy zrobić aby nie doprowadzić do takiego stanu.Raz na jakiś czas jadę w trasę stąd moje pytanie: czy duze obciążenie silnika może przepalić ten filtr i jak moge sie dowiedzieć , że ta operacja została wykonana nie podłączajac auta do pc?
  12. iwo123

    Wypalanie filtra w e60

    Ale dla profilaktyki należy raz na jakiś czas troszkę ,,depnąć" aby się filtr odetkał?Codziennie jeżdżę po mieście i dlatego pytam bo nie chce zatkać tego filtra. Skąd mogę wiedzieć że filtr podczas jazdy się odetkał?Podobno auto zaczyna kopcić przez 2 min na niebiesko...?
  13. iwo123

    Wypalanie filtra w e60

    Witam. Posiadam bmw e60 525d.Pozostało mi około 40-50k tyś km do wypalania filtra DFP. Czy można przed inspekcją wypalić ten filtr?W jaki sposób to się robi i jak się objawia wykonanie tej ,,operacji"? Z tego co czytałem należy możliwie mocno obciążyć silnik ,a komputer sam wskaże iż filtr został wypalony. Auto według komputera wskazuje ok.11.5l/100 i coraz bardziej spalanie wzrasta pomimo spokojnej jazdy. Bardzo proszę o wypowiedzenie się w tej sprawie.
  14. Witam serdecznie! Jest dostępny Polski lektor do navi Business?Można wgrać polskie menu ,,domowym sposobem" czy tylko serwis? Posiadam jakiś starszy soft w nawigacji(tak jak wyszła w salonie iDrive, rok 2005)....Czy mogę od razu mapy 2011 wgrać , czy muszę po kolei coraz nowsze? Jest to skomplikowana operacja?Mapy na CD czy DVD się nagrywa? Prawdopodobnie nie mam dvd w aucie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.