Skocz do zawartości

moby

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i M40 1992.10 sedan

Osiągnięcia moby

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. kolega ci tu podał wszystkie prawdopodobne przyczyny ja dodam jeszcze jedną prowadnica szyby (od strony zamka/klamki) jest w 2 częściach, dolna część której nie widać jest u góry wciskana a na dole trzyma się na 1 śrubie - na takim małym wsporniku który jest zgrzany w 2 miejscach. Te zgrzewy lubią puszczać i prowadnica wypada lub się poddaje i szyba idzie krzywo Prawda! Zapomniałem o tym napisać, sam to spawałem kiedyś, fakt producent mógł to trochę lepiej połączyć a nie takim marnym zgrzewem, przecież na to jakieś tam siły działają. tez to spawalem, pozniej wymienilem na "nowe", pozdrawiam...
  2. moby

    BMW 316i

    Ja mam swoje e36 m40 od 4,5 roku. przejechalo u mnie okolo 140.000km i przez ten czas wymienilem nastepujace elementy: - kolo zamachowe - spadl wieniec hehe - chlodnica - nieszczelnosc - amortyzatory tyl - starosc - sprezyny tyl - obie pekniete - stacyjka - zaciela sie na dobre - przekladnia kierownicza - wycieki - elementy zawieszenia przedniego - luzy - poland - lozyska na tylnej osi - wyly - skrzynia biegow - wyskakujaca trojka - uszczelka pod glowica - wycieki oleju - walek rozrzadu plus dzwigienki - wytarly sie - pompa paliwa - zatrzymala sie - rozrusznik x2 - mechanizm elektr szyby - zmeczenie materialu, pekniecie - alternator - ... pomijam oleje paski swiece itp itd
  3. Sadze, ze moze chodzic o takie roznice w zawieszeniu iz starsze autka maja tzw dluzszy lacznik stabilizatora. bodajze ten starszy dluszy stanowi polaczenie miedzy stabilizatorem a amotyzatorem podczas gdy te krotsze lacza stabilizator z wahaczem.
  4. moby

    Jakie opony sportowe?

    Nie wiem co ty chcesz robic z tymi sportowymi oponami ale jak lubisz czuc sie pewnie w swoim samochodzie i chcesz miec cos do jazdy na co dzien i "od swieta" to moge polecic Bridgestone turanza er300. Turystyczna opona ale SWIETNE wlasciwosci na suchym i mokrym. Niestety szybko sie koncza ale i tak bede chcial je kupic na ten sezon. Sa takze dostepne "runflaty"
  5. zmienilem thx
  6. Mialem podobne atrakcje pare razy w swojej m40. Nie wydaje mi sie aby to byla przepustnica czy tez linka - przynajmniej u mnie wszytsko bylo na swoim miejscu a lapal wysokie obroty. Nie zdarzalo sie to czesto i zazwyczaj po takiej akcji gasilem auto i za chwile odpalalem na nowo. wtedy bylo juz ok. Wg mojej opinni jesli odpalasz auto na bez dotykania pedalu gazu to rpzepustnica nie moze tak sobie sama z siebie zawiesic sie czy tez przymarznac otwarta na 30 - 40 procent.
  7. ok znalazlem na schemacie ten przekaznik rozrusznika ale gdzie on wlasciwie sie znajduje....? bo nie widze go w glownej skrzynce pod maska. pod schowkiem cos tam chyba bylo tez elektycznego... to tam?
  8. Tak, probowalem na ostro bezposrednio z glownego zacisku pradowego na pin automatu, choc nie w ostatnim przypadku bo obecnie za ktoryms razem wreszcie zapali - poki co - ale obawiam sie ze znowu koniec rozrusznika jest bliski. przekaznik rozrusznika? przejze schemat bo nawet nie wiem ktory to.
  9. Problem z odpaleniem auta. Powstala juz niezla historia "choroby", ktora ponizej przedstawiam: W zeszlym roku w zime rozrusznik zawsze krecil ale czesto za drugim razem lecz tylko na zimym silniku, po rozgrzaniu i latem problemu nie bylo zadnego. Teraz tak to wyglada, ze pewnego dnia nie odpalilem juz wcale. Jako ze 4 lata temu mialem podobny problem wymienilem kolo zamachowe i rozrusznik. Bylo ok przez 3 dni po czym znowu to samo. Wirnik kreci ale nie silnikiem. Na sucho po wyjeciu rozrusznika z samochodu wydaje sie byc ok. tzn stratuje czysto i prawidlowo. Solenoid wyrzuca bendix, dwa obwody sprawdzone ohmomierzem - pierwsze okolo 15 ohm - drugie - 19 ohm. czy tak ma byc? Bendix po prymitywnej probie zatrzymania go trzonkiem mlotka nie poddal sie i przypalil mlotka trzonek. Wkladam go spowrotem i... nie dziala. OK, mam pod reka jakies inne rozruszniki ale nie od bemki jednak udaje mi sie dopasowac elektormagnez. zakladam go i ciach! dziala!!! Niestety na dwa dni. Objawy prawie te same - wirnik kreci ale po okolo cwierc sekundy krecenia silnikiem "zrywa sie" po czym obraca sie juz sam. po sprawdzeniu ohmomierzem wychodzi ze ma 7ohm i 9 ohm. Mam dosc ale trzeba dzialac. kupuje uzywany rozrusznik, zakladam go i dziala. sprawdzalem 30 razy pod rzad i krecil. niestety za 31 znowu to samo. Zeby wyjasnic raz jeszcze: pierwszy rozrusznik calkiem nie dzialal. 2-gi dzialal 3 dni a po wymianie solenoidu nastepne dwa. trzeci rozrusznik kielbasi sie zaraz po zalozeniu. Co sie dzieje ? Dawalem dodatkowa mase na silnik porzadnym przewodem rozruchowym. Rozruszniki byly sprawdzane takze na samochodzie podlaczone "na ostro" i nie ma komletnie zadnej roznicy w porownaniu z kreceniem kluczykiem. Rece mi opadly ale taka mam teraz wprawe w montazu i demontazu rozrusznika ze masakra. Prowadzilem tez inne manewry, ktore pomijam zeby nie zanudzac. Mial ktos takie co kiedys? Auto e36 m40 1992 318i help
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.