Skocz do zawartości

kubahh

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 525d 2001

Osiągnięcia kubahh

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Panowie, dzisiaj jadę sobie, nagle hamuje i lekki dym spod maski i smród spalenizny, przestało działać wspomaganie. Zakładam że padła pompa wspomagania. Nie mam wskazań braku ładowania. Zamówiłem już nową(ok, używaną) ale można dojeżdżać 2-3 dni do pracy zanim przyjdzie czy grozi to dalszym uszkodzeniem czy coś ? Dzięki za porady Kuba
  2. Więc mogę stwierdzić że to już reguła, mianowicie powrót z pracy po południu tj.1530, godz. 1930-2000 nie odpala, 2100 odpala. Przy próbie pojawił się tylko raz błąd: 7717 Monitoring Speed (rpm) sensor Prosiłbym w takim razie o polecenie mi kogoś w Warszawie, mam na myśli oczywiście kogoś sensownego kto zna problemy tych samochodów, nie takiego który stwierdzi że pewnie pompa paliwa (bo była wymieniana), no chyba że któryś sprytniejszy kolega ma jakiś pomysł. Dzięki
  3. Dzięki, no właśnie sporadycznie tylko nie odpali, po jakiejś 1h odpala. Z tego co zauważyłem to raczej nie odpala jak jest ciepły (np. wracam z pracy, i za ok.3-4 h chcę odpalić). J
  4. Nie, mój przebieg to mniej więcej połowa tego. No ciekawe, ale auto mam od 4 lat, to jest anglik po przekładce więc może ten moduł nie być mój oryginalny, przebieg 655tys raczej mało prawdopodobny bo pamiętam co kupowałem z historią przebiegu, wiem że wszystko jest do zrobienia ale pół miliona to chyba by było widać po samochodzie.
  5. wykaz błędów z INPY, może ktoś coś ? Pogrubułem niżej wzmiankę o camshaft sensor error. Dzięki E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 03/22/15 12:55:47 ECU: DDE40KW0 JobStatus: OKAY Variant: DDE40KW0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 4 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 7717 Monitoring Speed (rpm) sensor Error frequency : 8 Logistic counter: 32 Error occured 1. times at: Engine speed 174.83 1/min Coolant temperature 47.72 Grad C Einspritzmenge 23.55 mm^3 Supply voltage 7.64 V Fehler aufgetreten bei 655350.00 km Error occured 2. times at: Engine speed 724.28 1/min Coolant temperature 90.05 Grad C Einspritzmenge 8.70 mm^3 Supply voltage 13.89 V Fehler aufgetreten bei 655350.00 km Error occured 3. times at: Engine speed 199.80 1/min Coolant temperature 40.21 Grad C Einspritzmenge 24.07 mm^3 Supply voltage 9.72 V Fehler aufgetreten bei 655350.00 km Error not present Sporadic error Camshaft sensor signal Errorcode: 1E 25 20 08 D8 40 07 82 2E 42 FF FF 40 1D C0 11 78 FF FF 40 08 77 2F 54 FF ------------------------------------------------------------- 7669 Electronic car immobilisation system (EWS) Error frequency : 1 Logistic counter: 11 Engine speed 0.00 1/min Coolant temperature 47.04 Grad C Einspritzmenge 23.55 mm^3 RPC rail pressure 0.00 bar Fehler aufgetreten bei 655350.00 km Error not present EWS Transmission fault Errorcode: 1D F5 0B 01 70 02 00 81 2E 00 FF FF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ------------------------------------------------------------- 7680 CAN - bus Error frequency : 14 Logistic counter: 38 Error occured 1. times at: Engine speed 799.20 1/min Supply voltage 10.53 V Einspritzmenge 7.68 mm^3 driving speed 0.00 km/h Fehler aufgetreten bei 0.00 km Error occured 2. times at: Engine speed 0.00 1/min Supply voltage 11.80 V Einspritzmenge 1.54 mm^3 driving speed 0.00 km/h Fehler aufgetreten bei 0.00 km Error occured 3. times at: Engine speed 824.18 1/min Supply voltage 10.42 V Einspritzmenge 6.66 mm^3 driving speed 0.00 km/h Fehler aufgetreten bei 0.00 km Error not present Sporadic error Instrument-cluster reception fault (INSTR3) Errorcode: 1E 00 26 0E F8 04 20 5B 0F 00 00 00 04 00 66 03 00 00 00 04 21 5A 0D 00 00 ------------------------------------------------------------- 7685 cruise control operating unit Error frequency : 1 Logistic counter: 36 Engine speed 899.10 1/min Coolant temperature 34.75 Grad C Einspritzmenge 6.66 mm^3 RPC rail pressure 397.59 bar Fehler aufgetreten bei 0.00 km Error not present no signal from the multi-function steering wheel Errorcode: 1E 05 24 01 70 20 24 6F 0D 42 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 =============================================================
  6. Witam, e39 525d 2001r (163km) kręci ale nie odpala. Ostatnio było to samo aż rozładowałem aku, po naładowaniu gdzie minęło parę godzin auto odpaliło na dotyk. Kiedyś już się tak zdarzało ale zwykle po max.20min odpalał. Dziś to samo, już minęła godzina i dalej nie odpali. Czytałem że może to być czujnik położenia wału korbowego tak ? (nie czujnik wałka rozrządu) Prosiłbym o poradę i również namiary gdzie można oryginał kupić za podobno 200-250zł. Dzięki wielkie i pozdrawiam Kuba
  7. Ok, linkę z pancerzem zlokalizowałem, ale mam ją pociągnąc przez otwór lewej czy prawej nerki stojąc PRZED samochodem (twarz w kierunku maski) ? Dzięki
  8. To pytanie do wszystkich forumowiczów, czy jest ktoś lub zna kogoś z Warszawy co mógłby mnie poratowac za rozsądną cenę ? Dzięki
  9. Tak tak odkręciłem rączkę która jest na jednym wkręcie tak jak mówisz ale właśnie tam wszystko ok. Jak pociągnę tą linke to wychodzi ok.5-7cm i dalej nie idzie. Podejrzewam że trzyma już ten element w nadkolu ale to tylko domysły laika, więc proszę tutaj bardziej doświadczonych o poradę. Chyba że chwycic linkę w kombinerki i próbowac ciagnąc mocno? ale czy to coś da czy tylko zaszkodzi ...
  10. Witam, podobny problem. Zdjąłem osłonę dookoła rączki i tam niestety nic nie urwane, rączka lata luźno a jak pociągnę za linkę od rączki to idzie ok.5cm i dalej nie chce. Czy może jakieś sugestie ? Zdjąłem obie nerki ale jest już ciemno i jutro będę próbował działac z tamtej strony. Prosiłbym ewentualnie o JAK NAJPROSTSZE wytłumaczenie gdzie szukac tych trzbieni i jak tą linkę z pancerzem pociągnąc. Dzięki
  11. Witam wszystkich! Moj pierwszy post. Bawiłem się programem INPA i włączyłęm Trim Line Control Test, nie wiedząc na czym on polega(tego postępku prosiłbym nie komentowac :) ). Wyświetliła mi się żółta kontrolka od zawieszenia i nie chce zniknąć. Przy rozpoczynaniu testu zauważyłem że pisało iż test potrwa 60min, ale przy wyłączonym silniku się chyba nie liczy... . Próbowałem też ręcznie wyregulować zawieszenie tylne tak że niby pokazuje że lewy sensor i prawy mają te same wartości w mm, bo miały różne, odbiegające o ok.3mm. Pytanie główne brzmi, czy muszę odczekać 60min z włączonym silnikiem aby test się dokonał czy ewentualnie jest jakaś możliwość anulowania testu a takowej nie zauważyłem. Czy można też jakoś przywrócić ustawienia fabryczne zawieszenia? Dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.